Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг (Капітальний ремонт штучної злітно-посадкової смуги КП «Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради» по вул. Смілянська, 168 у м. Черкаси)
Очікувана вартість
124 606 251,40 UAH
UA-2018-06-22-000651-b 53610bd4d4e3485f80b75d52b9ff691a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2018 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 11:44
Очікувана вартість: 124 606 251,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 623031 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг (Капітальний ремонт штучної злітно-посадкової смуги КП «Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради» по вул. Смілянська, 168 у м. Черкаси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45235000-3 — Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2018 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 17:50
Додаток 2.rtf
22 червня 2018 17:50
Проект договору Аеродром.doc
22 червня 2018 17:50
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 124 106 254,80
UAH з ПДВ
124 106 254,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 124 249 900,80
UAH з ПДВ
124 249 900,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 124 300 000,00
UAH з ПДВ
124 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 124 455 000,00
UAH з ПДВ
124 455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 14:09
Лист від Софор.PDF
09 липня 2018 14:08
Аналогічний договір.PDF
07 липня 2018 15:48
Транспортна схема.PDF
07 липня 2018 15:48
Скан статуту.pdf
07 липня 2018 15:48
Сертифікат ISO 9001.PDF
07 липня 2018 15:48
Сертифікат ISO 14001.PDF
07 липня 2018 15:48
Ліцензія.pdf
07 липня 2018 15:48
Лист-пояснення.PDF
07 липня 2018 15:48
Лист від Ескадор.pdf
07 липня 2018 15:48
Лист від Бізань Плюс.pdf
07 липня 2018 15:48
Копія паспорту.pdf
07 липня 2018 15:48
Календарний графік.PDF
07 липня 2018 15:48
ДЦ.PDF
07 липня 2018 15:48
Дозвіл.pdf
07 липня 2018 15:48
Довіреність банк.pdf
07 липня 2018 15:48
Довідка за ст 17.PDF
07 липня 2018 15:48
Гарантійний лист.PDF
07 липня 2018 15:48
Відгук.pdf
07 липня 2018 15:47
Атестат АБЗ.pdf
07 липня 2018 15:47
203-1.imd
07 липня 2018 15:47
16-36385.zip

Публічні документи

09 липня 2018 17:03
Гарантія.rar
09 липня 2018 12:15
Банковская гарантия.rar
09 липня 2018 12:15
12. Договір поставки.pdf

Публічні документи

08 липня 2018 11:37
Електронний підпис
08 липня 2018 11:23
Електронний підпис
08 липня 2018 11:21
Працівники.rar
08 липня 2018 11:21
МТБ.zip
08 липня 2018 11:21
Досвід.pdf
08 липня 2018 11:21
Документи 2.zip
08 липня 2018 11:21
Документи 1.rar
08 липня 2018 11:21
Договір АБС атестат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 124 106 254,80
UAH з ПДВ
12 липня 2018 15:35

Документи

12 липня 2018 15:34
Електронний підпис
12 липня 2018 15:33
Витяг з протоколу.doc
12 липня 2018 15:33
Повідомлення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
124 106 254,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 15:34
Електронний підпис
12 липня 2018 15:33
Витяг з протоколу.doc
12 липня 2018 15:33
Повідомлення.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:11
КБ-3 укладений
01 лютого 2022 14:10
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 19:49
ДУ _13 від 03.11.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 19:47
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:48
ДУ _12 від 22.06.21 (аеропорт).pdf зміни до договору
22 червня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:57
Дод. угода 11 від 31.01.2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 08:57
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:38
дод.угода 10 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:38
Дод 9_Аеропорт.pdf зміни до договору
03 січня 2020 18:36
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:21
дод 8 _Аеропорт.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 12:05
угода 7.pdf зміни до договору
17 липня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 16:59
угода 6.pdf зміни до договору
11 липня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 16:30
додаткова угода від 09.07.2019.pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 18:10
Аеропорт.pdf зміни до договору
20 червня 2019 18:09
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 18:05
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 17:59
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 10:41
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 10:30
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 13:37
Додаткова угода_1 до Аеропорту.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 13:35
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 14:32
Договір будівельного підряду укладений
01 серпня 2018 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 1.1 розділу І Договору: Підрядник зобов'язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, на свій ризик власними та/або залученими силами і засобами, виконати роботи: Код за ДК 021:2015 - 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг (Капітальний ремонт штучної злітно-посадкової смуги КП "Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради" по вул. Смілянська, 168 у м. Черкаси), а Замовник зобов'язується прийняти згідно із цим Договором та чинним законодавством України належним чином виконані роботи після перевірки фізичних та вартісних показників та оплатити їх; 2. У зв'язку з допущеною технічною помилкою при оприлюдненні через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, Договору читати п. 2.4 Розділу ІІ Договору наступним чином: Закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для виконання робіт матеріалів, устаткування та інших ресурсів здійснює Підрядник. Він відповідає за кількість, якість і комплектність постачання цих ресурсів, на ньому лежить ризик їх випадкової втрати та пошкодження. Підрядник забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, конструкцій, устаткування, що постачається ним, шляхом оперативного лабораторного контролю та відповідності специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, а також наявність самих сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що засвідчують їх характеристики і якість, надаючи Замовнику їх в складі документів при перевірці і прийманні виконаних робіт на вимогу останнього; 3. Внести зміни до Розділу ХІІІ Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та викласти їх в новій редакції; 4. Внести зміни до Розділу ХІІ Договору та викласти додаток 2 - "План фінансування будівництва" та додаток 3 - "Календарний графік виконання робіт" в новій редакції та доповнити додатком 4 - План фінансування будівництва (на 2018 рік).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Відповідно до рішення сесії від 22.12.2017 року № 19-22/VII (зі змінами від 07.09.2018 року №24-41/VII) сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.5 розділу IV Договору в частині фінансування у 2018 році та викласти його в наступній редакції: Обсяги та джерела фінансування визначаються планом фінансування будівництва (додаток 2 до Договору) та можуть бути змінені протягом дії Договору про що укладається додаткова угода. Підлягають фінансуванню в 2018 році роботи на суму 95 830,42676 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 28 275,82804 тис.грн. з ПДВ. Замовник бере на себе зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. 2) Внести зміни до розділу XII Договору та викласти додаток 2 , додаток 3 , додаток 4 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 4.5 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та Додатків 2-4
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт і строку дії договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.5 розділу IV Договору "Порядок здійснення оплати", розділу ХІІ Договору "Додатки до Договору та викладення в новій редакції Додатку 2 - План фінансування (на весь період будівництва), додатку 3 - Календарний графік виконання робіт та додатку 4- План фінансування будівництва (на 2019 рік), внесення змін в частині зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до розділу ХІІ Договору "Додатки до Договору" та додаток 3 "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу ХІІІ договору в частині зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Внести зміни до п.4.5 розділу IV Договору "Порядок здійснення оплати", а саме: - підлягають виконанню в 2018 році роботи на суму 53 176,5708 тис.грн., - підлягають виконанню в 2019 році на суму 70 929,684 тис.грн.; 2) Внести зміни до розділу ХІІ Договору та викласти додаток 2, додаток 3 та додаток 4 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.5 розділу IV Договору «Порядок здійснення оплати»: «Обсяги та джерела фінансування визначаються планом фінансування будівництва (додаток 2) та можуть бути змінені протягом дії договору, про що укладається додаткова угода. – Підлягають виконанню в 2018 році роботи на суму 53 176,5708 тис.грн. з ПДВ, - Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 68 625,16649 тис.грн. з ПДВ, - Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 2 304,51751 тис.грн. з ПДВ»; Внести зміни до п.5.1 «Виконання робіт» та п.10.1 «Строк дії договору» та викласти їх у новій редакції: «п.5.1. Термін виконання робіт – 31.12.2020 року», «п.10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2020 року, а в частині виконання зобов’язання за договором до повного їх виконання»; Додаток 2, додаток 3 та додаток 4 будуть викладені в новій редакції додатково
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору в частині зміни назви Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації на Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (відповідно до пункту 1.1 розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2020 № 125). 2. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 124 106,2548 тис. грн (сто двадцять чотири мільйони сто шість тисяч двісті п’ятдесят чотири гривні 80 копійок) з ПДВ. 3. У зв’язку зі зменшенням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.5. розділу ІV Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його в наступній редакції: «4.5. Обсяги та джерела фінансування визначаються планом фінансування будівництва (додаток 2 до Договору) та можуть бути змінені протягом дії Договору, про що укладається додаткова угода. Підлягають виконанню в 2018 році роботи на суму 53 176,5708 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 27 645,80944 тис. грн з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету – 25 530,76136 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 68 625,16649 тис. грн з ПДВ. - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 58 017,46356 тис. грн з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету – 10 607,70293 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню у 2020 році роботи на суму – 1 431,803 тис. грн. з ПДВ. - за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету – 1 431,803 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню у 2021 році роботи на суму – 872,71451 тис. грн. з ПДВ. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт і строк дії Договору і, відповідно, внести зміни до пункту 5.1 Розділу V «Виконання робіт» та пункту 10.1 Розділу Х «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт – 31.12.2021 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов’язань за договором до повного їх виконання.» 5. Викласти Додаток 2 – «План фінансування (на весь період будівництва)», додаток 3 – «Календарний графік виконання робіт» та додаток 4 – «План фінансування будівництва (на 2020 рік)» до Договору в новій редакції. 6. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції: «Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223, р/р UA658201720344261039100094996, Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел.(0472) 37-23-93, 50-04-78. Підрядник: ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», вул. Генуезька, буд. 1-А, м. Одеса, 65009 р/р UA213282090000026006311137001 ПАТ АБ «Південний», Код ЄДРПОУ 33658865, тел. (048) 784-75-30.» 7. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 8. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 9. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 10. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 11. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 12. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 124 106,2548 тис. грн. (сто двадцять чотири мільйони сто шість тисяч двісті п’ятдесят чотири гривні 80 копійок) з ПДВ. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.5. розділу ІV Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його в наступній редакції: «4.5. Обсяги та джерела фінансування визначаються планом фінансування будівництва (додаток 2 до Договору) та можуть бути змінені протягом дії Договору, про що укладається додаткова угода. Виконано в 2018 році роботи на суму 53 176,5708 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 27 645,80944 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету – 25 530,76136 тис. грн. з ПДВ. Виконано в 2019 році роботи на суму 68 625,16649 тис. грн. з ПДВ. - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 58 017,46356 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету – 10 607,70293 тис. грн. з ПДВ. У зв’язку зі зменшенням обсягів робіт у 2020 році, підлягають виконанню у 2020 році роботи на суму – 0,00 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню у 2021 році роботи на суму – 2 304,51751 тис. грн. з ПДВ. - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 1 175,303 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету – 1 129,21451 тис. грн. з ПДВ. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт і строк дії Договору і, відповідно, внести зміни до пункту 5.1 Розділу V «Виконання робіт» та пункту 10.1 Розділу Х «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт – 31.12.2021 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов’язань за договором до повного їх виконання.» 4. Викласти Додаток 2 – «План фінансування (на весь період будівництва)», додаток 3 – «Календарний графік виконання робіт» та додаток 4 – «План фінансування будівництва (на 2020 рік)» до Договору в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10.Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 2 - "План фінансування (на весь період будівництва)", Додаток 3 - "Календарний графік виконання робіт" та Додаток 4 - "План фінансування будівництва (на 2021 рік)" до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3.3.1 договору та частини 5 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 819,72991 тис. грн. та викласти: 1.1. Пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 123 286,52489 тис. грн (сто двадцять три мільйони двісті вісімдесят шість тисяч п’ятсот двадцять чотири гривні 89 копійок) з ПДВ. Ціна Договору може бути зменшена шляхом зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків Замовника». 1.2. Пункт 4.5. в такій редакції: «4.5. Обсяги та джерела фінансування визначаються планом фінансування будівництва (додаток 2 до Договору) та можуть бути змінені протягом дії Договору, про що укладається додаткова угода. Виконано в 2018 році роботи на суму 53 176,5708 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку - 27 645,80944 тис. грн з ПДВ; за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету - 25 530,76136 тис. грн з ПДВ. Виконано в 2019 році роботи на суму 68 625,16649 тис. грн з ПДВ. за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 58 017,46356 тис. грн з ПДВ; за рахунок бюджету розвитку обласному бюджету - 10 607,70293 тис. грн з ПДВ. Виконано в 2020 році роботи на суму 0,00 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню у 2021 році роботи на суму - 1 484,78760 тис. грн З ПДВ, за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 2. Викласти Додаток 1 - «Договірна ціна», Додаток 2 - «План фінансування (на весь період будівництва)», Додаток 3 - «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 4-«План фінансування будівництва (на 2021 рік)» до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг (Капітальний ремонт штучної злітно-посадкової смуги КП «Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради» по вул. Смілянська, 168 у м. Черкаси) 1 роб 123 286 524,89
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 123 286 524,89
UAH (в тому числі ПДВ 20 547 754,15 UAH)