Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Мікросистема Clarity MAX12MBAW) для ДНЗ №282
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000480-a ● 8ed9aaf73e1e4a48810982449040a97e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611464 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 48-А |
Контактна особа: |
Шушківська Валентина Олексіївна +380602862603 mega-prozoro@ukr.net |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2018 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2018 11:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2018 11:14 |
Початок аукціону: | 10 липня 2018 15:05 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Мікросистема Clarity MAX12MBAW для ДНЗ №282
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69123, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2018 11:09 |
Оголошення.docx |
23 червня 2018 11:09 |
Додаток 4 проект договору.docx |
23 червня 2018 11:09 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx |
23 червня 2018 11:09 |
Додаток 2 Перелік документів.docx |
23 червня 2018 11:09 |
Додаток 1 Пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 24 червня 2018 13:03
Дата відповіді: 25 червня 2018 10:57
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: документація закупівлі містить посилання "або еквівалент" (див.додаток 3). Характеристики "аналога" мають бути не гірші ніж ті, що вимагає Замовник. Більш дельну відповідь щодо характеристик надасть дошкільний заклад для потреб якого закуповується товар. Контактний телефон міститься в додатку 3.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-23-000480-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергадов Дмитро Миколайович, Код ЄДРПОУ:2624512231
Дата подання: 16 липня 2018 12:45
порушення вимог чинного законодавства під час прийняття рішення
прийняття незаконного рішення в порушення вимог чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2018 17:59
Уважно розглянувши Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №394 «Про внесення деяких змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 №558/28688; в наказі Міністерства фінансів України від12.10.2010 №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 №1017/18312; пункту 14.1.138 ст. 14 податкового кодексу України, ціна за одиницю товару віднесеного до капітальних видатків має складати 7201,00 грн. з ПДВ або 6201,00 без ПДВ.
Норми вище вказаних нормативно-правових актів застосовуються до всіх юридичних осіб публічного права, які фінансуються з місцевих (державних) бюджетів.
Учасники, які беруть участь в закупівлях, де замовниками є бюджетні установи, мають володіти, принаймні мінімально, знаннями щодо специфіки застосування кодів по економічній класифікації видатків бюджету.
Всі необхідні нормативні документи знаходяться у відкритому доступі.
Навіть у разі обрання Вас переможцем територіальний відділ освіти не мав би правових підстав для укладання договору та здійснення оплати, оскільки це було б порушення фінансової дисципліни в бюджетної сфері.
Посилання на КЕКВ 3110 є в документації до оскаржуваної закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №394 «Про внесення деяких змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 №558/28688; в наказі Міністерства фінансів України від12.10.2010 №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 №1017/18312; пункту 14.1.138 ст. 14 податкового кодексу України, ціна за одиницю товару віднесеного до капітальних видатків має складати 7201,00 грн. з ПДВ або 6201,00 без ПДВ.
Норми вище вказаних нормативно-правових актів застосовуються до всіх юридичних осіб публічного права, які фінансуються з місцевих (державних) бюджетів.
Учасники, які беруть участь в закупівлях, де замовниками є бюджетні установи, мають володіти, принаймні мінімально, знаннями щодо специфіки застосування кодів по економічній класифікації видатків бюджету.
Всі необхідні нормативні документи знаходяться у відкритому доступі.
Навіть у разі обрання Вас переможцем територіальний відділ освіти не мав би правових підстав для укладання договору та здійснення оплати, оскільки це було б порушення фінансової дисципліни в бюджетної сфері.
Посилання на КЕКВ 3110 є в документації до оскаржуваної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2018 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Сергадов Дмитро Миколайович |
6 174,00
UAH з ПДВ
|
5 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" |
7 152,00
UAH з ПДВ
|
5 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
6 518,00
UAH з ПДВ
|
5 949,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Виничук |
7 947,00
UAH з ПДВ
|
6 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШУТ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА |
6 500,00
UAH з ПДВ
|
6 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сергадов Дмитро Миколайович #2624512231 |
Відхилено |
5 790,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 17:54
|
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" #39467447 |
Відхилено |
5 799,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 13:56
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3352301310 |
Відхилено |
5 949,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2018 10:53
|
ФОП Виничук #3447101710 |
Переможець |
6 001,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
01 серпня 2018 17:02
|