Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Козацькій та вул. Л. Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
3 593 402,20 UAH
UA-2018-06-21-002471-a 8bb7568e464a4a6488486ffa2c57f64f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Алла Анатоліївна

+380680138825 oleshunska_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олешинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04403769
Місцезнаходження: 31312, Україна , Хмельницька обл., Олешин, вул. Шестакова, 8
Контактна особа: Лиса Алла Анатоліївна
+380680138825
oleshunska_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 14:27
Очікувана вартість: 3 593 402,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 967,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Козацькій та вул. Л. Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31312, Україна, Відповідно до документації, Хмельницький р-н., село Олешин, по вул. Козацькій та вул. Л. Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Наявність кваліфікованих працівників: 30%
Від 50 працівників і більше: 30%
Від 40 до 50 працівників включно: 25%
Від 30 до 40 працівників включно: 20%
Від 20 до 30 працівників включно: 15%
Від 10 до 20 працівників включно: 10%
Від 5 до 10 працівників включно: 5%
До 5 працівників: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність внесення змін в Тендерну документацію.
Дата подання: 28 червня 2018 17:26
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:16
В Таблиці, що міститься в Додатку 2 до Тендерної документації, в колонці «Найменування робіт і витрат» зазначено текст наступного змісту: Кошторис №2-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області». Однак, згідно предмета закупівлі, необхідно провести роботи по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. КОЗАЦЬКІЙ та вул. Л. Українки, а не по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки. У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо надання додатків до проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:27
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:16
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі надавати в складі своїх тендерних пропозицій разом з проектом договору додатки до договору, перелік яких наведено в пункті 12.1. проекту договору?
Відповідь: Додатки до заповненого проекту договору не надаються.
Щодо необхідності заповнення пустих граф у пунктах.
Дата подання: 28 червня 2018 17:28
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:16
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі заповнювати пусті графи в пунктах 3.1.1. та 4.1. проекту договору?
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення пунктів 3.1.1. та 4.1.для учасників не передбачено, оскільки інформація не відома.
Щодо інформації, необхідної для коректного заповнення пунктів проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:29
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно заповнювати пусті графи в пунктах 3.1.1. та/або 4.1. проекту договору, прошу замовника надати інформацію, необхідну для коректного заповнення пунктів 3.1.1. та/або 4.1. проекту договору.
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення пунктів 3.1.1. та 4.1.для учасників не передбачено, оскільки інформація не відома.
Щодо заповнення колонки "Замовник" проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:29
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі заповнювати пусті графи в колонці «Замовник» розділу ХІІІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» проекту договору?
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення реквізитів замовника не передбачено.
Щодо надання інформації для заповнення колонки "Замовник" проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:30
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно заповнювати пусті графи в колонці «Замовник» розділу ХІІІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» проекту договору, прошу замовника надати усю інформацію, яка необхідна для заповнення вищевказаної колонки.
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення реквізитів замовника не передбачено.
Щодо надання інформації для коректного заповнення преамбули проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:32
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:17
Прошу замовника, задля реалізації учасниками процедури закупівлі можливості коректного заповнення преамбули проекту договору, надати інформацію про особу зі сторони замовника, яка буде підписувати договір (посада, прізвище, ім’я, по-батькові) та інформацію про те, на підставі якого установчого документа діє особа зі сторони замовника, яка буде підписувати договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією, а саме п.п. 6.3.1. передбачено надання заповненого ЗІ СВОЄЇ СТОРОНИ проект договору. Отже, заповнення реквізитів зі сторони замовника не передбачено.
Щодо зазначення місця укладення договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:33
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
Прошу надати роз’яснення, яке місце укладення договору повинно бути зазначено учасником процедури закупівлі в проекті договору: с. Олешин чи населений пункт за місцем реєстрації учасника процедури закупівлі?
Відповідь: Вказується населений пункт місцезнаходження замовника.
Щодо інформації, яка повинна бути зазначена в пункті 1.2. проекту договору.
Дата подання: 28 червня 2018 17:33
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
Прошу замовника надати роз’яснення, яка саме інформація повинна бути зазначена учасником процедури закупівлі в пустій графі пункту 1.2. проекту договору?
Відповідь: Згідно п.п. 1.2. проекту договору вказується номер оголошення процедури закупівлі, який є у загальному доступі (№UA-2018-06-21-002471-a)
Щодо поняття «нормативна потреба для виконання робіт згідно з розрахунками».
Дата подання: 28 червня 2018 17:35
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
В пункті 3.5.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне: «3.5.5. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).». Прошу замовника надати чітку та аргументовану відповідь, що саме мається на увазі під поняттям «нормативна потреба для виконання робіт згідно з розрахунками»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В графі «нормативна потреба для виконання робіт згідно з розрахунками» вказується кількість обладнання, яке необхідно залучати для виконання робіт згідно Додатку 2 Технічного завдання.
Щодо поняття "нормативна потреба по кожній спеціальності".
Дата подання: 28 червня 2018 17:36
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:18
В пункті 3.5.4. Тендерної документації замовником зазначено наступне: «3.5.4. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.». Прошу замовника надати чітку та аргументовану відповідь, що саме мається на увазі під поняттям «нормативна потреба по кожній спеціальності»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В графі «нормативна потреба по кожній спеціальності» вказується кількість працівників, необхідних для виконання робіт згідно Додатку 2 Технічного завдання.
Щодо "інших документів, передбачених тендерною документацією та Законом України "Про публічні закупівлі"".
Дата подання: 28 червня 2018 17:37
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:19
В пункті 3.6.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне: «3.6.5. Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші): • договірна ціна; • підсумкова відомість ресурсів; • електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону. • інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».». Прошу замовника надати чітку та аргументовану відповідь (з посиланням на умови Тендерної документації та на норми Закону України «Про публічні закупівлі») на наступне питання: які саме «інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» повинен надати учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» упродовж одного робочого дня після завершення електронного аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п.п. 3.6.4. Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів;
• електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону.
• інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» (в разі якщо це прямо передбачено в Тендерній документації).
Необхідність внесення змін в Тендерну документацію.
Дата подання: 28 червня 2018 17:38
Дата відповіді: 02 липня 2018 10:19
В останньому абзаці пункту 3.6.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне: «…У разі якщо учасник із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією під час електронного аукціону не здійснював пониження своєї цінової пропозиції, документи визначені п.3.6.3. повторно ним не подаються.». Однак, в Тендерній документації відсутній пункт 3.6.3. У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-21-002471-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 28 червня 2018 17:23
Необхідність внесення змін в Тендерну документацію
В Таблиці, що міститься в Додатку 2 до Тендерної документації, в колонці «Найменування робіт і витрат» зазначено текст наступного змісту:
Кошторис №2-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки в селі Олешин Хмельницького району Хмельницької області».
Однак, згідно предмета закупівлі, необхідно провести роботи по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. КОЗАЦЬКІЙ та вул. Л. Українки, а не по вул. ШЕСТАКОВА та вул. Л.Українки.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2018 10:20
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2018-06-21-002471-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 28 червня 2018 17:25
Необхідність внесення змін в тендерну документацію
В останньому абзаці пункту 3.6.5. Тендерної документації замовником зазначено наступне:
«…У разі якщо учасник із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією під час електронного аукціону не здійснював пониження своєї цінової пропозиції, документи визначені п.3.6.3. повторно ним не подаються.».
Однак, в Тендерній документації відсутній пункт 3.6.3.
У зв’язку з вищевикладеним, задля приведення у відповідність між собою умов Тендерної документації, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2018 10:20
Замовником будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 3 553 230,00
UAH з ПДВ
3 553 230,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 487 261 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ" 3 493 159,73
UAH з ПДВ
3 493 159,73
UAH з ПДВ
1.2142857143 2 876 719.78 Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 3 593 252,00
UAH з ПДВ
3 593 252,00
UAH з ПДВ
1 3 593 252 Документи

Публічні документи

18 липня 2018 16:45
Довідка ДФС.pdf
18 липня 2018 16:45
Довідка МВС.pdf
12 липня 2018 12:59
Електронний підпис
12 липня 2018 12:56
Електронний підпис
12 липня 2018 11:57
17_Договірна ціна.XLS
06 липня 2018 14:19
Електронний підпис
06 липня 2018 14:17
Електронний підпис
06 липня 2018 14:05
20_Звіт з праці.pdf
06 липня 2018 14:05
23_Довідка (підпис).pdf
06 липня 2018 14:05
17_Договірна ціна.pdf
06 липня 2018 14:05
18_Лист (ДСТУ).pdf
06 липня 2018 14:05
16_Ліцензія_оригінал.PDF
06 липня 2018 14:05
14_Статут_2016 рік.PDF
06 липня 2018 14:05
15_Довідка з банку.jpg
06 липня 2018 14:05
12_Листи-відгуки.pdf
06 липня 2018 14:05
9_Кадри.pdf
06 липня 2018 14:05
8_Обладнання.pdf
06 липня 2018 14:05
0_Реєстр.pdf
06 липня 2018 14:03
0_Реєстр.pdf
06 липня 2018 14:03
8_Обладнання.pdf
06 липня 2018 14:03
9_Кадри.pdf
06 липня 2018 14:03
12_Листи-відгуки.pdf
06 липня 2018 14:03
15_Довідка з банку.jpg
06 липня 2018 14:03
14_Статут_2016 рік.PDF
06 липня 2018 14:03
16_Ліцензія_оригінал.PDF
06 липня 2018 14:03
18_Лист (ДСТУ).pdf
06 липня 2018 14:03
17_Договірна ціна.pdf
06 липня 2018 14:03
23_Довідка (підпис).pdf
06 липня 2018 14:03
20_Звіт з праці.pdf
06 липня 2018 14:03
24_Проект договору.pdf

Публічні документи

06 липня 2018 16:28
Електронний підпис
06 липня 2018 16:25
lic_zaver.pdf
06 липня 2018 16:25
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
06 липня 2018 16:25
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf
06 липня 2018 16:25
Технічне завдання.PDF
06 липня 2018 16:25
Тендерна пропозиція.PDF
06 липня 2018 16:25
Статут.PDF
06 липня 2018 16:25
Рішення №2 від 01.06.2008.pdf
06 липня 2018 16:25
Реєстр.PDF
06 липня 2018 16:25
Проект договору.PDF
06 липня 2018 16:25
Підписаний_gar9841.pdf
06 липня 2018 16:25
Опис документів.PDF
06 липня 2018 16:25
Наказ №12 від 01.06.2008.pdf
06 липня 2018 16:25
Ліцензія.PDF
06 липня 2018 16:25
Лист-згода.PDF
06 липня 2018 16:25
Лист (код доступу).PDF
06 липня 2018 16:25
Кошторис.PDF
06 липня 2018 16:25
Звіт з праці.pdf
06 липня 2018 16:25
Дозвіл.PDF
06 липня 2018 16:25
Довідка про рахунок.pdf
06 липня 2018 16:25
Довідка (санкції).PDF
06 липня 2018 16:25
Довідка (резидент).PDF
06 липня 2018 16:25
Довідка (працівники).PDF
06 липня 2018 16:25
Довідка (обладнання).PDF
06 липня 2018 16:25
Довідка (дозвіл).PDF
06 липня 2018 16:24
Витяг з РП ПДВ.PDF
06 липня 2018 16:24
Атестат (асфальт).PDF
06 липня 2018 16:24
19.imd

Публічні документи

09 липня 2018 17:29
Електронний підпис
09 липня 2018 17:28
протокол до статуту.pdf
09 липня 2018 17:28
проект договору.pdf
09 липня 2018 17:28
оригінал статуту.pdf
09 липня 2018 17:28
оригінал протоколу.pdf
09 липня 2018 17:28
оригінал наказу.pdf
09 липня 2018 17:28
ліцензія.pdf
09 липня 2018 17:28
інші довідки.pdf
09 липня 2018 17:28
дозволи та витяг ПДВ.pdf
09 липня 2018 17:28
довідки_ст.17.pdf
09 липня 2018 17:28
довідки з банків.pdf
09 липня 2018 17:28
реєстр документів.pdf
09 липня 2018 17:28
довідки_ст.16.pdf
09 липня 2018 17:28
технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ"

ТОВ Техно-Буд-Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31100492
Переможець 3 553 230,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 14:30

Документи

17 липня 2018 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31100492
3 553 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:36
Додатковау угода 1а.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 11:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 11:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 11:51
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 16:38
Договір укладений
07 серпня 2018 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: №244-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода 1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №244-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: №244-18
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 448 112,00
UAH (в тому числі ПДВ 574 685,33 UAH)