Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формат А-4, конверти, офісні канцтовари, папки реєстратори (корона), швидкозшивачі А-4
Очікувана вартість
101 400,00 UAH
UA-2018-06-21-001650-a ● cec90ece29304aeeb3f2ffe6716b0397
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна регуляторна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39582357 |
Вебсайт: | http://drs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., Київ, Арсенальна, 9/11 |
Контактна особа: |
Курочка Марина Анатоліївна 380442858014 marina-k2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2018 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 101 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір офісний формат А-4, конверти, офісні канцтовари, папки реєстратори (корона), швидкозшивачі А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6550 штуки
Папір офісний формат А-4, конверти, офісні канцтовари, папки реєстратори (корона), швидкозшивачі А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, місто Київ, Київ, вул. Арсенальна,9/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2018 14:38 |
Проект договору поставки канцелярські товари.docx |
21 червня 2018 14:37 |
Інформація офісне устаткування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 21 червня 2018 20:00
Дата відповіді: 23 червня 2018 10:14
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку 1 «Інформації для проведення допорогової закупівлі із використанням електронної системи закупівель» та в Специфікації до договору (додаток №1) визначено перелік товарів, який необхідно поставити. Придбання аналогу та/або еквіваленту вищевказаного переліку товарів непередбачено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" #39467447 |
Переможець |
83 447,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2018 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір офісні канцтовари.pdf | укладений |
19 липня 2018 14:33
|