Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття бульвару Івана Лепсе на ділянці від вул. Академіка Стражеско до вул. Академіка Каблукова»
Очікувана вартість
14 774,40 UAH
UA-2018-06-22-001940-a 96dc6c20013a4fc687cc8906e72b2951
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкт архітектури», авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Крім того, пунктом 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018 10:26
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття бульвару Івана Лепсе на ділянці від вул. Академіка Стражеско до вул. Академіка Каблукова»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття бульвару Івана Лепсе на ділянці від вул. Академіка Стражеско до вул. Академіка Каблукова»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

22 червня 2018 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариством з обмеженою відповідальністю «Iнститут Комплексного Проектування Об'єктiв Будiвництва»
#39994993
Переможець 14 774,40
UAH з ПДВ
26 червня 2018 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 10:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариством з обмеженою відповідальністю «Iнститут Комплексного Проектування Об'єктiв Будiвництва»
#39994993
14 774,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 14:20
Додаткова 3.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 14:20
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 10:37
Додаткова 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 10:36
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 12:44
Додаткова 1.pdf зміни до договору
23 липня 2018 12:44
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 16:10
117-11.pdf укладений
09 липня 2018 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний план
Номер договору про закупівлю: 117-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 117-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Вартість Робіт та порядок розрахунків визначається відповідно до розрахунку договірної ціни (додаток №1) до цього договору, який є невід’ємною частиною даного договору не змінюється та складає 14 774,40 грн. (чотирнадцятьтисячсімсотсімдесят чотири грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2 462,40 грн. дві тисячі чотириста шістдесят дві грн. 40 коп.). Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 2.2 та 2.3 розділу 2 та викласти їх в наступній редакції: «2.2. Обсяг виконаних та оплачених робіт, станом на 01.01.2019 року згідно Договору складає 11 175,00 грн.( одинадцять тисяч сто сімдесят п’ять грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 20%- 1 862,50 грн. (одна тисяча вісімсот шістдесят дві грн. 50 коп.). 2.3. Вартість надання послуг у 2019 році, відповідно до бюджетних призначень, становить 3 599,40 грн. (три тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 599,90грн. ( п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 90 коп.), але може бути змінена у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. Фінансування виконання послуг на 2019 рік здійснюється з рахунку: 35441108142606. Зобов’язання за договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода до Договору». 3. Внести зміни до Розділу 9 Договору в частині реквізитів Виконавця та викласти їх у наступній редакції: 03057 м.Київ, вул. Дегтярівська 33-А код отримувача 39994993 рахунокотримувача IBAN: UA063807750000026004056113805 назва банку ФІЛІЯ "КИЇВСІТІ" АТ КБ "ПРИВАТБАНК" код банку (МФО) 380775
Номер договору про закупівлю: 117-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 14 774,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 462,40 UAH)