Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
15 600,00 UAH
UA-2018-06-22-000218-b 39aee89cef8f426384b69e699c9929ae
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Кролевецька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02007549
Місцезнаходження замовника: 41300, Україна, Сумська обл., місто Кролевець, бульвар Шевченка,57
Контактна особа замовника: Бурименко Світлана Володимирівна
+380545351533
Krol_crl@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 11:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 11:29
Початок аукціону: 27 червня 2018 15:57
Очікувана вартість: 15 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація зазначена в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, бульвар Шевченка, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2018  —  08 липня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 червня 2018 11:25
Оголошення-деззасоби.doc
22 червня 2018 11:25
Оголошення-деззасоби.doc
22 червня 2018 11:25
Оголошення-деззасоби.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-22-000218-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 02 липня 2018 09:09
Скарга
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. До речі, найдорожчу пропозицію цього постачальника цей замовник акцептує завжди. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2018 15:15
За результатами розгляду даної вимоги тендерний комітет встановив наступне : Процедура закупівлі є допороговою. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (Закон) та порядку здійснення допорогових закупівель (Порядок) з урахуванням аб.4 ч. 1 ст. 2 Закону замовник з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель (ст.3 Закону) може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника для укладання договору. Замовник розмістив в Системі Прозорро інформацію щодо закупівлі, зокрема, вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, що не обмежуються ані Законом, ані Порядком. Вимоги до предмету закупівлі обумовлені саме особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, та специфічними властивостями конкретного виду продукції. Заявлена продукція не відпускається конкретним постачальником, а є продуктом, який продається багатьма Постачальниками, які зареєстровані в системі Прозорро. Тому заздалегідь запланувати переможця неможливо. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є право Замовника, а не обов'язок (п.6.4 Порядку). Визначення конкретного виду продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання з точки зору функціональних критеріїв. Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" проведені у відповідності до норм чинного законодавства, отже , немає підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Також просимо звернути Вашу увагу на те, що Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів.
Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Запропонований Вами засоби не можуть бути еквівалентами заявлених нами засобів, в зв’язку з тим що вони мають різний хімічний склад, аналіз додається
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-22-000218-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 02 липня 2018 15:25
Щодо написаного замовником-корупціонером
Враховуючи таку корупційну протизаконну позицію, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!

Документи

02 липня 2018 15:15
аналіз.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 13 970,00
UAH з ПДВ
13 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торгмед 15 577,20
UAH з ПДВ
15 577,20
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 13 970,00
UAH з ПДВ
29 червня 2018 10:00
ТОВ Торгмед
#39301819
Переможець 15 577,20
UAH з ПДВ
29 червня 2018 10:03

Документи

29 червня 2018 10:00
протокол

Документи

29 червня 2018 10:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2018 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торгмед
#39301819
15 577,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2018 10:03
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
05 липня 2018 10:23
договір укладений
05 липня 2018 10:23
договір укладений
05 липня 2018 10:23
договір укладений
05 липня 2018 10:23

Актуальні тендери

До пошуку