Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Техніка для медіатеки Левківської ЗОШ І-ІІІ ступенів: комплект мультимедійного обладнання 2 шт.; портативний комп'ютер (ноутбук) з програмним забезпеченням 9 шт.
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2018-06-20-002986-a 811a5b56b87d42be91493cc1f70856a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Терехов

+380412424705 terekhov.vlad83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Житомирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Владислав Терехов
+380412424705
terekhov.vlad83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 17:16
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 17:16
Початок аукціону: 09 липня 2018 13:22
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Техніка для медіатеки Левківської ЗОШ І-ІІІ ступенів: комплект мультимедійного обладнання 2 шт.; портативний комп'ютер (ноутбук) з програмним забезпеченням 9 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12405, Україна, Житомирська область, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 17:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЛЕВКІВ1.doc
20 червня 2018 17:51
ЛЕВКІВ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-20-002986-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 липня 2018 17:58
Вимога
Шановний тендерний комітет, просимо звернути Вашу увагу, що ФОП Світлишин у своїй тендерній пропозиції пропонує Вам проектор, який не являється короткофокусним, і не відповідає заявленим Вами вимогам. Запропонований проектор є довгофокусним. А згідно додатку 1 Технічного завдання тендерної документації, Вами вимагався проектор з короткофокусним об'єктивом.
До того ж даний учасник не надав реєстр документів, що являється обов'язковою вимогою тендерної документації; не вказав назву програмного забезпеченн ядля дошки; конкретно не вказав назву операційної системи, що унеможливлює перевірку відповідності до вимоги можливості роботи у мережі з доменною організацією; а також не вказав назву кронштейна, що також робить неможливим перевірити відповідність заявленим вимогам замовника.
У зв'язку з вище наведеними фактами, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати даного учасника, як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає заявленим вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 11:18
Доброго дня шановний учасник.
Розглянувши ваше звернення повідомляємо про наступне.
У пропозиції ФОП Світлишин О.Ю. у складі тендерної документації надав гарантійний лист від офіційного дистриб’ютора на проектор, що повністю відповідає нашим вимогам, також повідомляємо, що прийнявши до уваги ваше звернення усе обладнання буде додатково перевірено на відповідність технічним вимогам тендеру при постачанні. У разі невідповідності договір із постачальником буде розірвано.
Також доносимо до Вашого відома, що ФОП Світлишин О.Ю. надав усі документи, що вимагалися в р. ІІІ п.3.5.1-п.3.5.12 тендерної документації.
Враховуючи все вищесказане, а також вимоги р.V п. 5.1.4 тендерної документації підстави для відхилення пропозиції ФОП Світлишин О.Ю. відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-06-20-002986-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 липня 2018 11:50
Вимога
Шановний тендерний комітет! Звертаємося повторно до Вас з вимогою дискваліфікувати учасника ФОП Світлишин, як такого, тендерна пропозиція не відповідає вимогам замовника.
На офіційному сайті виробника http://www.optoma.by/projectorproduct/dw315 прописані детальні характеристики запропонованого проетора. Там чітко вказано, що проекційна відстань для даної моделі більше 1 метра (від 1 до 12 метрів). В тендерній документації у вимогах до проектора прописана відстань не більше 1 м. Відповідно, при проекційній відстані в 1 м для даної моделі проектора DW315, діагональ проекційного зображення буде складати 0,68 м. Чи зручно Вам буде працювати на дошці з проекційним зображенням, яке за розміром не більше ніж формат А3?!!!
Дана модель проектора не є короткофокусною, як того вимагає тендерна документація!
При прийнятті рішення Ви повинні керуватися вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі", який регулює процес даної закупівлі. А згідно п.п. 4 п. 1 ст. 30 даного закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо дотримуватися вимог законодавства України та не створювати незаконних прецедентів, що тягнуть за собою перевірки з боку державних органів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 11:40
Доброго дня шановний учасник.
Перевірка відповідності постачаємої техніки вимогам тендера буде перевірена під час постачання.
У разі невідповідності і ненаданні постачальником техніки із заявленими характеристиками договір буде розторгнуто.
Враховуючи вимоги р.V п. 5.1.4 тендерної документації підстави для відхилення пропозиції ФОП Світлишин О.Ю. відсутні.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Світлишин Олександр Юрійович 182 600,00
UAH з ПДВ
182 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 206 508,00
UAH з ПДВ
206 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 15:36
40 Гарантійний лист 2.pdf
05 липня 2018 15:36
35 КОД.pdf
05 липня 2018 15:36
32 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
05 липня 2018 15:36
31 НАКАЗ.pdf
05 липня 2018 15:36
27 ПАСПОРТ.pdf
05 липня 2018 15:36
19 податкова ТОВ.pdf
05 липня 2018 15:36
14 Витяг.pdf
05 липня 2018 15:36
13 ВИПИСКА.pdf
05 липня 2018 15:36
12 МВС Лапа ІІ.pdf
05 липня 2018 15:36
11 Договір проект.pdf
05 липня 2018 15:36
10 Згода з договором.pdf
05 липня 2018 15:36
9 гарантійний лист.pdf
05 липня 2018 15:36
6 Довідка ст.17 (1).pdf
05 липня 2018 15:36
5 СТАТУТ завірений.pdf
05 липня 2018 15:36
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Світлишин Олександр Юрійович

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Світлишин Олександр Юрійович
#3396611454
Переможець 182 600,00
UAH з ПДВ
09 липня 2018 17:04

Документи

09 липня 2018 17:04
Електронний підпис
09 липня 2018 17:03
протокол292.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Світлишин Олександр Юрійович
#3396611454
182 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2018 17:04
Електронний підпис
09 липня 2018 17:03
протокол292.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 10:04
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 15:22
договір 136.pdf укладений
01 серпня 2018 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 182 600,00
UAH з ПДВ