Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район
Очікувана вартість
1 563 760,00 UAH
UA-2018-06-22-000752-a ● 3df373171da34ba1902edc0dc61ec0be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2018 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 1 563 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 818,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35522, Україна, Рівненська область, Боратин – Зарічне, на ділянці км 2+400 –км 2+700
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2018 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2018 14:43 |
Протокол №30-9.PDF | |
02 липня 2018 14:43 |
ПСРАД О181309 О180305 – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район ЗІ ЗМІНАМИ.pdf |
02 липня 2018 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2018 14:43 |
Протокол №30-9.PDF
|
|||
02 липня 2018 14:43 |
ПСРАД О181309 О180305 – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район
Дата подання: 23 червня 2018 08:44
Дата відповіді: 25 червня 2018 16:37
Просимо привести у відповідність до вимог пункту 1 додатку 3 ст. 14 формулювання пункту 6 додатку 1 ч. 2 ст. 12 тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 45233142-6 Ремонт доріг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район» і викласти у наступній редакції: «Довідка /інформація у довільній формі про відсутність (наявність) у учасника або учасника попередньої кваліфікації заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У п.3 зазначеної статті Закону вказано, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі, як це і визначено тендерною документацією (п. 2.6 додатку 1, сторінка 14 тендерної документації).
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Поскільки інформація про відсутність (наявність) у учасника заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тендерна документація вимагає надання її документального підтвердження лише переможцем процедури закупівлі шляхом надання оригіналу довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа (додаток 3, сторінка 14 тендерної документації).
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Поскільки інформація про відсутність (наявність) у учасника заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тендерна документація вимагає надання її документального підтвердження лише переможцем процедури закупівлі шляхом надання оригіналу довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа (додаток 3, сторінка 14 тендерної документації).
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне
Дата подання: 26 червня 2018 15:59
Дата відповіді: 27 червня 2018 13:31
Враховуючи те, що в технічному завданні вказане обґрунтування з посиланням на кошторисні норми , які втратили чинність, а саме: ДА1-7-1; ДА1-7-2 тощо. Просимо уточнити вказане завдання з врахуванням чинних Ресурсно елементних кошторисних норм, Стандартів організації України, Державних технічних стандартів України.
Відповідь: На даний час департаментом проводиться коригування технічного завдання для приведення його у відповідність до чинних ресурсно-елементних кошторисних норм, Стандартів організації України, Державних технічних стандартів України. Тендерна документація зі внесеними змінами буде найближчим часом розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу в системі ProZorro.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-22-000752-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП НАРА, Код ЄДРПОУ:22363217
Дата подання: 17 серпня 2018 15:34
Дата подання: 17 серпня 2018 15:34
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем торгів ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»»
17.08.2018 р. № 1477 Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель
________________________________________
Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03680
Суб’єкт оскарження
Мале приватне підприємство «Нара»
вул. Шкільна, 13/4, с. Гаї, Бродівського району
Львівської області
E-mail: mppnara@gmail.com
Тел/факс: (03266) 4-22-74
Найменування Замовника рішення і дії якого
оскаржуються
Департамент з питань будівництва
та архітектури Рівненської обласної
державної адміністрації
33028, майдан Просвіти,1, м.Рівне,
Рівненської області.
Закупівля
UA-2018-06-22-000752-a
1 послуга:
ГБН Г.1-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 45233142-6 Ремонт доріг) "Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район"
СКАРГА
щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем
торгів ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»»
Підставою для подання скарги є:
- неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №60/9/3 від 07.08.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»» (опубліковано на веб-порталі уповноваженого органу 07.08.2018 р.).
Обґрунтування:
Рішенням замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 60/9/1 від 07.08.2018 року) відхилено тендерну пропозицію МПП «Нара» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В цей же час, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 60/9/3 від 07.08.2018 року обставин для відхилення тендерної пропозиції Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»» (далі по тексту ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України») пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не встановлено і останнє визначено переможцем процедури закупівлі.
МПП «Нара» не погоджується і вважає неправомірним рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №60/9/3 від 07.08.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України».
Приймаючи таке рішення Замовник не врахував, що тендерна пропозиція учасника ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», які визначено Замовником у тендерній документації та іншим умовам тендерної документації.
По-перше:
У відповідності до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції завантажують в електронну систему кольорові сканкопії файлів з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим ст.17 Закону, згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Сутність, передбаченого законодавцем в ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» полягає у підтвердженні Учасником наявності обладнання та матеріально-технічної необхідних для виконання робіт (надані послуг) обумовлених специфікою предмету закупівлі.
Додатком 1 до тендерної документації визначено, що Учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі тендерної пропозиції повинні надати: «Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг)»
Отже, Замовник зобов’язав Учасників підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (надання послуг) саме за цим предметом закупівлі.
Серед інших, як визначено Технічним завданням (Додаток №4 до тендерної документації) для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі необхідна наявність в Учасника котка дорожнього самохідного вібраційного ґрунтового Hamm 3518, масою 17,82 т., чи його аналогу. (п.13 Технічного завдання)
Учасником – ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» в складі тендерної документації надано Довідку за № 1175 від 11.07.2018 р. згідно запропонованої форми 1 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання послуг, які є предметом закупівлі» (далі по тексту - Довідка №1175) в якій коток Hamm 3518 масою 17,82т. чи його аналог не значаться.
Отже, ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» не підтвердило наявності обладнання та матеріально технічної бази, які необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а відтак не підтвердило свою відповідність визначеному Замовником кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
По-друге:
У відповідності до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції завантажують в електронну систему кольорові сканкопії файлів з: 1) інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником наведеним в Додатку 4 до тендерної документації.
ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» в складі тендерної пропозиції не надав інформації та документів щодо відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі!, обмежився долученням лише Технічного завдання, яке не повністю відповідає змісту долученого Замовником Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації)
Більше того, згідно наданого ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» в складі тендерної пропозиції «Локального кошторису на будівельні роботи ГБН Г.1-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 45233142-6 Ремонт доріг) "Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район" Учасник, у відповідності до вимог Технічного завдання, зокрема, задекларував виконання робіт: «навантаження сміття навантажувачем ТО-30 на автомобілі-самоскиди» (п.17 Локального кошторису); «ущільнення земляного полотна котком дорожнім » (п.14 Локального кошторису).
В цей же час, долученим до тендерної документації технічним завданням (Додаток № 4 до тендерної документації) Замовником вимагається «навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.25 м.3» (п.17 Технічного завдання) та «ущільнення земляного полотна котком дорожнім самохідним вібраційним ґрунтовим Hamm 3518, масою 17,82 т.» (п.14 Технічного завдання).
Разом з цим у Довідці № 1178 відсутній коток дорожній самохідний вібраційний ґрунтовий Hamm 3518, масою 17,82 т., та екскаватор з місткістю ковша 0.25 м.3. Відсутні і аналоги таких механізмів. Такі, також не значаться і у «Відомості машин і механізмів до Договірної ціни» та «Відомості ресурсів до Договірної ціни» наданих цим Учасником. В цей же час навантажувач не є аналогом екскаватора!
Зважаючи на викладене учасник – ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» не має практичної можливості виконати роботи (надати послуги) у відповідності до технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі!
Отже в цій частині тендерна пропозиція ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» не відповідає умовам тендерної документації.
По-треттє:
Відповідно Додатку №2 до тендерної документації Учасник надає Розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів…
ДСТУ БД.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-085:2012 визначено, що усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку на об’єктах будівництва класу наслідків СС1 становить 7.4. Об’єкт будівництва за предметом закупівлі: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район" віднесено до класу наслідків СС1 (див.Технічне завдання до тендерної документації), однак ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» у своїх кошторисних розрахунках застосувало коофіцієнт 2,96, що відповідає класу наслідків СС1 (Мінпаливенерго) реконструкція, капітальний ремонт ГЕС, ГАЕС, МГЕС. Відтак запропонована ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» вартість надання послуг є необґрунтовано заниженою!, невідповідає визначеним діючим стандартам України та суб’єктів стандартизації, а також встановленим умовам тендерної документації щодо виконання розрахунків ціни у відповідності до всіх норм та Законів.
По-четверте:
У відповідності до Додатку 2 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати: «Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.»
Зміст такої вимоги безальтернативно вказує на необхідність надання довідок з усіх обслуговуючих Учасника банків.
Проте ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» такої вимоги не дотрималось, і в складі тендерної пропозиції надало довідку лише з обслуговуючого банку – ПАТ «Полтава-банк».
Разом з цим, як встановлено ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» також є клієнтом ПАТ КБ «ПриватБанк».
Так, ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» 19.06.2018 року уклав із Службою автомобільних доріг у Рівненській області договір № 17 на закупівлю послуг. В банківських реквізитах за Договором зазначив рахунок 26001054737884 в «ПриватБанк» МФО 333391. (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-17-000654-b)
Окрім цього, ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» беручи участь в закупівлі UA-2018-06-21-002745-a «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення в межах Рівненської області протяжністю 3142,3 км», що оголошена Службою автомобільних доріг в Рівненській області, в складі своєї тендерної пропозиції 20.07.2018 р. надав проект договору на закупівлю з тими ж реквізитами рахунку в ПАТ КБ «ПриватБанк» (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-002745-a).
Наведене, безсумнівно свідчить про те, що ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» є клієнтом ПАТ КБ «ПриватБанк».
Таким чином, всупереч вимогам тендерної документації ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» не надало в складі тендерної пропозиції довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами в ПАТ КБ «ПриватБанк», чим не виконало умови тендерної документації.
Відтак, зважаючи на викладене, тендерна пропозиція ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає визначеному Замовником, у відповідності до ст.16 Закону кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та умовам тендерної документації.(абз.1 п.1 ч.1 ст.30, п.4 ч.1 ст.30 Закону)
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти заяву до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №60/6/3 від 07.08.2018 року) про визначення переможцем закупівлі послуг – ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» та відхилити тендерну пропозицію ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України»
Додатки:
Тендерна документація на закупівлю послуг "Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181309 /О180305/ – Боратин – Зарічне на ділянці км 2+400 –км 2+700, Радивилівський район";
Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 60/9/1 від 07.08.2018 року);
Протокол засідання тендерного комітету Замовника №60/9/3 від 07.08.2018 року;
Копія платіжного доручення №1381 від 17.08.2018 р. про оплату скарги;
Документи тендерної пропозиції ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України»:
- Довідка з банку;
- Довідка обладнання;
- Довідка Технічне завдання;
- Кошторис;
Проект Договору за закупівлею UA-2018-06-21-002745-a
Договір на закупівлю послуг № 17 від 19.06.2018 р.
Директор МПП «Нара» Р.А. Грігорян
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2018 18:12
Рішення від 21.08.2018 № 8530.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2018 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2018 № 9209.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2018 14:17
Рішення від 07.09.2018 № 9209.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 18:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2018 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП НАРА |
1 344 964,80
UAH з ПДВ
|
1 321 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" |
1 389 331,00
UAH з ПДВ
|
1 327 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
1 476 016,00
UAH з ПДВ
|
1 476 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56 |
1 523 000,00
UAH з ПДВ
|
1 523 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП НАРА #22363217 |
Відхилено |
1 321 480,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 15:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" #41745695 |
Відхилено |
1 327 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 15:02
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Рішення скасоване |
1 476 016,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2018 15:03
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Відхилено |
1 476 016,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2018 15:07
|
Приватне акціонерне товариство Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56 #03448860 |
Переможець |
1 523 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2018 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2018 11:54
|
Д.у. №1 до Д. №79.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2018 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 14:43
|
договір 79.PDF | укладений |
05 жовтня 2018 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у. №1 до Д. №79 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |