Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво світлофорного об'єкту просп. Гагаріна - вул. Нестерова
Очікувана вартість
3 542 818,80 UAH
UA-2018-06-22-003048-a 9927d446e3794431b9d060aa0b25502d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 15:08
Очікувана вартість: 3 542 818,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 714,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво світлофорного об'єкту просп. Гагаріна - вул. Нестерова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61031, Україна, Харківська область, Харків, просп. Гагаріна - вул. Нестерова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 3 449 440,30
UAH з ПДВ
3 449 440,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НЕРУХОМОСТІ ПРОМПОБУТСЕРВІС ТАТІУС" 3 535 000,00
UAH з ПДВ
3 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2018 15:39
проект договору.pdf
28 червня 2018 14:33
Статут.pdf
28 червня 2018 14:33
ліцензія.pdf
28 червня 2018 14:31
ст. 16.pdf
28 червня 2018 14:31
ст. 17.pdf
28 червня 2018 14:30
реєстр документів.pdf
28 червня 2018 14:30
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НЕРУХОМОСТІ ПРОМПОБУТСЕРВІС ТАТІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 3 449 440,30
UAH з ПДВ
16 липня 2018 15:25

Документи

16 липня 2018 15:24
Електронний підпис
16 липня 2018 15:23
сканирование0001.pdf
16 липня 2018 15:23
сканирование.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
3 449 440,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 15:24
Електронний підпис
16 липня 2018 15:23
сканирование0001.pdf
16 липня 2018 15:23
сканирование.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 09:40
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 14:59
сканирование0015.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:56
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 09:21
сканирование0009.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 09:19
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 13:22
сканирование0002.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 11:21
сканирование.pdf зміни до договору
07 липня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 17:23
сканирование0050.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 16:23
сканирование0003.pdf зміни до договору
28 січня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 17:08
сканирование.pdf зміни до договору
02 липня 2019 17:06
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 15:54
сканирование.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 11:41
сканирование0017.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:25
сканирование0015.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:23
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2018 17:10
SCAN0000.PDF зміни до договору
04 грудня 2018 17:10
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 16:08
сканирование0004.pdf укладений
27 липня 2018 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 3218
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 3218
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 3218
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 3218
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та збільшення фінансування 13. Номер додаткової угоди: №5 14. Сума договору після внесення змін: 3 449 440.3 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування 13. Номер додаткової угоди: №6 14. Сума договору після внесення змін: 3 449 440.3 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування 13. Номер додаткової угоди: №7 14. Сума договору після внесення змін: 3 449 440.3 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування 13. Номер додаткової угоди: №8 14. Сума договору після внесення змін: 3 449 440.3 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт 13. Номер додаткової угоди: №11 14. Сума договору після внесення змін: 3 449 440.3 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору та строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3218
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 983 728,47
UAH (в тому числі ПДВ 330 621,41 UAH)