Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Козацькій та вул. Л. Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
3 593 402,20 UAH
UA-2018-06-21-002471-a ● 8bb7568e464a4a6488486ffa2c57f64f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олешинська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403769 |
Місцезнаходження: | 31312, Україна , Хмельницька обл., Олешин, вул. Шестакова, 8 |
Контактна особа: |
Лиса Алла Анатоліївна +380680138825 oleshunska_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2018 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2018 14:27 |
Очікувана вартість: | 3 593 402,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 967,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Козацькій та вул. Л. Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31312, Україна, Відповідно до документації, Хмельницький р-н., село Олешин, по вул. Козацькій та вул. Л. Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 30% |
Від 50 працівників і більше: | 30% |
Від 40 до 50 працівників включно: | 25% |
Від 30 до 40 працівників включно: | 20% |
Від 20 до 30 працівників включно: | 15% |
Від 10 до 20 працівників включно: | 10% |
Від 5 до 10 працівників включно: | 5% |
До 5 працівників: | 0% |
02 липня 2018 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2018 10:31 |
Таблиця змін тендерної документації.doc | |
02 липня 2018 10:31 |
ТД капітальний ремонт дорожнього покриття зі змінами.doc | |
21 червня 2018 16:22 |
ТД капітальний ремонт дорожнього покриття.doc |
02 липня 2018 11:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2018 10:31 |
Таблиця змін тендерної документації.doc
|
|||
02 липня 2018 10:31 |
ТД капітальний ремонт дорожнього покриття зі змінами.doc
|
|||
21 червня 2018 16:22 |
ТД капітальний ремонт дорожнього покриття.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність внесення змін в Тендерну документацію.
Дата подання: 28 червня 2018 17:26
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:16
В Таблиці, що міститься в Додатку 2 до Тендерної документації, в колонці «Найменування робіт і витрат» зазначено текст наступного змісту:
Кошторис №2-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області».
Однак, згідно предмета закупівлі, необхідно провести роботи по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. КОЗАЦЬКІЙ та вул. Л. Українки, а не по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо надання додатків до проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:27
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:16
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі надавати в складі своїх тендерних пропозицій разом з проектом договору додатки до договору, перелік яких наведено в пункті 12.1. проекту договору?
Відповідь: Додатки до заповненого проекту договору не надаються.
Щодо необхідності заповнення пустих граф у пунктах.
Дата подання: 28 червня 2018 17:28
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:16
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі заповнювати пусті графи в пунктах 3.1.1. та 4.1. проекту договору?
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення пунктів 3.1.1. та 4.1.для учасників не передбачено, оскільки інформація не відома.
Щодо інформації, необхідної для коректного заповнення пунктів проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:29
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно заповнювати пусті графи в пунктах 3.1.1. та/або 4.1. проекту договору, прошу замовника надати інформацію, необхідну для коректного заповнення пунктів 3.1.1. та/або 4.1. проекту договору.
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення пунктів 3.1.1. та 4.1.для учасників не передбачено, оскільки інформація не відома.
Щодо заповнення колонки "Замовник" проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:29
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі заповнювати пусті графи в колонці «Замовник» розділу ХІІІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» проекту договору?
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення реквізитів замовника не передбачено.
Щодо надання інформації для заповнення колонки "Замовник" проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:30
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно заповнювати пусті графи в колонці «Замовник» розділу ХІІІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» проекту договору, прошу замовника надати усю інформацію, яка необхідна для заповнення вищевказаної колонки.
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення реквізитів замовника не передбачено.
Щодо надання інформації для коректного заповнення преамбули проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:32
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
Прошу замовника, задля реалізації учасниками процедури закупівлі можливості коректного заповнення преамбули проекту договору, надати інформацію про особу зі сторони замовника, яка буде підписувати договір (посада, прізвище, ім’я, по-батькові) та інформацію про те, на підставі якого установчого документа діє особа зі сторони замовника, яка буде підписувати договір.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення реквізитів зі сторони замовника не передбачено.
Щодо зазначення місця укладення договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:33
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
Прошу надати роз’яснення, яке місце укладення договору повинно бути зазначено учасником процедури закупівлі в проекті договору: с. Олешин чи населений пункт за місцем реєстрації учасника процедури закупівлі?
Відповідь: Вказується населений пункт місцезнаходження замовника.
Щодо інформації, яка повинна бути зазначена в пункті 1.2. проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:33
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
Прошу замовника надати роз’яснення, яка саме інформація повинна бути зазначена учасником процедури закупівлі в пустій графі пункту 1.2. проекту договору?
Відповідь: Згідно п.п. 1.2. проекту договору вказується номер оголошення процедури закупівлі, який є у загальному доступі (№UA-2018-06-21-002471-a)
Щодо поняття «нормативна потреба для виконання робіт згідно з розрахунками».
Дата подання: 28 червня 2018 17:35
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
В пункті 3.5.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне:
«3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).».
Прошу замовника надати чітку та аргументовану відповідь, що саме мається на увазі під поняттям «нормативна потреба для виконання робіт згідно з розрахунками»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В графі «нормативна потреба для виконання робіт згідно з розрахунками» вказується кількість обладнання, яке необхідно залучати для виконання робіт згідно Додатку 2 Технічного завдання.
Щодо поняття "нормативна потреба по кожній спеціальності".
Дата подання: 28 червня 2018 17:36
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
В пункті 3.5.4. Тендерної документації замовником зазначено наступне:
«3.5.4. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.».
Прошу замовника надати чітку та аргументовану відповідь, що саме мається на увазі під поняттям «нормативна потреба по кожній спеціальності»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В графі «нормативна потреба по кожній спеціальності» вказується кількість працівників, необхідних для виконання робіт згідно Додатку 2 Технічного завдання.
Щодо "інших документів, передбачених тендерною документацією та Законом України "Про публічні закупівлі"".
Дата подання: 28 червня 2018 17:37
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:19
В пункті 3.6.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне:
«3.6.5. Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів;
• електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону.
• інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».».
Прошу замовника надати чітку та аргументовану відповідь (з посиланням на умови Тендерної документації та на норми Закону України «Про публічні закупівлі») на наступне питання: які саме «інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» повинен надати учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» упродовж одного робочого дня після завершення електронного аукціону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно п.п. 3.6.4. Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів;
• електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону.
• інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» (в разі якщо це прямо передбачено в Тендерній документації).
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів;
• електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону.
• інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» (в разі якщо це прямо передбачено в Тендерній документації).
Необхідність внесення змін в Тендерну документацію.
Дата подання: 28 червня 2018 17:38
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:19
В останньому абзаці пункту 3.6.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне:
«…У разі якщо учасник із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією під час електронного аукціону не здійснював пониження своєї цінової пропозиції, документи визначені п.3.6.3. повторно ним не подаються.».
Однак, в Тендерній документації відсутній пункт 3.6.3.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-21-002471-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 28 червня 2018 17:23
Необхідність внесення змін в Тендерну документацію
В Таблиці, що міститься в Додатку 2 до Тендерної документації, в колонці «Найменування робіт і витрат» зазначено текст наступного змісту:
Кошторис №2-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області».
Однак, згідно предмета закупівлі, необхідно провести роботи по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. КОЗАЦЬКІЙ та вул. Л. Українки, а не по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Кошторис №2-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області».
Однак, згідно предмета закупівлі, необхідно провести роботи по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. КОЗАЦЬКІЙ та вул. Л. Українки, а не по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2018 10:20
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2018-06-21-002471-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 28 червня 2018 17:25
Необхідність внесення змін в тендерну документацію
В останньому абзаці пункту 3.6.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне:
«…У разі якщо учасник із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією під час електронного аукціону не здійснював пониження своєї цінової пропозиції, документи визначені п.3.6.3. повторно ним не подаються.».
Однак, в Тендерній документації відсутній пункт 3.6.3.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
«…У разі якщо учасник із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією під час електронного аукціону не здійснював пониження своєї цінової пропозиції, документи визначені п.3.6.3. повторно ним не подаються.».
Однак, в Тендерній документації відсутній пункт 3.6.3.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2018 10:20
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2018 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
3 553 230,00
UAH з ПДВ
|
3 553 230,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 487 261 | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ" |
3 493 159,73
UAH з ПДВ
|
3 493 159,73
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 2 876 719.78 | Документи |
ТОВ Техно-Буд-Центр |
3 593 252,00
UAH з ПДВ
|
3 593 252,00
UAH з ПДВ
|
1 | 3 593 252 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31100492 |
Переможець |
3 553 230,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2018 14:30
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 липня 2018 14:30
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31100492 |
3 553 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 15:36
|
Додатковау угода 1а.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 11:22
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2019 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 11:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2018 16:38
|
Договір | укладений |
07 серпня 2018 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | №244-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода 1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №244-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | №244-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |