Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратно-програмний комплекс до СУМП-1000-2Р при впровадженні ядерного палива Westinghouse ТВЗ-WR і технології HOLTEC для енергоблоків № 1, 2 ВП ЮУАЕС
Очікувана вартість
920 000,00 EUR
UA-2018-06-22-002992-a 3789fc0f6e6043d7879a9fdb618b934c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Через об’єктивну відсутність конкуренції в тому числі з технічних причин щодо закупівлі апаратно-програмного комплексу до СУМП-1000-2Р при впровадженні ядерного палива Westinghouse ТВЗ-WR і технології HOLTEC для енергоблоків №1, 2 ВП ЮУАЕС у данному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з EVIG Engineering Co.Ltd (Угорщина).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2018 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 03 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 комплекти та 1 штука.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад Южноукраїнського відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом», 55000, м. Южноукраїнськ, Миколаївська обл. (згідно з Інкотермс – 2010).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: для енергоблоку № 1 ВП ЮУАЕС– до 15.07.2019, для енергоблоку № 2 ВП ЮУАЕС - з 15.02.2019 по 10.12.2019.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од.
Апаратно-програмний комплекс до СУМП-1000-2Р при впровадженні ядерного палива Westinghouse ТВЗ-WR і технології HOLTEC для енергоблоків № 1, 2 ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури

Тендерна документація

22 червня 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 16:49
витяг з протоколу ТК.tif

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
EVIG Engineering Co.Ltd
#НU 10317156
Переможець 920 000,00
UAH
22 червня 2018 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
EVIG Engineering Co.Ltd
#НU 10317156
920 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 14:56
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 14:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 10:21
Додаткова угода 4 до Контракту 53-129-04-18-01486.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:23
Додаткова угода № 3 до договору 53-129-04-18-01486.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:56
додаткова угода 2 до договору 53-129-04-18-01486 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 16:12
Додаткова угода 1 до договору 53-129-04-18-01486 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 16:01
Інформативна довідка.docx укладений
27 липня 2018 16:01
договір 53-129-04-18-01486.pdf укладений
27 липня 2018 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у специфікацію № 1 та викладення її у новій редакції з розшифровкою складу обладнання та продовженням строку поставки по поз. №1, 4, 5 - до 31.03.2019.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-18-01486
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-04-18-01486
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у п. 15.1 розділу XV Контракту «Строк дії Контракту». Сума Контракту після внесення змін до договору становить 920 000,00 євро, Кількість товару після внесення змін становить – 5 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-18-01486
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у п. 15.1 розділу XV Контракту «Строк дії Контракту»
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-18-01486
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Контракту до 29.12.2023
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-18-01486
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії контракту.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-18-01486
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML