Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система контролю рівня і температури палива в баках транспортних засобів
Очікувана вартість
116 000,00 UAH
UA-2018-06-22-000447-b ● e18853bf04e84c1ca0880dd6406202b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 05393725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Миколаївська, 92 |
Контактна особа: |
Баранова Анастасія Олександрівна +380629334247 mariupol.ttu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2018 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2018 14:28 |
Очікувана вартість: | 116 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Система контролю рівня і температури палива в баках транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Бахчиванджи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2018 14:41 |
Проект договору.doc |
22 червня 2018 14:41 |
ТЗ.doc |
22 червня 2018 14:41 |
Істотні умови порядку приймання-передачі товару.pdf |
22 червня 2018 14:41 |
Кваліф.критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Абонплата
Дата подання: 02 липня 2018 15:53
Дата відповіді: 02 липня 2018 16:18
Добрий день. В сумму тендера входить абонплата за послуги з моніторингу.
Відповідь: Доброго дня. В оголошену вартість входить: вартість датчиків, їх установка на транспортні засоби замовника та абонплата за послуги з моніторінгу з моменту установки до 31.12.2018.
Договір
Дата подання: 02 липня 2018 15:56
Дата відповіді: 02 липня 2018 16:27
Доброго дня!
В Договорі вказано:
17. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
17.1. Невід’ємною частиною цього договору є:
- технічна характеристика та кількість датчиків рівня палива (Додаток 1 до цього Договору);
- технічна характеристика та кількість програмного забезпечення (Додаток 2 до цього Договору);
- найменування та кількість послуг з обслуговування Системи (Додаток 3 до цього Договору);
- протокол погодження договірної ціни (Додаток 4 до цього Договору).
але даних Додатків немає в тендерній документації.
Прохання загрузити в систему Додатки 1,2,3,4 до Договору.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Оприлюднений файл є проектом договору, додатки до якого будуть узгоджені з переможцем перед підписанням договору виходячи зі змісту технічного завдання та пропозиції учасника.
Програмне забезпечення.
Дата подання: 03 липня 2018 10:06
Дата відповіді: 03 липня 2018 11:18
Добрий день. На базі якого програмного забезпечення працюють GPS - трекери до яких будуть підключатися датчики рівня палива?
Відповідь: Трекер BITREK 520R
ПЗ - частина предмета закупівлі.
ПЗ - частина предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-22-000447-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 18 липня 2018 16:23
Необгрунтована дисквалифікація
Шановний Замовник!
У Протоколі (рішенні) Замовника щодо дискваліфікації учасника Ви зазначили, що у пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» відсутнє підтвердження щодо сертифіката ДСТУ, ISO та сертифіката / декларації відповідності ТУ, ДСТУ, IEC, а також відсутня інформація, щодо підтвердження деяких технічних характеристик.
Проте, просимо ще раз дуже ретельно вивчити нашу пропозицію та додатки до неї, та знайти документ «4. Довідка про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». У цьому документі чітко та вичерпно зазначено, що «Ретельно вивчивши ТЗ та Кваліфікаційні критерії щодо предмету закупівлі Система контролю рівня і температури палива в баках транспортних засобів код за ДК 021:2015 - 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів,цією довідкою ПІДТВЕРДЖУЄМО, що наша пропозиція відповідає усім технічним, якісним, кількісним ті іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником».
Окрім того, у «Кваліфікаційних критеріях» є вичерпний ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, а самє:
1. Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче
2. Оригінал або особисто засвідчену копію сертифікату якості на Товар, або інший документ, що підтверджує якість Товару, у відповідності до вимог документації такого типу товару.
3. Для юридичних осіб:
3.1 Копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ / Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку
3.2 Копія статуту зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи
3.3 Копія витягу (виписки) з ЄДРПОУ
3.4 Копія Наказу про призначення директора
Усі ці документи були надані у повному обсязі, а вимог для надання якихось інших документів та підтверджень Замовник у своїй документації не зазначав.
Також хочемо зазначити, що ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до предмету закупівлі у п. 2.3. зазначено «При поставці товару в учасника повинні бути наявні документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо)». Своєю довідкою ми підтвердили, що усі ці документи в нас є, та бідуть надані під час поставки. Тому не зрозуміло, навіщо Замовник звертався до нас з додатковими дозапитами і намагався знайти необґрунтовані причини, щодо нашої дискваліфікації.
Окрім того, просимо взяти до уваги ще одну форс-мажорну обставину: дозапит Замовником був відправлений на електронну адресу zakupki@ohholding.com.ua, яка належала померлому співробітнику і на час надання дозапиту не було оперативного доступу до цієї електронної скриньки. Нам дуже шкода, що Замовник не надав копію своїх дозапитів на офіційну електронну адресу ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» office@ohholding.com.ua, яка зазначена на фірмовому бланку, або на електронну адресу відповідального за надання пропозиції – d.zobov@ohholding.com.ua, яка зазначена на кожній поданій довідці.
Таким чином, на підставі усього вищезазначеного, вважаємо дії Замовника дискримінаційними, та на підставі наданих фактів просимо ще раз ретельно вивчити нашу пропозицію та скасувати необґрунтоване рішення про дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
У Протоколі (рішенні) Замовника щодо дискваліфікації учасника Ви зазначили, що у пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» відсутнє підтвердження щодо сертифіката ДСТУ, ISO та сертифіката / декларації відповідності ТУ, ДСТУ, IEC, а також відсутня інформація, щодо підтвердження деяких технічних характеристик.
Проте, просимо ще раз дуже ретельно вивчити нашу пропозицію та додатки до неї, та знайти документ «4. Довідка про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». У цьому документі чітко та вичерпно зазначено, що «Ретельно вивчивши ТЗ та Кваліфікаційні критерії щодо предмету закупівлі Система контролю рівня і температури палива в баках транспортних засобів код за ДК 021:2015 - 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів,цією довідкою ПІДТВЕРДЖУЄМО, що наша пропозиція відповідає усім технічним, якісним, кількісним ті іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником».
Окрім того, у «Кваліфікаційних критеріях» є вичерпний ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, а самє:
1. Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче
2. Оригінал або особисто засвідчену копію сертифікату якості на Товар, або інший документ, що підтверджує якість Товару, у відповідності до вимог документації такого типу товару.
3. Для юридичних осіб:
3.1 Копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ / Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку
3.2 Копія статуту зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи
3.3 Копія витягу (виписки) з ЄДРПОУ
3.4 Копія Наказу про призначення директора
Усі ці документи були надані у повному обсязі, а вимог для надання якихось інших документів та підтверджень Замовник у своїй документації не зазначав.
Також хочемо зазначити, що ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до предмету закупівлі у п. 2.3. зазначено «При поставці товару в учасника повинні бути наявні документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо)». Своєю довідкою ми підтвердили, що усі ці документи в нас є, та бідуть надані під час поставки. Тому не зрозуміло, навіщо Замовник звертався до нас з додатковими дозапитами і намагався знайти необґрунтовані причини, щодо нашої дискваліфікації.
Окрім того, просимо взяти до уваги ще одну форс-мажорну обставину: дозапит Замовником був відправлений на електронну адресу zakupki@ohholding.com.ua, яка належала померлому співробітнику і на час надання дозапиту не було оперативного доступу до цієї електронної скриньки. Нам дуже шкода, що Замовник не надав копію своїх дозапитів на офіційну електронну адресу ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» office@ohholding.com.ua, яка зазначена на фірмовому бланку, або на електронну адресу відповідального за надання пропозиції – d.zobov@ohholding.com.ua, яка зазначена на кожній поданій довідці.
Таким чином, на підставі усього вищезазначеного, вважаємо дії Замовника дискримінаційними, та на підставі наданих фактів просимо ще раз ретельно вивчити нашу пропозицію та скасувати необґрунтоване рішення про дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2018 10:23
За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне:
Згідно технічного завдання, були встановлені наступні умови, зокрема:
- Виробник обладнання повинен бути сертифікований по ДСТУ, ISO
- Датчик повинен мати паспорт і сертифікат / декларацію відповідності ТУ, ДСТУ, IEC.
Відповідне підтвердження відсутнє як у складі пропозиції учасника, так і на офіційному сайті виробника http://ota.com.ua/, у зв’язку з чим і був надан запит для підтвердження вищезазначеним умовам та оприлюднення таких документів у складі пропозиції.
Відповідно до п. 2.8 кваліфікаційних критеріїв, 12.07.2018 о 11:56 був надан запит на електрону адресу, яка зазначена у контактних даних учасника на момент реєстрації пропозиції учасника у закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro, та станом на 17.07.2018 відповіді від учасника не отримано. Рішення щодо дискваліфікації оприлюднено 17.07.2018 в 17.21, більш ніж через 5 календарних днів.
Надання довідки про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не може бути розглянута, як така, що підтверджує відповідність умовам закупівлі без документального її супроводження або без пояснення причин ненадання таких документів, та без зазначення яким саме технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі відповідає Ваша пропозиція.
Згідно технічного завдання, були встановлені наступні умови, зокрема:
- Виробник обладнання повинен бути сертифікований по ДСТУ, ISO
- Датчик повинен мати паспорт і сертифікат / декларацію відповідності ТУ, ДСТУ, IEC.
Відповідне підтвердження відсутнє як у складі пропозиції учасника, так і на офіційному сайті виробника http://ota.com.ua/, у зв’язку з чим і був надан запит для підтвердження вищезазначеним умовам та оприлюднення таких документів у складі пропозиції.
Відповідно до п. 2.8 кваліфікаційних критеріїв, 12.07.2018 о 11:56 був надан запит на електрону адресу, яка зазначена у контактних даних учасника на момент реєстрації пропозиції учасника у закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro, та станом на 17.07.2018 відповіді від учасника не отримано. Рішення щодо дискваліфікації оприлюднено 17.07.2018 в 17.21, більш ніж через 5 календарних днів.
Надання довідки про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не може бути розглянута, як така, що підтверджує відповідність умовам закупівлі без документального її супроводження або без пояснення причин ненадання таких документів, та без зазначення яким саме технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі відповідає Ваша пропозиція.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-22-000447-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 19 липня 2018 15:11
Необгрунтована дискваліфікація
Шановний Замовник!
ЩЕ РАЗ ПРОСИМО РЕТЕЛЬНО розглянути нашу пропозиції та надані додатки. Там є і паспорт обладнання, і сертифікат, де зазначено сертифікація згідно ДСТУ, ТУ, і декларацію про відповідність, де вказано, що Декларація складена з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC. Яке ще Вам потрібно надати підтвердження, якщо всі Ваші вимоги виконано??????? Чому Ви робите вигляд, що не бачите цих документів?????
ЩЕ РАЗ НАДАЄМО Вам ці документи, та просимо взяти до уваги, що вони були завантажені на електронну торгівельну площадку ще до моменту початку аукціону.
Розгорнути
Згорнути
ЩЕ РАЗ ПРОСИМО РЕТЕЛЬНО розглянути нашу пропозиції та надані додатки. Там є і паспорт обладнання, і сертифікат, де зазначено сертифікація згідно ДСТУ, ТУ, і декларацію про відповідність, де вказано, що Декларація складена з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC. Яке ще Вам потрібно надати підтвердження, якщо всі Ваші вимоги виконано??????? Чому Ви робите вигляд, що не бачите цих документів?????
ЩЕ РАЗ НАДАЄМО Вам ці документи, та просимо взяти до уваги, що вони були завантажені на електронну торгівельну площадку ще до моменту початку аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2018 16:53
Шановний учасник!
Замовником було ретельно розглянуто Вашу пропозицію та проаналізован кожен документ оприлюднений у складі Вашої пропозиції, на що зазначаємо, що відповідно до умов закупівлі, датчик повинен мати паспорт і сертифікат/декларацію відповідності ТУ ДСТУ ІЕС, при розгляді Ваших документів оприлюденних у складі пропозиції, виявлено, що запропонований Вами датчик відповідає ТУ ДСТУ EN (ДСТУ CISPR). При цьому у паспорті виробу, сертифікаті експертизи типу та декларації відповідності відсутнє підтвердження, що виробника сертифіковано по ДСТУ ISO.
Замовником було ретельно розглянуто Вашу пропозицію та проаналізован кожен документ оприлюднений у складі Вашої пропозиції, на що зазначаємо, що відповідно до умов закупівлі, датчик повинен мати паспорт і сертифікат/декларацію відповідності ТУ ДСТУ ІЕС, при розгляді Ваших документів оприлюденних у складі пропозиції, виявлено, що запропонований Вами датчик відповідає ТУ ДСТУ EN (ДСТУ CISPR). При цьому у паспорті виробу, сертифікаті експертизи типу та декларації відповідності відсутнє підтвердження, що виробника сертифіковано по ДСТУ ISO.
Номер вимоги: UA-2018-06-22-000447-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 19 липня 2018 17:56
СКАРГА
Шановний Замовник!
У кваліфікаційних критеріях чітко прописано ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, у тому складі «Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче».
А також є вимога «Зверніть увагу!!! Без цінової пропозиції, розміщеної на електронному майданчику від Учасника в розділі «ДОКУМЕНТИ ПРОПОЗИЦІЇ», розгляд пропозиції від Учасника стає неможливий! Така пропозиція буде відхилена!»
Просимо звернути Вашу увагу, що учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ до моменту проведення аукціону зовсім не розмістив на електронному майданчику Цінову пропозицію, а розмішена 18.07.18 р. Цінова пропозиція не відповідає наведеній у кваліфікаційних вимогах формі.
Тобто учасник порушив відразу дві вимоги та його пропозиція має бути дискваліфікована, це навіть прописано у Вас у документації.
Тому нам не зрозуміло, на якій підставі Ви визнаєте цього учасника переможцем. Чи розумієте Ви, що грубо порушуєте законодавство України у сфері державних закупівель та дискримінаційно відноситесь до інших учасників??????
Тому на підставі вищезазначеного, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ та відмінити цю непрозору закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
У кваліфікаційних критеріях чітко прописано ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, у тому складі «Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче».
А також є вимога «Зверніть увагу!!! Без цінової пропозиції, розміщеної на електронному майданчику від Учасника в розділі «ДОКУМЕНТИ ПРОПОЗИЦІЇ», розгляд пропозиції від Учасника стає неможливий! Така пропозиція буде відхилена!»
Просимо звернути Вашу увагу, що учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ до моменту проведення аукціону зовсім не розмістив на електронному майданчику Цінову пропозицію, а розмішена 18.07.18 р. Цінова пропозиція не відповідає наведеній у кваліфікаційних вимогах формі.
Тобто учасник порушив відразу дві вимоги та його пропозиція має бути дискваліфікована, це навіть прописано у Вас у документації.
Тому нам не зрозуміло, на якій підставі Ви визнаєте цього учасника переможцем. Чи розумієте Ви, що грубо порушуєте законодавство України у сфері державних закупівель та дискримінаційно відноситесь до інших учасників??????
Тому на підставі вищезазначеного, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ та відмінити цю непрозору закупівлю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2018 17:06
Шановний Учасник!
Замовник звернувся до ТОВ «Охоронний холдінг», на електронну адресу, з вимогою підтвердити відповідність умовам закупівля шляхом оприлюднення необхідних документів, на що ТОВ «Охоронний холдінг» не відреагував.
Аналогічним чином, після дискваліфікації ТОВ «Охоронний холдінг», Замовник звернувся до ФОП Муравченко Є.В., на електронну адресу, з вимогою підтвердити відповідність умовам закупівлі шляхом оприлюднення документів, на що ФОП Муравченко, станом на 19.07.2018 оприлюднив документи.
При цьому зазначаємо, формальні (несуттєві) помилки з оформлення пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не можуть бути підставою для відхилення.
Замовник звернувся до ТОВ «Охоронний холдінг», на електронну адресу, з вимогою підтвердити відповідність умовам закупівля шляхом оприлюднення необхідних документів, на що ТОВ «Охоронний холдінг» не відреагував.
Аналогічним чином, після дискваліфікації ТОВ «Охоронний холдінг», Замовник звернувся до ФОП Муравченко Є.В., на електронну адресу, з вимогою підтвердити відповідність умовам закупівлі шляхом оприлюднення документів, на що ФОП Муравченко, станом на 19.07.2018 оприлюднив документи.
При цьому зазначаємо, формальні (несуттєві) помилки з оформлення пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не можуть бути підставою для відхилення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» #38143880 |
Відхилено |
107 199,62
UAH з ПДВ
|
17 липня 2018 17:22
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ #2704810751 |
Переможець |
107 200,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2018 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
368.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 16:06
|
368.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2018 10:58
|
Договір 368 | укладений |
27 липня 2018 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4.1. та п.4.2. Викладенко в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 01/08/368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/08/368 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №2 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 01/08/368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/08/368 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |