Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модеми
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2018-06-21-002244-a 2b90b4e123c94339b560c1f27046e5d4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Вовчук

+380984121890 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380984121890
0984121890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 15:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 18:00
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Модеми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул Старокозацька,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018
ДК 021:2015: 32552410-4 — Модеми

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 21 червня 2018 19:45
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Укажите точную или желаемую модификацию роутера MikroTik с которым должен быть совместим модем Huawei E3372?
Дата подання: 23 червня 2018 10:17
Дата відповіді: 23 червня 2018 11:50
Добрый день. 1) Укажите точную или желаемую модификацию роутера MikroTik, с которым должен быть совместим модем Huawei E3372? Благодарю.
Відповідь: Доброго дня! Модіфікація роутера MikroTik - MikroTik RB750gr3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 червня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мартинюк Андрій Михайлович" 12 870,00
UAH з ПДВ
12 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мартинюк Андрій Михайлович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мартинюк Андрій Михайлович"
#3271917579
Переможець 12 870,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:40

Документи

03 липня 2018 15:39
протокол 03 07 2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мартинюк Андрій Михайлович"
#3271917579
12 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 15:39
протокол 03 07 2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Мартинюк.pdf укладений
03 січня 2019 12:35
Договір від 06.07.2018.pdf укладений
06 липня 2018 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 12 870,00
UAH з ПДВ