Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2018-06-20-003088-a 2782df9af07448409cc12038cf677810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Юріївна

+380964120379 stomatologia_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20286056
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СІЧЕСЛАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 18
Контактна особа: Альона Юріївна
+380964120379
stomatologia_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2018 13:37
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товару: 1 133 шт.
Більш детальнішу інформацію зазначено у Додатку №3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1133 штука
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51909, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Січеславський шлях, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2018 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 19:15
ТД_ДОДАТОК_1.doc
20 червня 2018 19:15
ТД_ДОДАТОК_2.doc
20 червня 2018 19:15
ТД_ДОДАТОК_3.docx
20 червня 2018 19:15
ТД_ДОДАТОК_4.docx
20 червня 2018 19:15
ТД_ДОДАТОК_5.doc
20 червня 2018 19:15
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ (Дезінфекційні засоби).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-20-003088-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 18 липня 2018 09:43
неправомірна дискваліфікація!!!
ігнорування заощадження Державних коштів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 17:15
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет комунального закладу «Кам’янська міська стоматологічна поліклініка» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє про наступне:
Перш за все повторно звертаємо Вашу увагу, що нормами статті 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року № 922-VIII зі змінами та доповненнями станом на момент оприлюднення оголошення (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Крім того, положеннями статті 18 Закону встановлено порядок оскарження процедур закупівель, зокрема частиною другою цієї статті імперативно надано право учасникам процедури закупівлі направити скаргу до Органу оскарження в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника. Так частиною другою статті 18 Закону визначено, що скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу на те, що з боку учасників через авторизований майданчик на адресу тендерного комітету Замовника не надходило ані запитів, ані вимог щодо встановлення в затвердженій тендерній документації дискримінаційних вимог та відсутні скарги до Антимонопольного комітету України із зазначених підстав. В свою чергу наголошуємо, що пунктом 2 розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, наполегливо Вам рекомендуємо ознайомитися із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (а також зі змістом Тлумачного словника з ділового українського мовлення).
Відповідно до п. 15) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, для того, щоб учасника оголосили переможцем він має відповідати ряду умов:
Найбільш економічно вигідна пропозиція.
Відповідність тендерної пропозиції всім критеріям та умовам тендерної документації.
Відповідно Таблиці 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДОДАТОК № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», передбачено надання учасником закупівлі Гарантій виробника, тобто наявність документів (гарантійні листи виробника), які підтверджують якість дезінфікуючого засобу.
У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист виробника товару «Неосептін перевін (1000 мл)» - Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізоформ Медікал», який підтверджує якість дезінфікуючого засобу.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави визнати Вас переможцем, але Ви не позбавлені права наступного разу взяти участь в закупівлі, яка буде оголошена нашим закладом. Бажаємо Вам удачі наступного разу.
Що стосується Вашого твердження про дискримінаційну вимогу, якою вимагається наявність гарантійного листа, можемо повідомити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Вами не було подано будь-яких вимог щодо усунення будь-яких порушень, таким чином Ви фактично погодилися з тим, що тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства, а тому Ви були зобов‘язані підготувати тендерну пропозицію у суворій відповідності з вимогами тендерної документації.
В зв‘язку з викладеним, повідомляємо Вам, що ми не можемо обрати Вас в якості переможця, оскільки це буде порушенням п. 15) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

18 липня 2018 09:43
скарга.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 236 026,00
UAH з ПДВ
236 026,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 289 954,02
UAH з ПДВ
289 954,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 12:19
Інформаційний лист.pdf
17 липня 2018 12:19
ДОВІДКА ДПІ ЛМ.pdf
16 липня 2018 08:55
Електронний підпис
16 липня 2018 08:55
Електронний підпис
05 липня 2018 09:05
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 236 026,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 17:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 289 954,02
UAH з ПДВ
17 липня 2018 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
289 954,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 16:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:47
Зміни до договору (2).PDF зміни до договору
28 грудня 2018 15:39
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 18:08
Додаткова угода (1).PDF зміни до договору
08 серпня 2018 18:00
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 15:00
Договір.PDF укладений
01 серпня 2018 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Покупця Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до розділу ХІІІ Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума оплати 99 875,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 99 875,22
UAH з ПДВ