Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (настільні комп'ютери)
Очікувана вартість
194 130,00 UAH
UA-2018-06-22-000695-c 385afc37eb4f40318deaf4b887b6323b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будиліна Ірина Михайлівна

+380442073455 tenderdkvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Контактна особа: Будиліна Ірина Михайлівна
+380442073455
tenderdkvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2018 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 13:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 12:10
Очікувана вартість: 194 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
настільні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Мельникова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2018  —  01 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 16:02
Додаток 5 (гарантійний лист).doc
22 червня 2018 16:02
додаток 4 Договір.doc
22 червня 2018 16:02
Додаток 3 Переможець.docx
22 червня 2018 16:02
Додаток 2 техн. хар-ки.docx
22 червня 2018 16:02
Додаток 1(кваліф.).doc
22 червня 2018 16:02
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 23 червня 2018 13:00
Дата відповіді: 23 червня 2018 15:02
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ДУ ЦОЗ ДКВС України розглянув вашу пропозицію щодо перевірки програмного забезпечення та повідомляє.
Наша установа буде визначатися щодо програмного забезпечення, яке буде встановлене на комп’ютери, після завершення процедури закупівлі та поставки комп’ютерів.
У разі, якщо нами буде прийнято рішення встановити на вищезазначені комп’ютери програмне забезпечення Microsoft, наша установа скористається вашою пропозицією щодо верифікації ліцензійності встановлених програмних продуктів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-22-000695-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 липня 2018 13:45
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника по тендеру UA-2018-06-22-000695-c ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
не надає моделі та парт номери наданого ним товару, а саме жорсткого диску, що в свою чергу - не дає змоги ознайомитися та перевірити відповідність тендерним вимогам,а так як ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
не надає моделі та партномер, то у замовника та конкурентів немає можливості провірити чи відповідає пропозиція вимозі замовника, умовам тендера, а також - при цьому відсутня «прозорість» тендера, а це є порушенням ЗУ « Про захист економічної конкуренції», просимо Вас дискваліфікувати заявку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 липня 2018 17:18
Тендерний комітет ДУ ЦОЗ ДКВС України розглянув вашу вимогу щодо дискваліфікації ТОВ «Торговий будинок «Конрад» та повідомляє.
У тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015- 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (настільні комп’ютери – 27 шт.) відсутні вимоги щодо надання учасником інформації про «моделі та парт номери наданого ним товару, а саме жорсткого диску».
Тендерна пропозиція ТОВ «Торговий будинок «Конрад» відповідає умовам тендерної документації замовника, тому підстави для дискваліфікації зазначеного учасника у ДУ ЦОЗ ДКВС відсутні.
Крім того, зазначаємо, що процедура закупівлі UA-2018-06-22-000695-c відбувається з дотриманням всіх вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів 155 520,00
UAH з ПДВ
150 109,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД" 160 056,00
UAH з ПДВ
150 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 169 997,94
UAH з ПДВ
150 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комерційна Фірма Сталь-Трейд ЛТД" 194 100,00
UAH з ПДВ
194 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 15:27
Електронний підпис
06 липня 2018 15:25
Центр.rar

Публічні документи

17 липня 2018 10:00
Електронний підпис
17 липня 2018 09:09
Довідка про корупцію.pdf
17 липня 2018 09:09
Довідка з податкової.PDF
09 липня 2018 09:10
15_Витяг платника ПДВ.pdf
09 липня 2018 09:10
14_Витяг Учасника.pdf
09 липня 2018 09:10
12_Гарантійний лист.pdf
09 липня 2018 09:10
04_Статут Учасника.pdf

Публічні документи

09 липня 2018 09:29
Електронний підпис
09 липня 2018 09:28
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 липня 2018 09:50
Додаток 2.jpg
09 липня 2018 09:12
Додаток 2.jpg
08 липня 2018 14:02
Додаток 4.doc
08 липня 2018 13:55
Додаток 1.1.jpg
08 липня 2018 13:55
Додаток 1.jpg
08 липня 2018 13:54
Додаток 1.jpg
08 липня 2018 13:52
Довереность.jpg
08 липня 2018 13:51
Додаток 5,1.pdf
08 липня 2018 13:50
Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ "Комерційна Фірма Сталь-Трейд ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів
#36274290
Відхилено 150 109,20
UAH з ПДВ
16 липня 2018 11:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
#40054486
Переможець 150 110,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 11:58

Документи

16 липня 2018 11:51
Електронний підпис
16 липня 2018 11:49
протокол розгляду

Документи

16 липня 2018 11:58
Електронний підпис
16 липня 2018 11:57
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
#40054486
150 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 11:58
Електронний підпис
16 липня 2018 11:57
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 13:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 12:58
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 13:13
Договір укладений
02 серпня 2018 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 150 110,00
UAH з ПДВ