Виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції обладнання ПС 110/35/6 кВ «Чумка» (2 Черга), м. Одеса, вул. Транспортна, 3
Implementation of building and installation works on the reconstruction of equipment SS 110/35/6 kW "Chumka" (2 Turns), Odessa, Transportnaya street, 3
Очікувана вартість
219 779 416,00 UAH
UA-2018-06-22-001198-a d3451ac8db5e406ebbf81e01f164fe5c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Одесаобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00131713
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б
Контактна особа замовника: Наталія Бундаківська
+380991102068
n.bundakivska@oblenergo.odessa.ua
Додаткові контактні особи: Стамат Роман Семенович
+380487052552
r.stamat@oblenergo.odessa.ua
Любарська Олена Григорівна
+380487052538
o.liubarska@oblenergo.odessa.ua
Official name: Joint Stock Company "ODESSAOBLENERGO"
National ID: 00131713
Contact point: Nataliya Bundakivska
+380991102068
n.bundakivska@oblenergo.odessa.ua
Additional contacts: Стамат Роман Семенович
+380487052552
r.stamat@oblenergo.odessa.ua
Любарська Олена Григорівна
+380487052538
o.liubarska@oblenergo.odessa.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 25 вересня 2018 15:43
Очікувана вартість: 219 779 416,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 090 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %
Publication date: 22 червня 2018 12:00
Enquiries until: 20 серпня 2018 16:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 219 779 416 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 090 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ІП 2018 І. Будівництво, модернізація та реконструкція електричних мереж та обладнання. Будівництво та реконструкція мереж 35-110 кВ. п. 3. Реконструкція ПС 110 кВ Чумка
IP 2018 І. Building, modernisation and reconstruction of electric networks and equipment. Building and reconstruction of networks of 35-110 kW. p. 3. A reconstruction SS 110 кВ Chumka
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції обладнання ПС 110/35/6 кВ «Чумка» (2 Черга), м. Одеса, вул. Транспортна, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Миколи Боровського, 28Б
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Implementation of building and installation works on the reconstruction of equipment SS 110/35/6 kW "Chumka" (2 Turns), Odessa, Transportnaya street, 3
CPV: 45310000-3
Період постачання: з 07 вересня 2018 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 серпня 2018 09:55
Електронний цифровий підпис
15 серпня 2018 12:01
Електронний цифровий підпис
08 серпня 2018 10:42
Електронний цифровий підпис
01 серпня 2018 16:52
Електронний цифровий підпис
20 липня 2018 17:04
Електронний цифровий підпис
10 липня 2018 16:36
Електронний цифровий підпис
22 червня 2018 12:01
Електронний цифровий підпис
22 серпня 2018 09:55
Лист-супровід від 22.08.2018 р..pdf
22 серпня 2018 09:55
Тендерна документація Чумка від 22.08.2018.docx
15 серпня 2018 12:00
Лист-супровід від 15.08.2018.pdf
15 серпня 2018 12:00
Тендерна документація Чумка від 15.08.2018.docx
08 серпня 2018 10:41
Лист-супровід від 08.08.2018.pdf
08 серпня 2018 10:41
Тендерна документація Чумка від 08.08.2018.docx
01 серпня 2018 16:51
Лист-супровід від 01.08.2018.pdf
01 серпня 2018 16:51
Тендерна документація Чумка від 01.08.2018.docx
20 липня 2018 17:04
Тендерна документація Чумка від 20.07.2018.docx
20 липня 2018 17:04
Лист-супровід від 20.07.2018р..pdf
10 липня 2018 16:36
Тендерна документація Чумка від 10.07.2018.docx
10 липня 2018 16:36
Лист-супровід від 10.07.2018 р..pdf
22 червня 2018 12:00
Тендерна документація Чумка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічна документація на кабель 110 кВ та муфти до нього
Дата подання: 03 липня 2018 17:53
Дата відповіді: 06 липня 2018 14:21
Доброго дня, Шановний Замовнику, просимо надати інформацію щодо виробника та детальну конструктивну і технічну документацію на кабель із ізоляцією із зшитого поліетилену напругою 110 кВ - А2XS(F)KL2Y (1[2000RMS/190 64/110 (123) kV та муфти до нього - DTF 1.123 126 kV, FEV126 3.6Vln. Інформація потрібна для можливості надати повний аналог запроектованому кабелю за конкурентною ціною та уникненню будь яких конструктивних неточностей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Площа перерізу металічного екрану у високовольтному кабелі.
Дата подання: 04 липня 2018 10:20
Дата відповіді: 06 липня 2018 14:40
Шановний Замовник, Просимо Вас надати уточнення в проекті щодо кабелів з ізоляцією із зшитого поліетилену напругою 6 кВ та 35 кВ, а саме: Площа перерізу мідного металевого екрану для кожного із запроектованого кабелю з ізоляцією із зшитого поліетилену, який є обов'язковим конструктивним елементом та величина якого вибирається відповідно до розрахунків струмів КЗ в кабельній лінії та умов прокладання кабелю. (ПвЭВнг-35 1х95 35 кВ, 6 кВ АПвЭгПнг (1х500), 6 кВ АПвЭгПнг (1х800), 6кВ АПвЭгПнг (1х400), 6кВ АПвЭогВнг (3х240), 6кВ АПвЭогВнг (3х400), 6кВ АПвЭгПнг (1х240).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для всіх типів кабелів з ізоляцією із зшитого поліетилену 6 кВ, 35 кВ площа перерізу мідного металевого екрану - 70 мм2.
Щодо об'єму поставки обладнання
Дата подання: 05 липня 2018 14:23
Дата відповіді: 06 липня 2018 14:33
Додаток 3 до тендерної документації. Чи входять в об"єм поставки Замовника шинопроводи SIS 6 кВ
Відповідь: В об'єм поставки Замовника шинопроводи SIS 6 кВ не входять.
Щодо переліку обладнання поставки Замовника
Дата подання: 09 липня 2018 09:46
Дата відповіді: 10 липня 2018 13:43
Просимо надати перелік обладнання, що поставляється Замовником у вигляді таблиці.
Відповідь: Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо технічної документації
Дата подання: 09 липня 2018 09:52
Дата відповіді: 12 липня 2018 07:54
Просимо повідомити перелік документів, які потрібно надати для підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог Замовника (п. 6 розділ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД), а також на яке саме обладнання та матеріали надавати вищезазначені документи.
Відповідь: Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо строку виконання робіт
Дата подання: 09 липня 2018 09:54
Дата відповіді: 10 липня 2018 17:09
Просимо повідомити строки виконання робіт (початок та завершення).
Відповідь: Початок виконання робіт - жовтень 2018 року. Завершення виконання робіт – грудень 2019 року.
Щодо терміну поставки обладнання
Дата подання: 09 липня 2018 09:55
Дата відповіді: 10 липня 2018 17:10
Просимо повідомити строки поставки обладнання що поставляється Замовником.
Відповідь: Строки поставки обладнання, що поставляється Замовником : обладнанння 6 кВ – серпень 2018 р., обладнання 110 кВ – липень 2019 р.
Щодо сертифкату ISO
Дата подання: 09 липня 2018 09:58
Дата відповіді: 10 липня 2018 14:01
Чи достатньо буде надання копії сертифікату ISO 9001 для підтвердження вимог пункту 2.7 Додатку 3 ТД.
Відповідь: Завіреної копії сертифікату ISO 9001 достатньо для підтвердження вимог пункту 2.7. додатку 3 до тендерної документації.
Щодо сертифкату ISO
Дата подання: 12 липня 2018 16:12
Дата відповіді: 13 липня 2018 15:49
Чи достатньо надати учаснику для підтвердження вимог пункту 2.7. додатку 3 до тендерної документації.наявну розроблену документацію та наказ щодо впровадження відповідної системи гарантії якості ISO 9001?
Відповідь: Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:45
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:45
Просимо пункт 5.1.13. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Підрядник Зобов’язаний здавати об’єкт після закінчення робіт за Договором
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:47
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:45
Просимо пункт 5.3.1. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Після письмового погодження з Підрядником вносити зміни до проектної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення договірної ціни і до зміни характеру робіт. В інших випадках – зміни до проектної документації допускаються тільки за письмовою згодою Підрядника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:47
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:45
Просимо пункт 5.4.1. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Підписувати акти виконаних робіт протягом 5-ти днів після їх подання Підрядником або надати письмову мотивовану відмову від прийняття робіт.
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:48
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 5.4.2. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Вказати Підряднику точки та час, а також терміни (строки) підключення інженерних комунікацій, підключення та переключення високовольтного обладнання та кабельних ліній. Погоджувати графік робіт з урахуванням часу, термінів (строків) підключення точок.
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проетку договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:48
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 5.6. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Замовник зобов’язується передати Підряднику два комплекти затвердженої проектної документації протягом 10-ти календарних днів з дати укладання Договору. Підрядник протягом 7 календарних днів після отримання проектної документації повинен перевірити її комплектність, відповідність установленим вимогам та надати свої письмові зауваження (у разі їх наявності) Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:49
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо Доповнити Зобов’язання замовника пунктом 5.10. (Додаток 4 до тендерної документації) та викласти в наступній редакції: Сторони домовились, що при постачанні обладнання, встановлюється наступний порядок взаємодій: Замовник зобов’язаний прийняти поставлене обладнання з підписанням акту приймання передачі та проведенням оплати за поставлене обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:49
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 7.1. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва показників, визначених у проектно-кошторисній документації, та можливість нормальної експлуатації об'єкта відповідно до Договору протягом десяти років після прийняття об'єкта (Робіт) Замовником. Гарантійний строк на змонтоване устаткування встановлюється згідно з гарантійними умовами його виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:49
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 8.1. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Підрядник на свій страх та ризик виконує роботи за узгодженим з Замовником проектом та несе відповідальність за дотримання своїм персоналом нормативних актів з охорони праці, пожежної та санітарно-гігієнічної безпеки, тощо.
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:50
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 8.2. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Підрядник несе відповідальність про наявність ліцензії, отриманої в Державній архітектурно-будівельній інспекції України разом з додатком, для виконання будівельних і монтажних робіт, а також Дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки. У разі прострочення оплати виконаних і належним чином прийнятих Робіт більш як на 14 банківських днів Замовник сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ від простроченої суми за кожний день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:50
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 8.3. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: Підрядник: • за порушення строків виконання Робіт зобов’язаний оплатити Замовнику штраф у розмірі 0,1% від договірної ціни об’єкта за кожен прострочений день, починаючи з наступного дня закінчення строку зобов’язань за договором; • у разі виявлення недоліків (дефектів) у роботах під час монтажу, які виникли з вини Підрядника, сплачує штраф у розмірі облікової ставки НБУ від вартості робіт, передбачених п.2.1 Договору; • у разі порушення строків усунення недоліків (дефектів) виявлених Замовником та за умови наявності договору гарантійного і післягарантійного обслуговування, сплачує Замовнику пеню у сумі 1000 грн. за кожний день затримки, з моменту отримання офіційної претензії у письмовому вигляді; • у разі порушення вимог охорони праці під час виконання Робіт на об’єктах АТ «Одесаобленерго» зобов’язаний оплатити Замовнику штраф у розмірі 0,1% від договірної ціни об’єкта і 0,01% від договірної ціни об’єкта додатково при подальших порушеннях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:50
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо пункт 8.12. (Додаток 4 до тендерної документації) Викласти в наступній редакції: У випадку порушення Підрядником своїх зобов’язань (п. 9.2.2., п.9.2.1. Договору) Замовник має право застосувати оперативно господарську санкцію передбачену п.4 ч.1 ст. 236 ГК України та відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин із Постачальником. Оперативно-господарська санкція у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Підрядником застосовується Замовником шляхом направлення Замовником на адресу Підрядника, вказану в п.12 договору, письмового повідомлення про наявність порушення зобов’язання та застосування Замовником оперативно-господарської санкції про відмову встановлення на майбутнє господарських відносин із Підрядником. Дана оперативно – господарська санкція вважається застосованою з моменту направлення на адресу Підрядника, вказану в п.11 договору, вищезазначеного повідомлення Замовником та діє протягом 2-х (двох) років з моменту її застосування. Сторони визнають, що дана оперативно-господарська санкція застосовується Замовником у позасудовому порядку та без попереднього пред'явлення претензії підряднику. Застосування цієї санкції може бути оскаржено Підрядником в судовому порядку. Вищезазначена санкція застосовується при наявності вини Підрядника, яка встановлюється в судовому порядку та підтверджується рішенням суду, що набрало законної сили, відповідно до норм чинного законодавства України та з урахуванням Європейської конвенції про захист прав і основоположних свобод людини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 липня 2018 11:51
Дата відповіді: 16 липня 2018 17:46
Просимо Доповнити розділ Зобов’язання Замовника (п.5.4.) (Додаток 4 до тендерної документації) наступними пунктами: 5.4.4 Замовник самостійно розробляє та отримує від погоджувальних органів усі необхідні дозволи (погодження) на проведення робіт, зокрема але не виключно Декларацію (дозвіл) на початок будівельних робіт. Самостійно отримувати усі необхідні дозволи для введення в експлуатацію будівлі. 5.4.5. За письмовим погодженням з Підрядником приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт (перенесення строків). 5.4.6. Підрядник готує специфікації на відповідне обладнання, в яких вказує найменування, тип (марку), ціну, визначає термін поставки, умови внесення авансів і наступних платежів у відповідності до умов контрактів укладених між ним та заводами виробниками (постачальниками) такого обладнання, та надає на погодження Уповноваженому представнику Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації буде викладено в новій редакції.
Щодо дозволу на початок будівництва
Дата подання: 23 липня 2018 15:34
Дата відповіді: 25 липня 2018 17:58
Додаток 3 до тендерної документації. Прошу повідомити про наявність в Замовника Дозволу на початок будівництва.
Відповідь: Доброго дня. Дозвіл є в наявності.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 19 вересня 2018
UA-2018-06-22-001198-ad3451ac8db5e406ebbf81e01f164fe5c
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Одесаобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00131713
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БК "Бастіон" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 14:13
sign.p7s
30 серпня 2018 14:12
Техніка_Частина 2.zip
30 серпня 2018 14:12
Техніка_Частина 1.zip
30 серпня 2018 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2018 14:12
Документи_Частина 3.pdf
30 серпня 2018 14:12
Документи_Частина 2.pdf
30 серпня 2018 14:11
Документи_Частина 1.pdf

Публічні документи

26 вересня 2018 18:46
sign.p7s
26 вересня 2018 18:15
Графік виконання робіт
26 вересня 2018 18:03
Кошторис
30 серпня 2018 15:51
sign.p7s
30 серпня 2018 15:51
sign.p7s
30 серпня 2018 15:04
sign.p7s
30 серпня 2018 15:04
sign.p7s
30 серпня 2018 14:51
18. Свідоцтво ЕТЛ.pdf
30 серпня 2018 14:51
12. Відгуки.pdf
30 серпня 2018 14:50
10. Довідка досвід.pdf
30 серпня 2018 14:50
09. Довідка з банку.pdf
30 серпня 2018 14:50
08. Баланси.pdf
30 серпня 2018 14:49
29. ISO.pdf
30 серпня 2018 14:49
28. Довідка про офшори.pdf
30 серпня 2018 14:47
07. Статут.pdf
30 серпня 2018 14:47
04. Дозволи.pdf
30 серпня 2018 14:47
03. Ліцензія.pdf
30 серпня 2018 14:47
02. Витяг.pdf
30 серпня 2018 14:47
(41 опису) Типова АП.pdf
30 серпня 2018 14:47
(40 опису) Протокол АП.pdf
30 серпня 2018 14:47
(29 опису) СВ-ВО ПДВ.pdf
30 серпня 2018 14:46
(26 опису) Відгуки.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК "Бастіон" 218 084 386,00
UAH з ПДВ
218 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ" 218 807 340,00
UAH з ПДВ
218 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 18:46
sign.p7s
26 вересня 2018 18:15
Графік виконання робіт
26 вересня 2018 18:03
Кошторис
30 серпня 2018 15:51
sign.p7s
30 серпня 2018 15:51
sign.p7s
30 серпня 2018 15:04
sign.p7s
30 серпня 2018 15:04
sign.p7s
30 серпня 2018 14:51
18. Свідоцтво ЕТЛ.pdf
30 серпня 2018 14:51
12. Відгуки.pdf
30 серпня 2018 14:50
10. Довідка досвід.pdf
30 серпня 2018 14:50
09. Довідка з банку.pdf
30 серпня 2018 14:50
08. Баланси.pdf
30 серпня 2018 14:49
29. ISO.pdf
30 серпня 2018 14:49
28. Довідка про офшори.pdf
30 серпня 2018 14:47
07. Статут.pdf
30 серпня 2018 14:47
04. Дозволи.pdf
30 серпня 2018 14:47
03. Ліцензія.pdf
30 серпня 2018 14:47
02. Витяг.pdf
30 серпня 2018 14:47
(41 опису) Типова АП.pdf
30 серпня 2018 14:47
(40 опису) Протокол АП.pdf
30 серпня 2018 14:47
(29 опису) СВ-ВО ПДВ.pdf
30 серпня 2018 14:46
(26 опису) Відгуки.pdf

Публічні документи

30 серпня 2018 14:13
sign.p7s
30 серпня 2018 14:12
Техніка_Частина 2.zip
30 серпня 2018 14:12
Техніка_Частина 1.zip
30 серпня 2018 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2018 14:12
Документи_Частина 3.pdf
30 серпня 2018 14:12
Документи_Частина 2.pdf
30 серпня 2018 14:11
Документи_Частина 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК "Бастіон"
#37811845
Переможець 218 025 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 13:34

Документи

01 жовтня 2018 13:34
sign.p7s
25 вересня 2018 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК "Бастіон"
#37811845
218 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 13:34
sign.p7s
25 вересня 2018 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 жовтня 2018 13:27
Договір Чумка.pdf укладений
19 жовтня 2018 13:25

Актуальні тендери

До пошуку