Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля картриджів для принтерів.
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-06-21-002890-a ece5dac99f2d46c699fe8322cade0e71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Конашко Галина Борисівна

380442881174
Lib-fin@msmb.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міська спеціалізована молодіжна бібліотека "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 05459482
Вебсайт: http://msmb.org.ua/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, Л.Толстого, 49
Контактна особа: Конашко Галина Борисівна
380442881174,
Lib-fin@msmb.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 12:42
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Картриджі для принтерів: HP 30A Картридж Black (Чорний) (CF230A) для HP LaserJet Pro M227fdn; HP 30X Картридж Black (Чорний) (CF230X) для HP LaserJet Pro M227fdn; Canon 719 Картридж Black (Чорний); аналог HP 13X, Q2613X Картридж BASF (BASF-KT-Q2613X) для HP LaserJet 1300; картриджі сумісні, аналоги для Canon LBP-1120; аналог HP 12A, Q2612A, аналог Canon 703 Картридж WWM (LC21N) для HP LaserJet 1020. Доставка протягом 1 робочого дня з дати підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Картриджі для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 липня 2018  —  05 липня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 21 червня 2018 19:33
Дата відповіді: 22 червня 2018 10:46
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В додатку 1 до оголошення про закупівлю (таблиця з переліком товару, пп.4-6) передбачено аналоги. Решта відповідно до вимог замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 10 450,00
UAH з ПДВ
10 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 11 889,00
UAH з ПДВ
11 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 12:25
Електронний підпис
25 червня 2018 12:25
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2018 12:25
Виписка з реєстру.pdf
25 червня 2018 12:25
Лист гарантія стаття 17.pdf
25 червня 2018 12:25
ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2018 12:25
Відгук ПРОЗОРРО.pdf
25 червня 2018 12:25
Договір ПРОЗОРРО.pdf
25 червня 2018 12:25
Витяг з реєстру.pdf
25 червня 2018 12:25
Видаткова Прозорро.pdf
25 червня 2018 12:25
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Переможець 10 450,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 16:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
10 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2019 15:19
Договір № 64 від 05.07.2018.pdf укладений
05 липня 2018 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 450,00
UAH з ПДВ