Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувачі
Очікувана вартість
1 215 000,00 UAH
UA-2018-06-21-001832-a f26b8ef3d6aa463ea35b6465095517d1
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Завірюха Ольга Георгіївна

(044) 465-32-84 dogovora8@liski.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Завірюха Ольга Георгіївна
(044) 465-32-84
dogovora8@liski.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 14:12
Очікувана вартість: 1 215 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Навантажувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

характеристики
Дата подання: 23 червня 2018 10:24
В приложении 6 к конкурсной документации в части описания технических характеристик закупаемого погрузчика указаны точные данные конкретного погрузчика, что дискриминирует возможные предложения иных поставщиков. Предлагаем внести дополнения в конкурсную документацию словами "не более" и не менее", которые будут означать достаточные и необходимые параметры техники - грузоподъемность, верхний габарит и прочие, которые соответствуют характеру применения техники.В отличие от четко описанных характеристик конкретного погрузчика, аналогичная техника с успехом может исполнять такие же операции, но отличаться в конкретных параметрах, при этом может быть более дешевой, ремонтопригодной и надежной. С уважением,
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-21-001832-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 25 червня 2018 11:43
Щодо технічних параметрів і строків поставки тощо
Згідно з Додатком 6 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені таким чином, що повністю відповідають параметрам одного конкретного виробника, мають фіксовані значення і не регламентуються критеріями «не більше» і «не менше». Технічні параметри в Додатку 6 включають окремо основні характеристики навантажувачів (п. 1-19), а також таблиці з параметрами, які повністю перенесені з буклету конкретного виробника. 100% відтворення буклету конкретного виробника унеможливлює подачу пропозицій постачальниками техніки інших виробників і відповідно обмежує конкурентність закупівлі. Окрім того, присутні значні розбіжності між параметрами згідно п.1-19 та копією з буклету, а саме:
в п. 9-10 для навантажувачів 2,5т вказана щогла триплекс (3 секції) з висотою підйому 3300мм і наклоном мачти пер./назад 6º/12º, натомість в п. 4.1-4.5 Таблиці вказані параметри для щогли симплекс (2 секції без вільного ходу).
Звертаємо Вашу увагу, що щогли триплекс з висотою 3300мм і нахилом 12º не існує у жодного виробника. Просимо Вас узгодити параметри стосовно щогли і визначитись, яка саме потрібна.
У зв’язку з цим, для виключення дискримінації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас сформувати технічне завдання із визначенням ключових принципових технічних параметрів навантажувачів, які дійсно будуть відповідати вимогам технологічних процесів Вашого підприємства. Всі параметри мають бути обмежені критеріями «не більше»/ «не менше» або вказані діапазоном «від-до».
Уточнення стосовно технічної частини:
1. Який тип щогли потрібен для навантажувачів – триплекс або симплекс, висота підйому? Щогли триплекс з висотою 3300мм не існує. В документації вказаний тип щогла триплекс, при цьому всі параметри щогли вказані як для типу симплекс.
2. Нахил щогли перед/назад 6°/12° можливий тільки для щогли симплекс; кут нахилу 12° при щоглі триплекс призведе до перекидання навантажувача. Якщо потрібна щогла триплекс, необхідно вказати нахил 6°/6°.
3. Ширина каретки – параметр, який жорстко не регламентується нормою DIN15173 A/B і у різних виробників може відрізнятись. Для каретки необхідно вказати лише клас FEM2A згідно з DIN15173. Просимо видалити параметр «ширина каретки»
4. Вили палетні – важливо вказати довжину вил, інші параметри (ширина і товщина) можуть дещо відрізнятись у різних виробників в межах 5-10мм, втім вони забезпечать необхідну вантажопідйомність. Просимо використовувати припуск ±5-10мм.
5. Двигун дизель, 4цил., - просимо вказати параметри наступним чином: об’єм 2300-3500см3, адже для зазначеної максимальної потужності 55kw необхіден більший об’єм двигуна. Просимо узгодити параметри між собою.
6. Конкретизуйте, що мається на увазі під кабіною відкритого типу: 1 – повністю відкрита з вантожозахисною решіткою; 2 – напівкабіна; 3 – кабіна з м’яким дахом, 4 – кабіна з лобовим склом. Які елементи кабіни відкритого типу мають бути червоного кольору.
Стосовно наявності сервісних центрів
Згідно з ТД Вимога «Наявність сервісних центрів гарантійного обслуговування Продукції в м. Києві, Одесі, Дніпрі, Харкові, Вінниці та Чопі є обов’язковою» суперечить кількості пунктів призначення: м. Харків. Просимо видалити з переліку сервісних центрів всі міста, окрім Харкова.

Стосовно перевірки навантажувачів на заводі виробника
Вимога: Учасник повинен протягом 5 робочих днів з дня акцепту забезпечити можливість відповідальним особам Замовника здійснити перевірку технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на заводі виробника або на митній території перебування транспортного засобу за власний рахунок Учасника.
Ця вимога «протягом 5 робочих днів з дня акцепту» передбачає, що навантажувачі вже виготовлені і очікують на відвантаження або вже відвантажені с заводу-виробника, що є неможливим адже навантажувач мє спеціальне виконання і не стандартну комплектацію, строк його виробництва і доставки в Україну складає 100-120 календарних днів. Окрім того, навантажувач і навісне обладнання виробляються на різних заводах в різних країнах і в складеному стані їх перевірку можна провести лише на території Учасника в Україні, а не на заводі-виробнику. Більш того, командирування відповідальних осіб Замовника (в тендерній документації не вказана кількість осіб) в іншу країну несе значні додаткові невиправдані витрати і бюджетних коштів.
Просимо внести зміни в даний пункт і передбачити перевірку технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на території Постачальника після повідомлення про готовність до відвантаження.
Стосовно строків поставки
За умовами тендерної документації поставка продукції здійснюється протягом 2018 року протягом 20 робочих днів з дня подачі заявки Замовником. Потенційний переможець торгів може отримати рознарядку від Покупця як одразу після проведення аукціону і розгляду пропозицій, так і протягом другої половини 2018р, тобто терміни поставки можуть варіюватися в межах від 20 робочих днів до 6 місяців. Таким чином, вказані терміни поставки не є конкретизованими і визначеними та не дають змогу учасникам оцінити реальні терміни поставки продукції. Предмет закупівлі – імпортна продукція, навантажувач має спеціальне виконання і не стандартну комплектацією, строк його виробництва і доставки в Україну складає 100-120 календарних днів. Наша компанія 20 років займається постачанням вилкових навантажувачів в Україну, співпрацює з виробниками Європи, Японії, Китаю, Південної Кореї і має право авторитетно заявити, що жоден виробник техніки не виготовляє аналогічні навантажувачі в термін 20 робочих днів або для складського зберігання чи серійно, а тільки на замовлення. Такі короткі терміни поставки можливі тільки при умові, що техніка вже знаходиться на території України або готова до відвантаження на заводі-виробнику, а отже приймати участь у закупівлі можуть лише ті постачальники, які знали про закупівлю заздалегідь. Це в свою чергу обмежує конкуренцію і суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни в терміни поставки товару з урахуванням реальних строків виробництва навантажувачів – 100-120 календарних днів з моменту укладання договору, які є обґрунтованими. Просимо вказати терміни поставки таким чином, щоб у потенційних учасників/постачальників була можливість реально планувати свою участь з подальшою можливою поставкою. Пропонуємо викласти термін поставки наступним чином: поставка протягом 2018 року. Постачальник повинен повідомити Замовника про готовність навантажувачів до відвантаження не пізніше ніж за 10 робочих днів.
Стосовно гарантії
Вимога: Гарантійний термін не менше 5 років (2500мотогодин) суперечить гарантійному терміну виробників техніки. Просимо вказати дану вимогу згідно гарантійних термінів виробників: 12 місяців або 2000 мотогодин.
Стосовно надання Сертифікату відповідності УкрСЕПРО
Вимога: 1.2. Сертифікат відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО (з усіма додатками якщо передбачено сертифікатом) на бланку уповноваженого органу, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації (повинно містити підпис та печатку Учасника) АБО Сертифікат типу (повинно містити підпис та печатку Учасника)). Якщо товар ще не знаходиться на території України, довідку в довільній формі, із зазначенням порядку надання сертифікату відповідності АБО сертифікату типу.
Звертаємо Вашу увагу на те, що з 01.01.18 у зв'язку з втратою чинності Декрету Кабінета Міністрів від 10.05.1993 № 46-93 Про стандартизацію і сертифікацію, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже з 01.01.2018, органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про ії призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів державної системи сертифікації. Таким чином, просимо Вас видалити пункт про надання сертифікату відповідності УкрСепро, адже це суперечить діючому законодавству і навантажувачі 2018 року випуску не можуть мати сертифікат УкрСепро.
Просимо Вас надати пояснення в найкоротші терміни, щоб ми мали можливість проаналізувати Ваші відповідь та внесенні зміни и поставити додаткові запитання.
Вищезазначені зміни відповідатимуть вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», попередять дискримінацію учасників, забезпечать високий рівень конкурентності закупівлі, адже дозволять більшій кількості постачальників імпортного обладнання надати свої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 червня 2018 11:01
Коментар щодо відміни: Відмінити торги № 2617088 (smarttender.biz), № (UA-2018-06-21-001832-a) (prozorro.gov.ua) на закупівлю: ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Навантажувально-розвантажувальна техніка).