Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015 – 77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (видалення саморослих та самосійних дерев на дамбі р. Бистриця Солотвинська)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2018-06-22-000453-b ● 412d31cf50a54d9f8933defe62965e43
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2018 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2018 14:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2018 14:50 |
Початок аукціону: | 09 липня 2018 11:40 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (видалення саморослих та самосійних дерев на дамбі р. Бистриця Солотвинська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2018 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2018 14:45 |
Проект договору.doc | |
22 червня 2018 14:45 |
Технічні вимоги.doc | |
22 червня 2018 14:45 |
Тендерна документація дамба Солотвинська.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-22-000453-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ", Код ЄДРПОУ:35661430
Дата подання: 26 червня 2018 15:29
Кваліфікаційний документ
Доброго дня !
Відповідно до вимог оформлення довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід , відсутня інформація для обов"язкового зазначення прізвища ,ім"я , по-батькові для працівників , які будуть задіяні до виконання робіт . Звертаючи увагу на те , що оформлення даної довідки є у довільній формі, на нашу думку інформація у довідці з обов"язковою для наведення інформацією про посаду , кількість, кваліфікацію(розряд за наявності) без зазначення ПІБ є ускладненою при подальшій оцінці учасників відносно кваліфікаційних документів, що підтверджують право виконувати роботи по даній закупівлі.
Просимо замінити вимогу КІЛЬКІСТЬ на ПІБ працівника.
З повагою до Вас "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ"
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог оформлення довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід , відсутня інформація для обов"язкового зазначення прізвища ,ім"я , по-батькові для працівників , які будуть задіяні до виконання робіт . Звертаючи увагу на те , що оформлення даної довідки є у довільній формі, на нашу думку інформація у довідці з обов"язковою для наведення інформацією про посаду , кількість, кваліфікацію(розряд за наявності) без зазначення ПІБ є ускладненою при подальшій оцінці учасників відносно кваліфікаційних документів, що підтверджують право виконувати роботи по даній закупівлі.
Просимо замінити вимогу КІЛЬКІСТЬ на ПІБ працівника.
З повагою до Вас "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2018 16:46
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасники надають довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зазначених вище послуг - посада, кількість, кваліфікація (розряд за наявності, тощо). Ви в своїй довідці можете зазначити ПІБ працівників. При подальшій перевірці учасників відносно кваліфікаційних документів, що підтверджують право виконувати роботи по даній закупівлі не буде жодної складності адже для підтвердження наявності в працівників дозволу на допуск до висотних робіт Учасники надають скановані з оригіналів документи, що надають право допуску на виконання висотних робіт на кожного працівника де зазначається ПІБ працівника і його місце роботи.
Номер вимоги: UA-2018-06-22-000453-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ", Код ЄДРПОУ:35661430
Дата подання: 20 липня 2018 16:41
Відповідність переможця торгів
Доброго дня ! Поважаємо ваше рішення , щодо визнання "ФОП Дубовий Андрій Михайлович" переможцем торгів, щодо закупівлі CPV ДК 021:2015 – 77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (видалення саморослих та самосійних дерев на дамбі р. Бистриця Солотвинська). Та для забезпечення прозорості та відкритості торгів, що є основною метою проведення публічних закупівель , просимо звернути увагу на наступне:
1.У складі банківської гарантії наданої учасником-переможцем відсутнє підтвердження грошового покриття, відповідно до п.2 розділу III , а також відсутня банківська ліцензія банку , що видав гарантію.
2. Учасник-переможецьу складі своєї пропозиції надав інформацію, щодо використання печатки, але наданий ним проект договору про закупівлю послуги містить тільки підпис уповноваженої особи, а печатку тільки на останній сторінці проекту договору, що не відповідає вимозі додатку №3 п.3, (оскільки проект договору не є сканованою копією, а виступає у ролі оригіналу документу).
3. Відсутній документ, що підтверджує наявність вишки висотою підйому не менше 25 метрів, бензопилів і кущорізів. Крім того у переліку довідки учасника-переможця (файл "МТБ.pdf") "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись для надання послуг" , позиція №11 - "Кущоріз моделі STIHL FS 450K мотокоса" , не зрозуміло чи це кущоріз чи це мотокоса , а також дане обладнання у наявності тільки 1 одиниці , що не відповідає вимозі Додатку №1 п.1
4. У переліку наданої довідки учасника-переможця (файл "МТБ.pdf") "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись для надання послуг", позиція №6 - "Автомобіль Mersedes-Benz ATEGO 1523 модель" не відповідає вимозі Додатку №1 п.1 , а саме повна маса автомобіля перевищує 8 тонн (4 клас).
5. "ФОП Дубовий Андрій Михайлович" у складі своєї пропозиції надав документ "Довідка працівники.pdf", що підтверджує проходження навчань "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті" НПАОП 0.00-1.15-07 , що не надають право працівникам виконувати (надавати послуги) на висоті ! Окрім того у посвідченні №49 надане Говдяк Михайло Романович вказане місце роботи "ФОП Говдяк М.Р." з посадою "підприємець" , що суперечить інформації наданій у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід.
.
Просимо надати роз'яснення стосовно перерахованого вище. У разі недостатній агрументації вище перерахованого замовником , ми будемо змушені будемо звернутись в законному порядку до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1.У складі банківської гарантії наданої учасником-переможцем відсутнє підтвердження грошового покриття, відповідно до п.2 розділу III , а також відсутня банківська ліцензія банку , що видав гарантію.
2. Учасник-переможецьу складі своєї пропозиції надав інформацію, щодо використання печатки, але наданий ним проект договору про закупівлю послуги містить тільки підпис уповноваженої особи, а печатку тільки на останній сторінці проекту договору, що не відповідає вимозі додатку №3 п.3, (оскільки проект договору не є сканованою копією, а виступає у ролі оригіналу документу).
3. Відсутній документ, що підтверджує наявність вишки висотою підйому не менше 25 метрів, бензопилів і кущорізів. Крім того у переліку довідки учасника-переможця (файл "МТБ.pdf") "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись для надання послуг" , позиція №11 - "Кущоріз моделі STIHL FS 450K мотокоса" , не зрозуміло чи це кущоріз чи це мотокоса , а також дане обладнання у наявності тільки 1 одиниці , що не відповідає вимозі Додатку №1 п.1
4. У переліку наданої довідки учасника-переможця (файл "МТБ.pdf") "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись для надання послуг", позиція №6 - "Автомобіль Mersedes-Benz ATEGO 1523 модель" не відповідає вимозі Додатку №1 п.1 , а саме повна маса автомобіля перевищує 8 тонн (4 клас).
5. "ФОП Дубовий Андрій Михайлович" у складі своєї пропозиції надав документ "Довідка працівники.pdf", що підтверджує проходження навчань "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті" НПАОП 0.00-1.15-07 , що не надають право працівникам виконувати (надавати послуги) на висоті ! Окрім того у посвідченні №49 надане Говдяк Михайло Романович вказане місце роботи "ФОП Говдяк М.Р." з посадою "підприємець" , що суперечить інформації наданій у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід.
.
Просимо надати роз'яснення стосовно перерахованого вище. У разі недостатній агрументації вище перерахованого замовником , ми будемо змушені будемо звернутись в законному порядку до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2018 15:38
У відповідь на Ваше звернення від 20.07.2018р. щодо визнання переможцем ФОП Дубового Андрія Михайловича по закупівлі послуг: CPV ДК 021:2015 – 77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (видалення саморослих та самосійних дерев на дамбі р. Бистриця Солотвинська) на очікувану вартість закупівлі 195000,00 грн. з ПДВ Департамент, житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Департамент) повідомляє наступне:
1. ФОП Дубовий А.М. надав банківську гарантію видану Акціонерним товариством «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (за № BG/U/03-2-2559 від 04.07.2018 року на суму 5000 грн. терміном дії з 09.07.2018 р. і діє по 08.10.2018 р. включно. Надана банківська гарантія повністю відповідає вимогам тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – становить не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (аукціону). Банківська гарантія є дійсною з ключами і перевірена на сайті https://czo.gov.ua/verify .
2. Учасник – переможець у складі своєї пропозиції подав проект договору про закупівлю (додаток № 6 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом кожної сторінки, печатку поставив на останній сторінці проекту договору. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Печатка на документах не обов’язкова» . Крім того в тендерній документації вказано, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки (перелік невичерпний) зокрема: - не завірені окремі сторінки підписом учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії окремого документа згідно з вимогами цієї документації.
3. В додатку 1 тендерної документації вказано, що учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, серед яких в обов’язковому порядку має бути автовишка висотою підйому не менше 25 м, вантажний автомобіль для вивозу деревини, бензопили і кущорізи.
Учасник повинен надати один з документів, що підтверджують правові підстави користування машинами (договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, або інші документи) (сканкопії з оригіналів).
Якщо техніка є орендованою учасник має надати копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції, їх термін дії не повинен бути менший ніж до 31 грудня 2018 року.
ФОП Дубовий А. М. в складі своєї пропозиції надав довідку про матеріально-технічну базу в якій зокрема зазначив: автопідйомник MAN 8.163, три бензопили, кущоріз, мотокосу, пристрій для руйнування пнів, автомобіль марки MAN моделі L20 типу самоскид. На підтвердження автовишки висотою підйому не менше 25 м. ФОП Дубовий А. М. надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу автопідйомника MAN 8.163 повною масою 7490 кг і висотою підйому 26 метрів. Щодо бензопилів та кущоріза то учасник вказав, що вони власні підтвердження на них не вимагалося тендерною документацією, вимагалося тільки підтвердження правових підстав користування машинами.
4. У довідці про матеріально-технічну базу ФОП Дубовий А. М. зазначив автомобіль Mersedes-Benz ATEGO 1523 модель який не брався до уваги оскільки в учасника є ще один автомобіль марки MAN моделі L20 типу самоскид повна маса якого 7490 кг. І технагляд при наданні послуг Виконавцем буде контролювати яким автомобілем вивозять деревину.
5. ФОП Дубовий А. М. в складі своєї пропозиції надав довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зазначених вище послуг зокрема зазначив 7 працівників серед яких з допуском до висотних робіт в кількості 4-ьох чоловік (вимагалося 3-ьох чоловік). На підтвердження надав посвідчення з охорони праці під час виконання робіт на висоті, що є достатнім для надання послуг по предмету закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у відповідності до вимог Закону і жодних порушень при прийнятті рішення допущено не було.
На підставі викладеного Ваше звернення не підлягає задоволенню.
1. ФОП Дубовий А.М. надав банківську гарантію видану Акціонерним товариством «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (за № BG/U/03-2-2559 від 04.07.2018 року на суму 5000 грн. терміном дії з 09.07.2018 р. і діє по 08.10.2018 р. включно. Надана банківська гарантія повністю відповідає вимогам тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – становить не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (аукціону). Банківська гарантія є дійсною з ключами і перевірена на сайті https://czo.gov.ua/verify .
2. Учасник – переможець у складі своєї пропозиції подав проект договору про закупівлю (додаток № 6 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом кожної сторінки, печатку поставив на останній сторінці проекту договору. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Печатка на документах не обов’язкова» . Крім того в тендерній документації вказано, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки (перелік невичерпний) зокрема: - не завірені окремі сторінки підписом учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії окремого документа згідно з вимогами цієї документації.
3. В додатку 1 тендерної документації вказано, що учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, серед яких в обов’язковому порядку має бути автовишка висотою підйому не менше 25 м, вантажний автомобіль для вивозу деревини, бензопили і кущорізи.
Учасник повинен надати один з документів, що підтверджують правові підстави користування машинами (договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, або інші документи) (сканкопії з оригіналів).
Якщо техніка є орендованою учасник має надати копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції, їх термін дії не повинен бути менший ніж до 31 грудня 2018 року.
ФОП Дубовий А. М. в складі своєї пропозиції надав довідку про матеріально-технічну базу в якій зокрема зазначив: автопідйомник MAN 8.163, три бензопили, кущоріз, мотокосу, пристрій для руйнування пнів, автомобіль марки MAN моделі L20 типу самоскид. На підтвердження автовишки висотою підйому не менше 25 м. ФОП Дубовий А. М. надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу автопідйомника MAN 8.163 повною масою 7490 кг і висотою підйому 26 метрів. Щодо бензопилів та кущоріза то учасник вказав, що вони власні підтвердження на них не вимагалося тендерною документацією, вимагалося тільки підтвердження правових підстав користування машинами.
4. У довідці про матеріально-технічну базу ФОП Дубовий А. М. зазначив автомобіль Mersedes-Benz ATEGO 1523 модель який не брався до уваги оскільки в учасника є ще один автомобіль марки MAN моделі L20 типу самоскид повна маса якого 7490 кг. І технагляд при наданні послуг Виконавцем буде контролювати яким автомобілем вивозять деревину.
5. ФОП Дубовий А. М. в складі своєї пропозиції надав довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зазначених вище послуг зокрема зазначив 7 працівників серед яких з допуском до висотних робіт в кількості 4-ьох чоловік (вимагалося 3-ьох чоловік). На підтвердження надав посвідчення з охорони праці під час виконання робіт на висоті, що є достатнім для надання послуг по предмету закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у відповідності до вимог Закону і жодних порушень при прийнятті рішення допущено не було.
На підставі викладеного Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2018 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ" |
149 960,00
UAH з ПДВ
|
115 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Зелене господарство |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
116 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дубовий Андрій Михайлович |
194 500,00
UAH з ПДВ
|
193 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ" #35661430 |
Відхилено |
115 990,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2018 16:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Зелене господарство #05479378 |
Відхилено |
116 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 14:44
|
|
ФОП Дубовий Андрій Михайлович #2512810015 |
Переможець |
193 525,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2018 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2018 16:54
|
File.PDF | укладений |
31 липня 2018 16:52
|