Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, ламінатори
Очікувана вартість
773 353,77 UAH
UA-2018-06-21-001054-c ef1bdaddb9994ed7ae65889eee70dbce
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилат Богдан Ярославович

+380323130462 gorodokrvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт: http://www.osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа: Пилат Богдан Ярославович
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 20:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 773 353,77 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис характеристик та кількості обладнання по найменуваннях - згідно технічного завдання Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, місто Городок та Городоцький р-н (більш детально - у тендерній документації), загальноосвітні навчальні заклади Городоцького р-ну Львівської обл. (більш детально - у тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
43 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, місто Городок та Городоцький р-н (більш детально - у тендерній документації), загальноосвітні навчальні заклади Городоцького р-ну Львівської обл. (більш детально - у тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
43 шт
Ламінатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, місто Городок та Городоцький р-н (більш детально - у тендерній документації), загальноосвітні навчальні заклади Городоцького р-ну Львівської обл. (більш детально - у тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2018 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 20:57
2-Додатки до ТД -Ноутбуки.doc
21 червня 2018 20:57
2-ТД -Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 22 червня 2018 18:14
Дата відповіді: 25 червня 2018 21:46
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Ваша пропозиція взята до уваги. У випадку виникнення такої необхідності, ми обов'язково звернемось до вас для здійснення такої перевірки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 743 556,00
UAH з ПДВ
743 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 14:14
Свідоцтво БРЕІН.jpg
09 липня 2018 14:14
Ліцензійна угода.jpg
09 липня 2018 09:44
авторизаційний лист1.JPG
09 липня 2018 09:44
авторизаційний лист.pdf
06 липня 2018 16:58
аналогічний договір.PDF
03 липня 2018 16:44
довідка3.PDF
03 липня 2018 11:15
Статут.pdf
03 липня 2018 11:15
Сертифікат ISO 14001.jpg
03 липня 2018 11:15
протокол зборів.pdf
03 липня 2018 11:15
пропозиція.PDF
03 липня 2018 11:15
проект договору.PDF
03 липня 2018 11:15
паспорт.PDF
03 липня 2018 11:15
наказ.pdf
03 липня 2018 11:15
Договір ДК-4.pdf
03 липня 2018 11:15
довідка.PDF
03 липня 2018 11:15
довідка.jpg
03 липня 2018 11:15
Витяг з ЄДР.PDF
03 липня 2018 11:15
виписка.pdf
03 липня 2018 11:15
авторизаційний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медіа-Вест"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій