Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютер в зборі, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
536 000,00 UAH
UA-2018-06-21-003088-a a74054d5443340fb9bebadb027183672
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Голець

+38046237142 post@dpsscn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 40310334
Вебсайт: http://dpsscn.gov.ua
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 1 травня, 180
Контактна особа: Галина Голець
+38046237142
post@dpsscn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 20:18
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 20:18
Очікувана вартість: 536 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот 1 : Комп’ютер в зборі – 30 штук, очікувана вартість 329000,00 грн.
Лот 2 : Багатофункціональний пристрій – 30 штук, очікувана вартість 207000,00 грн.

Тендерна документація

27 червня 2018 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 14:28
протокол (зміни в тендерній документації).pdf
27 червня 2018 14:28
ДОДАТОК 3 (зміни).docx
27 червня 2018 14:28
тендерна документація в новій редакції.doc
21 червня 2018 20:25
тендерна документація.doc
21 червня 2018 20:25
ДОДАТОК 5 (проект договору).docx
21 червня 2018 20:25
оголошення.doc
27 червня 2018 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 14:28
протокол (зміни в тендерній документації).pdf
27 червня 2018 14:28
ДОДАТОК 3 (зміни).docx
27 червня 2018 14:28
тендерна документація в новій редакції.doc
21 червня 2018 20:25
тендерна документація.doc
21 червня 2018 20:25
ДОДАТОК 5 (проект договору).docx
21 червня 2018 20:25
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

гарантійний талон до Багатофункціональний пристрій (лот 2)
Дата подання: 22 червня 2018 12:02
Дата відповіді: 22 червня 2018 12:37
Доброго дня. В комплекті поставки до Багатофункціонального пристрою по лоту 2 прописано обов'язкове надання гарантійного талону. Але не вказано на який термін вам потрібна гарантія до цього пристрою. Просимо уточнити термін бажаної гарантії на цей пристрій.
Відповідь: Доброго дня, гарантійний талон з терміном гарантії не менше 12 місяців
не проблемні в обслуговуванні до Лоту 2 – Багатофункціональний пристрій
Дата подання: 22 червня 2018 12:06
Дата відповіді: 22 червня 2018 12:33
Просимо надати пояснення до вашої вимоги для аналогів на Багатофункціональний пристрій стосовно пункту 2 ("не проблемні в обслуговуванні"). По яким конретним критеріям ви оцінюєте непроблемність в обслуговування ? Наведіть їх додатково.
Відповідь: Доброго дня, мається на увазі, що картриджі можуть перезаправлятися без деформації пластикового корпусу та кріплень (щоб заправити не потрібно розламувати, виламувати частини картриджу)
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 22 червня 2018 17:32
Дата відповіді: 23 червня 2018 10:56
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
Програмне забезпечення до даної комп`ютерної техніки буде закуповуватись окремо. При складанні умов тендерної документації ми обов`язково врахуємо Ваші поради (якщо виникнуть питання , ми зв`яжемося з Вами).
Дякуємо за лист.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-21-003088-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 22 червня 2018 11:50
Вимоги внести змыни в тендерну документацію
Шановний тендерний комітет ! У вашій тендерній документації вказана інформація, що вам потрібен Друк без комп'ютера в моделі БФП Canon i-SENSYS MF3010. Але ця модель не має такій функції, що можна перевірити на офіційному сайті виробника тут https://www.canon.ua/for_home/product_finder/multifunctionals/laser/i-sensys_mf3010/ Вимагаємо видалити цей пункт з вашої документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2018 17:44
Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. Враховуючи що в додатку 3 до тендерної документації по закупівлі Багатофункціональних пристроїв зазначено інформацію що не відповідає існуючим параметрам буде внесено зміни в додаток 3.
Номер вимоги: UA-2018-06-21-003088-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 22 червня 2018 11:54
Вимога не обмежувати конкуренцію між виробниками техніки
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічної специфікації (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з Розмірами (Д х Ш х В), мм - 372 x 276 x 254, а також з параметром Споживана потужність - Типове енергоспоживання (TEC) не більше 0,6 кВт.год У режимі сну - всього не більше 1,4 Вт). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. У випадку залишення дискримінаційних умов будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2018 17:41
Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. Враховуючи що в додатку 3 до тендерної документації по закупівлі багатофункціональних пристроїв зазначено інформацію конкретної марки пристрою з існуючими параметрами буде внесено зміни в додаток 3 розглядати наведені параметри як орієнтовні (+-).
Номер вимоги: UA-2018-06-21-003088-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 22 червня 2018 14:05
Вимога стосовно гарантії на Багатофункціональний пристрій (лот 2)
Шановний тендерний комітет ! Виходячи з ваших відповідей на поставлені запитання стосовно гарантійного терміну на пристрій та безпроблемності в обслуговуванні ми розуміємо, що ви збираєтесь заправляти картриджі до техніки. Уточнюємо для вас, що відразу після заправки картриджів всі виробники друкуючої техніки знімуть пристрій із заправленними картриджами з гарантії. Тобто для вас не буде дійсним термін гарантії не менше 12 місяців, яку ви вимагаєте в своїй тендерній документації. Придбання за державні кошти нової техніки без гарантії на неї - неможливо. Вимагаємо з вашої тендерній документації в розділі "Вимоги до аналогів" видалити пункт 3 - "не чіповані (не потребують перепрошивки після заправки картриджа)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2018 17:39
Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що визначення поняття гарантійні зобов’язання прописано в Законі України « Про захист прав споживачів» №1023-ХІІ від 12.05.91 ст.7 та регламентується постановою КМУ «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» №506 від 11.04.2002 п.13. В тендерній документації ми вказуємо потребу щодо гарантії не менше 12 місяців.
Вимогу до аналогів п.3 прописано для використання картриджів в після гарантійний термін експлуатації.
Номер вимоги: UA-2018-06-21-003088-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 20 липня 2018 15:44
Вимога
Шановні Замовники, ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Цифро Трейд», просимо Вас розглянути нашу тендерну пропозицію повторно на підставі подання тендерної документації в повному обсязі.
Сертифікат про відповідність (на системний блок) Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та Технічному регламенту електромагнітної сумісності обладнання, було подано в документації “Сертифікат зборки ПК”. В даній документації були вказані наступні стандарти, яким відповідають наші персональні обчислювальні машини:
1.ДСТУ 4113-2001 Апаратура обробляння інформації. Вимоги безпеки та методи випробування
2.ДСТУ IEC 61000-4-11:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-11. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів напруги, короткочасних переривань і змінень напруги
3.ДСТУ IEC 61000-4-2: 2008 Елетромагнітная сумісність. Частина 4-2. Методики випробувань і вимірювань. Випробування на несприйнятливість до електростатичного розряду (ІЕС 61000-4-2: 2001, IDТ)
4.ДСТУ IEC 61000-4-4:2008 Електромагнітна сумісність. Частина 4-4. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до швидких перехідних процесів/пакетів імпульсів
5.ДСТУ IEC 61000-4-5:2008 Електромагнітна сумісність. Частина 4-5. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до сплесків напруги та струму.
Також нами був наданий лист-згода, підписаний уповноваженою особою, про те що ми погоджуємось з умовами договору та в разі акцепту нашої пропозиції зобов'язуємся його підписати.
Враховуючи все вищесказане просимо, переглянути та відмінити Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції, та визнати нас переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2018 17:21
Доброго дня ! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу.
Розгляд Вашої вимоги викладено в протоколі №50 від 23.07.2018р , сканована копія якого додається.
Вирішено: відхилити вимогу ТзОВ «Цифро Трейд» (38791851), так як тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.

Документи

25 червня 2018 17:44
протокол.PDF

Документи

25 червня 2018 17:41
протокол.PDF

Документи

25 червня 2018 17:39
протокол.PDF

Документи подані скаржником

20 липня 2018 15:44
вимога.pdf

Документи

23 липня 2018 17:21
протокол.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп’ютер в зборі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 329 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 645,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 липня 2018 12:52
Закінчення: 16 липня 2018 13:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютер в зборі, багатофункціональний пристрій)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, 1 Травня, буд.180
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 280 050,00
UAH з ПДВ
276 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 285 300,00
UAH з ПДВ
278 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 17:49
сертифікати.zip
13 липня 2018 17:49
7.гарантійний лист.pdf
13 липня 2018 17:49
7. довідка МВС нова.pdf
13 липня 2018 17:49
5. свідоцтво.pdf
13 липня 2018 17:49
4. Довкілля.pdf
13 липня 2018 17:49
3. витяг новий.pdf
13 липня 2018 17:49
27. довідка.pdf
13 липня 2018 17:49
25.Договір укрнафта.pdf
13 липня 2018 17:49
23.відгук_ЦТ.pdf
13 липня 2018 17:49
21.Сервісні центри.pdf
13 липня 2018 17:49
2. статут повністю.pdf
13 липня 2018 17:49
16.характеристики.pdf
13 липня 2018 17:49
15. наказ.pdf
13 липня 2018 17:49
12. персональні дані.pdf
13 липня 2018 17:49
10.згода щодо умов.pdf
13 липня 2018 17:49
1. відомості.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Відхилено 276 760,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 15:55
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 278 100,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 12:00

Документи

19 липня 2018 15:55
Електронний підпис
19 липня 2018 13:35
протокол.PDF

Документи

20 липня 2018 12:00
Електронний підпис
20 липня 2018 10:06
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2018 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
278 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2018 12:00
Електронний підпис
20 липня 2018 10:06
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2018 10:00
звіт про виконання договору комп.doc укладений
07 вересня 2018 09:58
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 11:22
договір.PDF укладений
01 серпня 2018 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 278 100,00
UAH з ПДВ