Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0-Комп’ютерне обладнання (Комплект комп’ютерного обладнання).
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000433-c 1963e8d728f9404ea8f550b29127f26e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шарай Світлана Дмитрівна

+380465823293 nsrono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02147486
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, вулиця Майстренка, б. №6
Контактна особа: Шарай Світлана Дмитрівна
+380465823293
nsrono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 15:16
Початок аукціону: 03 липня 2018 14:00
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
30230000-0-Комп’ютерне обладнання (Комплект комп’ютерного обладнання).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Майстренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2018 15:11
Комп обладнання НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 24 червня 2018 12:47
Дата відповіді: 25 червня 2018 08:15
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації чітко вказано, що будуть розглядатися аналоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-23-000433-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3095318233
Дата подання: 05 липня 2018 14:40
Пропозиція не відповідає технічному завданню
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що учасник запропонував аналог до Принтер МФУ EPSON Expression Home XP-342 з картриджами Lucky Print, иа якщо порівнювати пристрій Canon PIXMA Ink Efficiency E414 , то можно зробити висновок, що товар не відповідає технічному завданні. Аналог , у даному випадку, це виріб того ж призначення близький по сукупності суттєвих ознак. Разом з тим, пристрій Canon PIXMA Ink Efficiency E414 має швідкість друку ч/б 8 стор та кольоровий 4 стор на хвилини замість 33/10 відповідно. Крім того, в Canon PIXMA E404 відсутній Wi-fi та картридер, що дозволяє виконувати прямий друк без ПК. Виходящи з вищесказаного, учасник запропонував модель, яка коштує значно дешевше, ніж предмет закупывлы тим самим, результат торгів був спотворений, адже конкурувати з товаром, який значно дешевше та гірше по якості – не молживо. ви як замовник несете відповідальність за дотримання принципів проведення закупівель але при цьому їх порушуєте. Адже рішення про визначення переможцем учасника ТОВ Чернігівторг носить не правомірний характер, наявна не добросовісна конкуренція серед учасників та не об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Вимагаю додержуватися Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 4 частини 1 статті 2 та відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає технічному завданню.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 12 462,00
UAH з ПДВ
12 462,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 13 974,00
UAH з ПДВ
13 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2018 14:44
DoC - G1400_ G2400_ G3400 - LVD+EMC.pdf
28 червня 2018 14:44
CANON СЕС до 2019.pdf
28 червня 2018 14:44
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
28 червня 2018 14:44
Уставні.zip
28 червня 2018 14:44
СЕС Epson_.pdf
28 червня 2018 14:44
пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Переможець 12 462,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 14:22

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг
#35687180
12 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 серпня 2018 09:21
Договір укладений
25 липня 2018 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору в зв'язку з неможливістю виконати умови зазначені в п.п 1 Договору №94 від 24 липня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML