Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реагент антиожеледний гранульований
Anti-icing agent reagent
Anti-icing agent reagent
Очікувана вартість
31 800 000,00 UAH
UA-2018-06-21-000636-b ● 26dfbec837e14578a9607851be82d291
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Назарова Надежда Борисовна (044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Nazarova Nadiia (044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 червня 2018 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 15:35 |
Очікувана вартість: | 31 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,16% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 318000 UAH |
Publication date: | 21 червня 2018 15:55 |
Enquiries until: | 13 липня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 19 липня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 липня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 31 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,16 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
A detailed description is provided in the Tender Document (attached)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
640 т
Реагент антиожеледний гранульований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
Anti-icing agent reagent
CPV: 24950000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2018 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2018 17:16 |
Перелік Змін__реагент_11.07.2018.docx | |
12 липня 2018 17:16 |
ТД_реагент_11.07.2018.doc |
12 липня 2018 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2018 17:16 |
Перелік Змін__реагент_11.07.2018.docx
|
|||
12 липня 2018 17:16 |
ТД_реагент_11.07.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-21-000636-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SP Automotive GmbH, Код ЄДРПОУ:HRB 23672
Дата подання: 25 червня 2018 17:40
Оскарження умов закупівлі
Ну наконец то дождались выхода объявления о торгах, которые вы в прошлый раз отменили по причине «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг»…
Это ж нужно было додуматься написать, что у международного аэропорта пропала необходимость закупки реагента для обработки взлетной полосы и мест стоянок самолетов!!!
Но похоже вовремя одумались и в этот раз слава богу убрали бредятину про содержание хлоридов.
Зато объявили закупку в гривне и прописали срок поставки 3 (три) !!!!!! дня. Креативные вы наши!!!! Два месяца думали, думали и вот – родили!!!
Вот как сильно хотите, чтобы одна широкоизвестная в «узких» коридорах аэропорта компания забрала себе этот тендер.
А как же тогда быть с недискриминацией участников-нерезидентов?! Тогда уже заодно уберите из документации и это - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…»
Какие же это равные условия, если ни один участник-нерезидент не в состоянии поставить данный товар в три дня, даже если он у него и лежит на складах в Европе. Логистика, граница, таможня… В общем, вы все просчитали правильно!
Но вот только почему то раньше вы всегда писали – «Строк поставки кожної партії Товару: орієнтовно* 20-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
* Примітка:
Зазначений в пункті 2 строк поставки Товару є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Строк поставки Товару, який пропонується Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) повинен бути чітко визначеним.».
А тут опа и 3 дня!!! Можно правда и меньше, чем в 3 дня, но больше чем 3 дня низззя!!!! А почему низззя, да потому что только именно та самая «широкоизвестная» компания и может поставить в 3 дня!
И как, например, рассчитать нерезиденту свое коммерческое предложение, если вы «забыли» прописать в документации этот раздел для нерезидентов, равно как и перечень документов на подтверждение квалификационных критериев для них.
Вот раньше всегда прописывали, а тут раз и «забыли»!! Да и правда, зачем это прописывать, если вы уже решили, кто будет поставлять этот реагент!!! Осталось только быстренько «откатать» эту такую неприятную и такую ненужную процедуру «відкриті торги» и «потекут молочные реки по кисельным берегам…».
Но рано еще радоваться, такой подарок мы вам не подарим! Нет, мы конечно можем сработать и через резидента в Украине. Но эта фраза «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…» как то уж больно режет ухо. Как говорится за державу обидно!
А потому, требуем:
1. Изменить срок поставки товара. Прописать это требование в следующей редакции: Строк поставки кожної партії Товару: орієнтовно* 20-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
* Примітка: Зазначений в пункті 2 строк поставки Товару є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Строк поставки Товару, який пропонується Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) повинен бути чітко визначеним.
2. Добавить в Додаток 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» раздел с инструкцией для «ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ», как это собственно и было прописано в аналогичной вашей тендерной документации от 21.03.2018!!!
3. Добавить в Додаток 4 «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» форму для заполнения коммерческого предложения участниками-нерезидентами, аналогичной с тендерной документации от 21.03.2018!!!
И в завершение.
Надеемся, что наши требования будут услышаны и в тендерную документацию будут внесены соответствующие изменения, чтобы этот тендер прошел в полном соответствии с нормами Закона.
Розгорнути
Згорнути
Это ж нужно было додуматься написать, что у международного аэропорта пропала необходимость закупки реагента для обработки взлетной полосы и мест стоянок самолетов!!!
Но похоже вовремя одумались и в этот раз слава богу убрали бредятину про содержание хлоридов.
Зато объявили закупку в гривне и прописали срок поставки 3 (три) !!!!!! дня. Креативные вы наши!!!! Два месяца думали, думали и вот – родили!!!
Вот как сильно хотите, чтобы одна широкоизвестная в «узких» коридорах аэропорта компания забрала себе этот тендер.
А как же тогда быть с недискриминацией участников-нерезидентов?! Тогда уже заодно уберите из документации и это - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…»
Какие же это равные условия, если ни один участник-нерезидент не в состоянии поставить данный товар в три дня, даже если он у него и лежит на складах в Европе. Логистика, граница, таможня… В общем, вы все просчитали правильно!
Но вот только почему то раньше вы всегда писали – «Строк поставки кожної партії Товару: орієнтовно* 20-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
* Примітка:
Зазначений в пункті 2 строк поставки Товару є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Строк поставки Товару, який пропонується Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) повинен бути чітко визначеним.».
А тут опа и 3 дня!!! Можно правда и меньше, чем в 3 дня, но больше чем 3 дня низззя!!!! А почему низззя, да потому что только именно та самая «широкоизвестная» компания и может поставить в 3 дня!
И как, например, рассчитать нерезиденту свое коммерческое предложение, если вы «забыли» прописать в документации этот раздел для нерезидентов, равно как и перечень документов на подтверждение квалификационных критериев для них.
Вот раньше всегда прописывали, а тут раз и «забыли»!! Да и правда, зачем это прописывать, если вы уже решили, кто будет поставлять этот реагент!!! Осталось только быстренько «откатать» эту такую неприятную и такую ненужную процедуру «відкриті торги» и «потекут молочные реки по кисельным берегам…».
Но рано еще радоваться, такой подарок мы вам не подарим! Нет, мы конечно можем сработать и через резидента в Украине. Но эта фраза «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…» как то уж больно режет ухо. Как говорится за державу обидно!
А потому, требуем:
1. Изменить срок поставки товара. Прописать это требование в следующей редакции: Строк поставки кожної партії Товару: орієнтовно* 20-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
* Примітка: Зазначений в пункті 2 строк поставки Товару є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Строк поставки Товару, який пропонується Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) повинен бути чітко визначеним.
2. Добавить в Додаток 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» раздел с инструкцией для «ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ», как это собственно и было прописано в аналогичной вашей тендерной документации от 21.03.2018!!!
3. Добавить в Додаток 4 «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» форму для заполнения коммерческого предложения участниками-нерезидентами, аналогичной с тендерной документации от 21.03.2018!!!
И в завершение.
Надеемся, что наши требования будут услышаны и в тендерную документацию будут внесены соответствующие изменения, чтобы этот тендер прошел в полном соответствии с нормами Закона.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 16:37
По пункту 1
Встановлення строку поставки Товару «не більше 3 календарних днів» обумовлено наступним. Даний Товар є стратегічно-важливим для Аеропорту Товаром, який використовується для утримання аеродрому в осінньо-зимовий період. Відсутність даного товару може призвести до закриття аеродрому, що в свою чергу призведе до затримки рейсів та зрив договірних зобов’язань перед авіакомпаніями та іншими хендлінговими компаніями.
ДП МА «Бориспіль» має підтверджений досвід постачання аналогічного товару іноземними учасниками у визначені в тендерній документації строки.
ДП МА «Бориспіль» віднесено до переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83. При наявності гарантії виробника та стабільних господарських зв’язків постачальника з виробником, постачальник зможе забезпечити постачання товару в необхідній кількості та якості.
По пункту 2
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 5 Розділу «Інформація про предмет закупівлі» Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Тому, іноземні та вітчизняні учасники надають документи у відповідності до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Тендерної документації.
По пункту 3.
Відповідно до положень Господарського кодексу України (далі – ГКУ):
- грошові зобов‘язання учасників господарських відносин повинні бути виражені і підлягають оплаті у гривнях. Грошові зобов’язання можуть бути виражені в іноземній валюті лише у випадках, якщо суб’єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Виконання зобов’язань, виражених в іноземній валюті, здійснюється відповідно до закону (ч.2 ст.198);
- ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. Ціни у зовнішньоекономічних договорах (контрактах) можуть визначатися в іноземній валюті за згодою сторін (ч.2 ст.198).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), до якого відсилає ч.7 ст.179 ГКУ (господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів):
- зобов’язання має бути виражене у грошовій одиниці України – гривні (ч.1 ст.524);
- сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов’язання в іноземній валюті (ч.2 ст.524).
Слід зазначити, що проектом договору передбачено можливість зміни його ціни залежно від зміни курсу іноземної валюти.
Згідно положень ч.1 ст.7 Декрету Кабінету міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» (далі – Декрет): У розрахунках між резидентами і нерезидентами в межах торговельного обороту використовується як засіб платежу іноземна валюта та грошова одиниця України – гривня. Такі розрахунки здійснюються лише через уповноважені банки в порядку, установленому Національним банком України.
З огляду на вищезазначене, договір з іноземним учасником може укладатись в гривні так як і положення ЦКУ, і положення ГКУ, а також Декрету надають право сторонам встановлювати валютою розрахунків по договору – гривню. Для цього, нерезиденту необхідно відкрити в його банку рахунок в національній валюті України – гривні та повідомити реквізити цього рахунку замовнику.
Таким чином, положення тендерної документації, є такими, що повністю відповідають вимогам чинного законодавства України.
Встановлення строку поставки Товару «не більше 3 календарних днів» обумовлено наступним. Даний Товар є стратегічно-важливим для Аеропорту Товаром, який використовується для утримання аеродрому в осінньо-зимовий період. Відсутність даного товару може призвести до закриття аеродрому, що в свою чергу призведе до затримки рейсів та зрив договірних зобов’язань перед авіакомпаніями та іншими хендлінговими компаніями.
ДП МА «Бориспіль» має підтверджений досвід постачання аналогічного товару іноземними учасниками у визначені в тендерній документації строки.
ДП МА «Бориспіль» віднесено до переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83. При наявності гарантії виробника та стабільних господарських зв’язків постачальника з виробником, постачальник зможе забезпечити постачання товару в необхідній кількості та якості.
По пункту 2
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 5 Розділу «Інформація про предмет закупівлі» Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Тому, іноземні та вітчизняні учасники надають документи у відповідності до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Тендерної документації.
По пункту 3.
Відповідно до положень Господарського кодексу України (далі – ГКУ):
- грошові зобов‘язання учасників господарських відносин повинні бути виражені і підлягають оплаті у гривнях. Грошові зобов’язання можуть бути виражені в іноземній валюті лише у випадках, якщо суб’єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Виконання зобов’язань, виражених в іноземній валюті, здійснюється відповідно до закону (ч.2 ст.198);
- ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. Ціни у зовнішньоекономічних договорах (контрактах) можуть визначатися в іноземній валюті за згодою сторін (ч.2 ст.198).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), до якого відсилає ч.7 ст.179 ГКУ (господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів):
- зобов’язання має бути виражене у грошовій одиниці України – гривні (ч.1 ст.524);
- сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов’язання в іноземній валюті (ч.2 ст.524).
Слід зазначити, що проектом договору передбачено можливість зміни його ціни залежно від зміни курсу іноземної валюти.
Згідно положень ч.1 ст.7 Декрету Кабінету міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» (далі – Декрет): У розрахунках між резидентами і нерезидентами в межах торговельного обороту використовується як засіб платежу іноземна валюта та грошова одиниця України – гривня. Такі розрахунки здійснюються лише через уповноважені банки в порядку, установленому Національним банком України.
З огляду на вищезазначене, договір з іноземним учасником може укладатись в гривні так як і положення ЦКУ, і положення ГКУ, а також Декрету надають право сторонам встановлювати валютою розрахунків по договору – гривню. Для цього, нерезиденту необхідно відкрити в його банку рахунок в національній валюті України – гривні та повідомити реквізити цього рахунку замовнику.
Таким чином, положення тендерної документації, є такими, що повністю відповідають вимогам чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-06-21-000636-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: UAB"ESSPO", Код ЄДРПОУ:154167210
Дата подання: 28 червня 2018 10:42
Вопросы по условиям тендера
Просим объяснить какие документы следует соблюдать при представлении документов на подтверждение соответствия участника квалификационным критериям, справки «Сведения о Участника», справка «Информация на выполнение требований статьи 17 Закона» и другие для участников – нерезидентов.
Просим внести поправку в условия, если участником процедуры закупки является нерезидент, такой участник может указать цену предложения конкурсных торгов в Евро.
Просим внести поправку в условия, документы которые готовятся участником, составляются на украинском языке но допускается также на русском,
в случае наличия в предложении конкурсных торгов документов, составленных на другом языке, должен быть перевод на украинском или на русском языке.
Розгорнути
Згорнути
Просим внести поправку в условия, если участником процедуры закупки является нерезидент, такой участник может указать цену предложения конкурсных торгов в Евро.
Просим внести поправку в условия, документы которые готовятся участником, составляются на украинском языке но допускается также на русском,
в случае наличия в предложении конкурсных торгов документов, составленных на другом языке, должен быть перевод на украинском или на русском языке.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2018 10:18
Повідомляємо, що відповіді на поставлені питання містяться у відповіді на вимогу «Оскарження умов закупівлі» (дата подання: 25 червня 2018 17:40 та номер вимоги UA-2018-06-21-000636-b.b1), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет http://prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-000636-b (дата відповіді: 02 липня 2018 16:37). Перелік та форми документів однакові (вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах).
Щодо можливості зазначенні ціни тендерної пропозиції в Євро повідомляємо, що згідно Річного плану закупівель ДП МА «Бориспіль» очікувана вартість закупівлі визначена в гривнях, відповідно і тендерні пропозиції подаються в гривнях. Технічна реалізація розміщення інформації під час проведення закупівлі в Системі через електронні торгові майданчики не дозволяє в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні, це ж саме стосується і умов поставки. На запит аеропорту стосовно участі нерезидентів в закупівлях керівництво торгового майданчика «SmartTender.biz» повідомило, що «згідно з технічним завданням, якому повинні відповідати всі акредитовані майданчики системи «Prozorro», а саме SmartTender.biz зобов’язує Учасника подавати цінову пропозицію у валюті, яку обрав Замовник на етапі створення закупівлі». Тендерна документація на закупівлю «Спеціалізована хімічна продукція (Реагент антиожеледний гранульований)» розроблена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ (далі – Закон), зокрема статей 3 та 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації"».
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовником дотримані норми законодавства та тендерна документація не містить дискримінаційних умов до відношенню до іноземних учасників.
Щодо можливості зазначенні ціни тендерної пропозиції в Євро повідомляємо, що згідно Річного плану закупівель ДП МА «Бориспіль» очікувана вартість закупівлі визначена в гривнях, відповідно і тендерні пропозиції подаються в гривнях. Технічна реалізація розміщення інформації під час проведення закупівлі в Системі через електронні торгові майданчики не дозволяє в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні, це ж саме стосується і умов поставки. На запит аеропорту стосовно участі нерезидентів в закупівлях керівництво торгового майданчика «SmartTender.biz» повідомило, що «згідно з технічним завданням, якому повинні відповідати всі акредитовані майданчики системи «Prozorro», а саме SmartTender.biz зобов’язує Учасника подавати цінову пропозицію у валюті, яку обрав Замовник на етапі створення закупівлі». Тендерна документація на закупівлю «Спеціалізована хімічна продукція (Реагент антиожеледний гранульований)» розроблена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ (далі – Закон), зокрема статей 3 та 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації"».
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовником дотримані норми законодавства та тендерна документація не містить дискримінаційних умов до відношенню до іноземних учасників.
Номер вимоги: UA-2018-06-21-000636-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 06 липня 2018 18:46
ОТВЕТ АНОНОМУ ГОРБАТКО!!!!!
Ну дожились до «плагиата»!!! Если это можно так назвать, «уважаемый в прошлом» и глубоко неуважаемый в настоящем, мисье «аноним», В.О.
Не учли лишь одного, для того чтобы писать в нашем стиле, необходимо иметь талант и мудрость, чего у вас никогда не было, нет и не будет. Прятаться за чужими спинами, подпискывать из-за угла-это Все на что вы способны.
Хотелось бы пятидесятидвухлетнему горе автору напомнить, что в своё время, вы, уже дороботались в Борисполе до позорного увольнения за свои интриги, сплетни, некорректное поведение, как с поставщиками так и с сотрудниками. И если, вы, перестарок горе- автор, пытаеться, прикрывшись нашей глубоко ироничной и интеллигентной манерой писания спрятать свою недолёкость и узколобость, то имейте ввиду, что все уже поняли смысл данной инсинуации и кто её автор (так и несостоявшийся плагиатор) .
ОЧЕНЬ ЖАЛЬ, НО ТАКИМИ ПОСТУПКАМИ ВАМ НИ КОГДА НЕ ВЕРНУТЬ СЕБЕ ПРЕЖНЕЕ МЕСТО РАБОТЫ И УВАЖЕНИЕ ЛЮДЕЙ. Насегодня, вы вызываете только смех сожаления по Вашей закончившейся горе-карьере. ЗАНЯЛИСЬ БЫ ВЫ ДАЧЕЙ!Растили бы помидоры и продавали на базаре. Тем болем в вашем окружении есть на сегодня ваша подружка мадам Брошкина , у которой имееться большой опыт торговли по мелкому ТМП рынку. Удачи вам в продаже помидоров!
В отличии от вас, не аноним ТОВ «Фортіс Юкрейн», директор Диденко И.П.
Розгорнути
Згорнути
Не учли лишь одного, для того чтобы писать в нашем стиле, необходимо иметь талант и мудрость, чего у вас никогда не было, нет и не будет. Прятаться за чужими спинами, подпискывать из-за угла-это Все на что вы способны.
Хотелось бы пятидесятидвухлетнему горе автору напомнить, что в своё время, вы, уже дороботались в Борисполе до позорного увольнения за свои интриги, сплетни, некорректное поведение, как с поставщиками так и с сотрудниками. И если, вы, перестарок горе- автор, пытаеться, прикрывшись нашей глубоко ироничной и интеллигентной манерой писания спрятать свою недолёкость и узколобость, то имейте ввиду, что все уже поняли смысл данной инсинуации и кто её автор (так и несостоявшийся плагиатор) .
ОЧЕНЬ ЖАЛЬ, НО ТАКИМИ ПОСТУПКАМИ ВАМ НИ КОГДА НЕ ВЕРНУТЬ СЕБЕ ПРЕЖНЕЕ МЕСТО РАБОТЫ И УВАЖЕНИЕ ЛЮДЕЙ. Насегодня, вы вызываете только смех сожаления по Вашей закончившейся горе-карьере. ЗАНЯЛИСЬ БЫ ВЫ ДАЧЕЙ!Растили бы помидоры и продавали на базаре. Тем болем в вашем окружении есть на сегодня ваша подружка мадам Брошкина , у которой имееться большой опыт торговли по мелкому ТМП рынку. Удачи вам в продаже помидоров!
В отличии от вас, не аноним ТОВ «Фортіс Юкрейн», директор Диденко И.П.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 09:22
В ході розгляду Вимоги №UA-2018-06-21-000636-b.a3 про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі відмовити (далі – Вимога) та вивчення її змісту встановлено, що дана Вимога не містить питань, які потребують надання роз'яснень та/або усунення порушень під час проведення закупівлі «Спеціалізована хімічна продукція (Реагент антиожеледний гранульований)» відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника. В зв’язку з тим, тендерним комітетом ДП МА «Бориспіль» прийнято рішення у задоволенні даної Вимоги відмовити
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника. В зв’язку з тим, тендерним комітетом ДП МА «Бориспіль» прийнято рішення у задоволенні даної Вимоги відмовити
Номер вимоги: UA-2018-06-21-000636-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: SP Automotive GmbH, Код ЄДРПОУ:HRB 23672
Дата подання: 10 липня 2018 10:01
Вимога
Дорогие вы наши!
Учитывая, что вы с таким упорством продолжаете безумствовать, пытаясь убедить всех, что «изобрели» новую форму расчетов во внешнеэкономических контрактах с нерезидентами, а именно в гривнах (!!!!!!!), хотим сообщить, что в упомянутом вами декрете КМУ сказано, что декрет «установлює режим здійснення валютних операцій на території України, визначає загальні принципи валютного регулювання, повноваження державних органів і функції банків та інших фінансових установ України в регулюванні валютних операцій, права й обов'язки суб'єктів валютних відносин, порядок здійснення валютного контролю, відповідальність за порушення валютного законодавства».
Фактически этот Декрет регулирует валютнообменные операции!!!!!!
Но вас это ни сколько не смущает, и вы на полном серьезе считаете, что данную норму можно и нужно применять во внешнеэкономических контрактах при поставках товарной продукции?!
Вот это ноу хау!!!!!! Площадка аплодирует!!! Нобелевскую премию автору!!!!!
То есть покупка-продажа валюты для креативных умов аэропорта Борисполь это одно и тоже, что импорт товара из за рубежа!
Вы не забудьте еще отправить это предложение в Кабмин, там обязательно воспользуются этим изобретением!!!!!
Например, будут рассчитываться с МВФ за полученные кредиты в гривнах. А что? Пусть МВФ открывает там у себя счета в гривне и получает взад вместо долларов нашу ГРИВНУ!!!!!, а потом уже покупает себе валюты столько, сколько влезет! Если правда она там кому то будет нужна… У нас ведь ДЕКРЕТ!!!!!
Но это еще не все ноу хау в этой закупке.
Оказывается, что этот реагент является единственным стратегическим товаром для аэропорта!!!! Ну как является?! Раньше вроде бы никогда не был таким стратегически важным, чтобы его нужно было поставлять именно в 3 (три)!!!!!! дня, а теперь вдруг резко стал таким!
Раньше его можно было спокойно поставлять в течении 20-ти календарных дней, а теперь оказывается нет – ТОВАР ТО СТРАТЕГИЧЕСКИЙ!!!!, если кто не понял.
Посмотрели мы внимательно на документации других «стратегических» товаров – жидкость для облива самолетов и жидкость для полосы. А там хрень какая то!!!!! там тоже 20-ть календарных дней на поставку!!!!!
Представляете!!!! Везде и всегда было 20-ть дней, но как только решили, что в этот раз по-тихому распишем «договорняк» и вместо качественного реагента будем брать местную бодягу, так сразу и прописали – 3(три дня)!!!!
Так вот, справедливые вы наши! Еще раз повторяем свои требования:
1. Изменить срок поставки товара. Прописать это требование в следующей редакции: Строк поставки кожної партії Товару: орієнтовно* 20-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
* Примітка: Зазначений в пункті 2 строк поставки Товару є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Строк поставки Товару, який пропонується Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) повинен бути чітко визначеним.
2. Добавить в Додаток 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» раздел с инструкцией для «ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ», как прописано в аналогичной вашей тендерной документации от 21.03.2018.
3. Добавить в Додаток 4 «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» форму для заполнения коммерческого предложения участниками-нерезидентами, аналогичной с тендерной документации от 21.03.2018.
В случае повторного неудовлетворения наших законных требований, мы будем обжаловать действия заказчика всеми доступными способами, пока наконец не будут созданы справедливые и недискриминационные условия для всех участников этой СТРАТЕГИЧЕСКОЙ закупки!
Розгорнути
Згорнути
Учитывая, что вы с таким упорством продолжаете безумствовать, пытаясь убедить всех, что «изобрели» новую форму расчетов во внешнеэкономических контрактах с нерезидентами, а именно в гривнах (!!!!!!!), хотим сообщить, что в упомянутом вами декрете КМУ сказано, что декрет «установлює режим здійснення валютних операцій на території України, визначає загальні принципи валютного регулювання, повноваження державних органів і функції банків та інших фінансових установ України в регулюванні валютних операцій, права й обов'язки суб'єктів валютних відносин, порядок здійснення валютного контролю, відповідальність за порушення валютного законодавства».
Фактически этот Декрет регулирует валютнообменные операции!!!!!!
Но вас это ни сколько не смущает, и вы на полном серьезе считаете, что данную норму можно и нужно применять во внешнеэкономических контрактах при поставках товарной продукции?!
Вот это ноу хау!!!!!! Площадка аплодирует!!! Нобелевскую премию автору!!!!!
То есть покупка-продажа валюты для креативных умов аэропорта Борисполь это одно и тоже, что импорт товара из за рубежа!
Вы не забудьте еще отправить это предложение в Кабмин, там обязательно воспользуются этим изобретением!!!!!
Например, будут рассчитываться с МВФ за полученные кредиты в гривнах. А что? Пусть МВФ открывает там у себя счета в гривне и получает взад вместо долларов нашу ГРИВНУ!!!!!, а потом уже покупает себе валюты столько, сколько влезет! Если правда она там кому то будет нужна… У нас ведь ДЕКРЕТ!!!!!
Но это еще не все ноу хау в этой закупке.
Оказывается, что этот реагент является единственным стратегическим товаром для аэропорта!!!! Ну как является?! Раньше вроде бы никогда не был таким стратегически важным, чтобы его нужно было поставлять именно в 3 (три)!!!!!! дня, а теперь вдруг резко стал таким!
Раньше его можно было спокойно поставлять в течении 20-ти календарных дней, а теперь оказывается нет – ТОВАР ТО СТРАТЕГИЧЕСКИЙ!!!!, если кто не понял.
Посмотрели мы внимательно на документации других «стратегических» товаров – жидкость для облива самолетов и жидкость для полосы. А там хрень какая то!!!!! там тоже 20-ть календарных дней на поставку!!!!!
Представляете!!!! Везде и всегда было 20-ть дней, но как только решили, что в этот раз по-тихому распишем «договорняк» и вместо качественного реагента будем брать местную бодягу, так сразу и прописали – 3(три дня)!!!!
Так вот, справедливые вы наши! Еще раз повторяем свои требования:
1. Изменить срок поставки товара. Прописать это требование в следующей редакции: Строк поставки кожної партії Товару: орієнтовно* 20-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
* Примітка: Зазначений в пункті 2 строк поставки Товару є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Строк поставки Товару, який пропонується Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) повинен бути чітко визначеним.
2. Добавить в Додаток 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» раздел с инструкцией для «ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ», как прописано в аналогичной вашей тендерной документации от 21.03.2018.
3. Добавить в Додаток 4 «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» форму для заполнения коммерческого предложения участниками-нерезидентами, аналогичной с тендерной документации от 21.03.2018.
В случае повторного неудовлетворения наших законных требований, мы будем обжаловать действия заказчика всеми доступными способами, пока наконец не будут созданы справедливые и недискриминационные условия для всех участников этой СТРАТЕГИЧЕСКОЙ закупки!
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2018 17:17
По пункту 1
Строк поставки залишається без змін. Обґрунтування відповіді по даному питанню містяться у відповіді на вимогу «Оскарження умов закупівлі» (дата подання: 25 червня 2018 17:40 та номер вимоги UA-2018-06-21-000636-b.b1), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет http://prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-000636-b (дата відповіді: 02 липня 2018 16:37) ».
По пункту 2
Внесені відповідні зміни до Тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
По пункту 3
Внесені відповідні зміни до Тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу
Строк поставки залишається без змін. Обґрунтування відповіді по даному питанню містяться у відповіді на вимогу «Оскарження умов закупівлі» (дата подання: 25 червня 2018 17:40 та номер вимоги UA-2018-06-21-000636-b.b1), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет http://prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-000636-b (дата відповіді: 02 липня 2018 16:37) ».
По пункту 2
Внесені відповідні зміни до Тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
По пункту 3
Внесені відповідні зміни до Тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-21-000636-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: SP Automotive GmbH, Код ЄДРПОУ:HRB 23672
Дата подання: 18 липня 2018 20:02
Дата подання: 18 липня 2018 20:02
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 липня 2018 20:05
Рішення від 23.07.2018 № 7350 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 20:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2018 № 7998.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 21:00
Рішення від 07.08.2018 № 7998.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 14:55
Номер скарги: UA-2018-06-21-000636-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: SP Automotive GmbH, Код ЄДРПОУ:HRB 23672
Дата подання: 22 серпня 2018 15:15
Дата подання: 22 серпня 2018 15:15
Скарга на порушення Замовником ЗУ "про публiчнi закупiвлi"
Дискримiнацiя iинтересiв SP Automotive GmbH. Детальнiше просимо дивитись скаргу, що знаходиться у вкладеннях
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2018 18:09
рішення від 27.08.2018 № 8690 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2018 18:09
Про надання інформації Скаржнику за № UA-2018-06-21-000636-b.a6 .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 15:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2018 № 9453.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2018 16:04
Рішення від 13.09.2018 № 9453.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 19:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 серпня 2018
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІ АР ЕНЕРЖИ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНАТІК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
SP Automotive GmbH | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІ АР ЕНЕРЖИ ГРУП" |
31 750 000,00
UAH з ПДВ
|
31 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНАТІК" |
31 760 000,00
UAH з ПДВ
|
31 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІ АР ЕНЕРЖИ ГРУП" #37258505 |
Переможець |
31 750 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 09:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2019 16:33
|
37-14.3_3-38,1 ДІ АР ЕНЕРЖИ ГРУП ТОВ (1).pdf | зміни до договору |
19 лютого 2019 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2018 17:33
|
37-14 3_3-38 від 11 10 2018 ДіАрЕнержи.pdf | укладений |
11 жовтня 2018 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити сторк дії Договору до 30.06.2019 на суму коштів, що не перевищуватиме 20 % суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 37-14.3/3-38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37-14.3/3-38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |