Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та паспортів громадян України у формі картки
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000387-c 9132ea8238394697a9fad0a95b8598fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Олексій Миколайович

+380487962973 ixtusman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крижанівська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05384560
Місцезнаходження: 67562, Україна , Одеська обл., село Крижанівка, вулиця Ветеранів, будинок 5
Контактна особа: Мельник Олексій Миколайович
+380487962973
ixtusman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 11:10
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та паспортів громадян України у формі картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67562, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Крижанівка, вул. Ветеранів 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  01 вересня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2018 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 14:15
Додаток_5.docx
23 червня 2018 14:15
Додаток_4.docx
23 червня 2018 14:15
Додаток_3.doc
23 червня 2018 14:15
Додаток_2.docx
23 червня 2018 14:15
Додаток_1.docx
23 червня 2018 14:15
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 червня 2018 13:23
Дата відповіді: 25 червня 2018 14:14
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваші поради та пильність. Ми обов'язково з Вами зв'яжемося для перевірки наявності справжньої ліцензії Microsoft Windows в пропозиції учасників.
З повагою, секретар тендерного комітету Мельник О.М

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Діалінк" 899 900,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ " 900 000,00
UAH з ПДВ
865 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРІОН СІТІ" 899 700,00
UAH з ПДВ
890 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧЕЛАК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 898 500,00
UAH з ПДВ
898 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 17:23
Сертифікати на товар.pdf
09 липня 2018 17:23
проект договору.pdf
09 липня 2018 17:23
листи відгуки.pdf
09 липня 2018 17:23
Довідка про санкції.pdf
09 липня 2018 17:23
відгуки.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діалінк"

ФОП "КОНОНЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ "

ТОВ "ОРІОН СІТІ"

ФОП ЧЕЛАК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Діалінк"
#36757138
Відхилено 840 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 14:31
ФОП "КОНОНЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ "
#3150724691
Відхилено 865 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 14:56
ТОВ "ОРІОН СІТІ"
#36980548
Переможець 890 400,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 15:35

Документи

12 липня 2018 14:31
Електронний підпис
12 липня 2018 13:26
протокол.pdf

Документи

12 липня 2018 14:56
Електронний підпис
12 липня 2018 14:50
протокол.pdf

Документи

12 липня 2018 15:34
Електронний підпис
12 липня 2018 14:59
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРІОН СІТІ"
#36980548
890 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 15:34
Електронний підпис
12 липня 2018 14:59
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:15
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 08:32
додаткова угода.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 08:30
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 12:27
договір.pdf укладений
01 серпня 2018 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 792 000,00
UAH з ПДВ