Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво фільтрувальної станції по вул. Центральна, 59-Д в смт. Калинівка, Васильківського району Київської області
Очікувана вартість
2 604 978,00 UAH
UA-2018-06-21-000991-a 75400e64078c4ad59bc773a7e5e9be73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 15:22
Очікувана вартість: 2 604 978,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 604,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво фільтрувальної станції по вул. Центральна, 59-Д в смт. Калинівка, Васильківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08623, Україна, Київська область, смт. Калинівка, Васильківського району, вул. Центральна, 59-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 12:07
ДОДАТОК 4 до ТД.doc
21 червня 2018 12:07
ТД.doc
21 червня 2018 12:07
ДОДАТОК 1 до ТД.docx
21 червня 2018 12:07
Додаток № 1 до дог..doc
21 червня 2018 12:07
Додаток № 3 до дог..xlsx
21 червня 2018 12:07
Додаток_№ 2 до дог.xlsx
21 червня 2018 12:07
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 червня 2018 12:07
ДОДАТОК 2 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 27 червня 2018 15:01
Дата відповіді: 02 липня 2018 08:57
Потрібно подавати кожний пункт ст.17 окремим документом чи можна зробити одну Інформаційну довідку?
Відповідь: Доброго дня. Інформацію на відповідність вимогам кожного із пунктів ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви можете подавати як однією довідкою так і окремими.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-21-000991-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Сінта-Сервіс", Код ЄДРПОУ:33542869
Дата подання: 18 липня 2018 14:19
Вимога
Вимога про усунення порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю «Будівництво фільтрувальної станції по вул. Центральна, 59-Д в смт. Калинівка, Васильківського району Київської області» (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) у частині скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Сінта-Сервіс» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №291 від 11.07.2018 року та скасування рішення про визначення переможця згідно протоколу засідання тендерного комітету №300 від 11.07.2018 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 11:21
Вимогу відхилено. Пропозиція ПП "Сінта Сервіс" була відхилена правомірно
Номер вимоги: UA-2018-06-21-000991-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГА-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40252901
Дата подання: 12 липня 2018 16:35
Вимога
Про усунення порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю «Будівництво фільтрувальної станції по вул. Центральна, 59-Д в смт. Калинівка, Васильківського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» у частині скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ліга-Строй» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №293 від 11.07.2018 року та скасування рішення про визначення переможця згідно протоколу засідання тендерного комітету №300 від 11.07.2018 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2018 14:15
Вимога відхилена, оскільки рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ЛІГА СТРОЙ є правомірним та обгрунтованим.

Документи подані скаржником

18 липня 2018 14:19
Вимога.pdf

Документи

Документи подані скаржником

12 липня 2018 16:35
Вимога Калинівка.pdf

Документи

17 липня 2018 14:15
Відповідь на вимогу.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-21-000991-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "Сінта-Сервіс", Код ЄДРПОУ:33542869
Дата подання: 20 липня 2018 19:39
Скарга
Скарга на рішення Тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ПП «Сінта-Сервіс» згідно Протоколу засідання тендерного комітету №291 від 11.07.2018 року та щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-В» згідно протоколу засідання тендерного комітету №300 від 11.07.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2018 17:01
Скарга відкликана скаржником
Причина: ПП «Сінта-Сервіс» 20 липня 2018 року подало скаргу на дії та рішення тендерного комітету Замовника – Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації щодо закупівлі по предмету «Будівництво фільтрувальної станції по вул. Центральна, 59-Д в смт. Калинівка, Васильківського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Враховуючи норми п. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо про відкликання вищезазначеної скарги, яку просимо не приймати до розгляду. Належним чином оформлений Лист про відкликання скарги (вих. № 2/2007 від 01.08.2018 р.) додано в Розділ "Вимоги та скарги по закупівлі"
Дата: 02 серпня 2018 15:57
Рішення від 25.07.2018 № 7472+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 17:01
Рішення від 09.08.2018 № 8089.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2018 18:20

Документи подані скаржником

20 липня 2018 19:39
Скарга.pdf
20 липня 2018 19:39
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сінта-Сервіс" 2 540 825,57
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТА ТЄХ" 2 587 983,65
UAH з ПДВ
2 200 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГА-СТРОЙ" 2 590 654,44
UAH з ПДВ
2 496 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" 2 589 860,23
UAH з ПДВ
2 539 860,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРРЕМБУД КОМФОРТ" 2 604 978,00
UAH з ПДВ
2 604 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2018 21:40
Електронний підпис
07 липня 2018 21:23
61 (1).imd
07 липня 2018 20:35
Гарантійний лист.pdf
07 липня 2018 20:35
Банківська гарантія.zip
07 липня 2018 20:35
61.imd

Публічні документи

07 липня 2018 21:21
Електронний підпис
07 липня 2018 19:25
Зарплата.pdf
07 липня 2018 19:25
Кошторис_Електрон.imd
07 липня 2018 19:25
Довідки.pdf
07 липня 2018 19:25
Договірна ціна.pdf
07 липня 2018 19:25
Графік.pdf
07 липня 2018 19:25
Файл4а_Банк_Гарантія.zip

Публічні документи

08 липня 2018 00:23
6.ліцензія з додатком.pdf
08 липня 2018 00:23
2.протокол № 2.pdf
08 липня 2018 00:23
Аналогічний договір.pdf
08 липня 2018 00:23
ТП_ Калинівка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сінта-Сервіс"

ТОВ "ІТА ТЄХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГА-СТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"

ТОВ "УКРРЕМБУД КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Сінта-Сервіс"
#33542869
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:09
ТОВ "ІТА ТЄХ"
#35803722
Відхилено 2 200 002,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГА-СТРОЙ"
#40252901
Відхилено 2 496 500,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
Переможець 2 539 860,23
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:13

Документи

11 липня 2018 16:09
Електронний підпис
11 липня 2018 16:09
Протокол №291.pdf

Документи

11 липня 2018 16:10
Електронний підпис
11 липня 2018 16:10
Протокол№292.pdf

Документи

11 липня 2018 16:12
Електронний підпис
11 липня 2018 16:11
Протокол№293.pdf

Документи

11 липня 2018 16:13
Електронний підпис
11 липня 2018 16:13
Протокол№ 300.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
2 539 860,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2018 16:13
Електронний підпис
11 липня 2018 16:13
Протокол№ 300.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:21
Дод угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:20
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 17:15
ДОГОВІР 214-18.PDF укладений
20 серпня 2018 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 214-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 539 860,20
UAH (в тому числі ПДВ 423 310,03 UAH)