Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги с.Ставки, вул.Шевченка (окремими ділянками), Рівненський район
Очікувана вартість
1 935 514,00 UAH
UA-2018-06-22-000816-a c9ea71e1040f4dcdbac8c7993018ac44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2018 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 12:14
Очікувана вартість: 1 935 514,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 677,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний середній ремонт автомобільної дороги с.Ставки, вул.Шевченка (окремими ділянками), Рівненський район
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги с.Ставки, вул.Шевченка (окремими ділянками), Рівненський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35307, Україна, Рівненська область, с.Ставки, вул.Шевченка (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поточний середній ремонт автомобільної дороги с.Ставки, вул.Шевченка (окремими ділянками), Рівненський район
Дата подання: 23 червня 2018 08:42
Дата відповіді: 25 червня 2018 16:36
Просимо привести у відповідність до вимог пункту 1 додатку 3 ст. 14 формулювання пункту 6 додатку 1 ч. 2 ст. 12 тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 45233142-6 Ремонт доріг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги с. Ставки, вул. Шевченка (окремими ділянками), Рівненський район» і викласти у наступній редакції: «Довідка /інформація у довільній формі про відсутність (наявність) у учасника або учасника попередньої кваліфікації заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У п.3 зазначеної статті Закону вказано, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі, як це і визначено тендерною документацією (п. 2.6 додатку 1, сторінка 14 тендерної документації).
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Поскільки інформація про відсутність (наявність) у учасника заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тендерна документація вимагає надання її документального підтвердження лише переможцем процедури закупівлі шляхом надання оригіналу довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа (додаток 3, сторінка 14 тендерної документації).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-22-000014 ● ee84702762ab404a96b2932fbf269a34
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
22.04.2021 № 177
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 22.04.2021 № 177

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-06-22-000816-a, 22.06.2018, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-26 17:39:49

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1935514,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-22-000816-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступних питань:
1. За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору підряду від 27.08.2018 № 28 на суму 1664900,00 грн. (з ПДВ) (далі – договір) шляхом укладання додаткових угод від 31.08.2018 № 1 та від 26.12.2019 № 5. Чи укладено замовником додаткові угоди № 2, № 3, № 4 до договору, якщо так, з яких причин вказані додаткові угоди та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель?
Прошу до пояснення надати вказані додаткові угоди, в разі її укладення.
2. Додатковою угодою від 26.12.2019 № 5 продовжено строк дії договору до 31.12.2020. Необхідно надати інформацію щодо стану виконання договору. У разі якщо договір виконано вказати причину не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-29 16:52:35

інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги с.Ставки, вул.Шевченка (окремими ділянками), Рівненський район (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-22-000816-a ) пояснюємо наступне.
Замовником за результатами здійсненої процедури закупівлі укладено договір №28 від 27.08.2018 року з ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на суму 1 644 900,00 грн. (один мільйон шістсот сорок чотири тисячі дев’ятсот гри.00 коп).
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції що діяла на дату укладення договору), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Згідно ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на дату укладення договору), повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №490 від 22.03.2016 року затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, який діяв на дату укладення договору. Відповідно до вказаного вище наказу, затверджено форму повідомлення про внесення змін до договору, згідно якої передбачено п.11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником було укладено додаткові угоди №2,3 та 4 до договору №28 від 27.08.2018 р. згідно яких не вносилися змін до істотних умов договору, таким чином, відповідно до законодавства не підлягали оприлюдненню.
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації повідомляє, що договір від 27.08.2018 № 28 виконано у сумі 1 093 110,00 грн (один мільйон дев’яносто три тисячі сто десять гривень 00 коп.).
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2019р., (Згідно Додаткової угоди №5 – до 31.12.2020), а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.
До наданих пояснень надаємо копії:
- Додаткова угода №2 від 03.10.2018 до Договору підряду №28 від 27.08.2018 р.
- Додаткова угода №3 від 11.12.2018 до Договору підряду №28 від 27.08.2018 р.
- Додаткова угода №4 від 21.12.2019 до Договору підряду №28 від 27.08.2018 р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-22-000014 у закупівлі UA-2018-06-22-000816-a, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-05-12 16:21:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 1 780 223,00
UAH з ПДВ
1 644 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 1 789 348,80
UAH з ПДВ
1 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' 1 915 913,93
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 1 789 393,00
UAH з ПДВ
1 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2018 16:40
Електронний підпис
12 липня 2018 16:28
Проект договору.PDF
12 липня 2018 16:28
розрахунки.PDF
12 липня 2018 16:28
працівники Рівне РАД.PDF
12 липня 2018 16:28
Обладнання Ставки.PDF
12 липня 2018 16:28
Тех Завдання.PDF
12 липня 2018 16:28
субпідряд.PDF
12 липня 2018 16:28
Аналог договір №1 2017.PDF
12 липня 2018 16:28
Аналог договір №2 2017.PDF
12 липня 2018 16:28
Кошторис Ставки.PDF
12 липня 2018 16:28
Аналог договір №2.PDF
12 липня 2018 16:28
атестат лабораторії.PDF
12 липня 2018 16:28
Аналог договір №3.PDF
12 липня 2018 16:28
Атестат АБЗ.PDF
12 липня 2018 16:28
довідка з банку.PDF
12 липня 2018 16:28
Доручення на підпис.PDF
12 липня 2018 16:28
Аналог договір №7.PDF
12 липня 2018 16:28
аналогічні договори.PDF

Публічні документи

12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153911.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153747.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153644.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153525.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153417.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153332.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153133.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_153014.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152926.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152837.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152749.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152635.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152545.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152457.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152338.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_152234.jpg
12 липня 2018 09:23
Scan_20180711_154035.jpg
12 липня 2018 09:23
СТАТУТ.rar
12 липня 2018 09:23
кошторис_електр.rar

Публічні документи

12 липня 2018 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2018 16:22
План фінансування.pdf
12 липня 2018 16:22
Додаток2.pdf
12 липня 2018 16:22
Договірна ціна.pdf
12 липня 2018 16:22
Проект договору.pdf
12 липня 2018 16:22
Техніка.pdf
12 липня 2018 16:22
3-2_5Антикоруп.pdf
12 липня 2018 16:22
3_2_2Конкуренція.pdf
12 липня 2018 16:22
3-2_1.pdf
12 липня 2018 16:22
2_12_4Дозвіл03.pdf
12 липня 2018 16:22
2-12_3Дозвіл02.pdf
12 липня 2018 16:22
2-12_2Дозвіл01.pdf
12 липня 2018 16:22
2-12-1Ліцензія01.pdf
12 липня 2018 16:22
Екологія.pdf
12 липня 2018 16:22
кошторис (5).zip
12 липня 2018 16:22
Відомість ресурсів.pdf
12 липня 2018 16:22
Загально виробничі.pdf
12 липня 2018 16:22
ЛК.pdf
12 липня 2018 16:22
ДЦ.pdf
12 липня 2018 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2018 16:22
2_8Довідка з Банку01.pdf
12 липня 2018 16:22
2_7_2Наказ01.pdf
12 липня 2018 16:22
2_7_1Протокол_Збори01.pdf
12 липня 2018 16:22
2_6.pdf
12 липня 2018 16:22
2_4ВИТЯГ РЕЄСТРУ ПДВ.pdf
12 липня 2018 16:22
2_1Статут01.pdf
12 липня 2018 16:22
3_4_5Договір Асфальт01.pdf
12 липня 2018 16:22
3-1_2.pdf
12 липня 2018 16:22
3_1_4 підтвердження.pdf
12 липня 2018 16:22
3_1_4Договір_ВОмеляна01.pdf
12 липня 2018 16:22
3_1_4Договір_ЧМП01.pdf
12 липня 2018 16:22
3_1_4Досвід.pdf
12 липня 2018 16:22
3_1_3Працівники.pdf
12 липня 2018 16:22
3_1_1Наявність МТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31994540
Переможець 1 644 900,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31994540
1 644 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:48
Д.у. №5 до Д. №28.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:48
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 12:08
Д.у. №1 до Д.№28 ПСРАД с.Ставки.PDF зміни до договору
31 серпня 2018 12:08
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 18:08
Договір №28.PDF укладений
27 серпня 2018 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної технічнолї помилки
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №1 до Д. №28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML