Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт народного дому с.Товщів Пустомитівського району Львівської області"
Очікувана вартість
1 329 843,60 UAH
UA-2018-06-20-002742-a ● 72074d4644904021bb03dc59aab73509
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Пустомитівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02229340 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15 |
Контактна особа: |
Панчук Галина Петрівна +380322278835 kulturaviddil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2018 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2018 16:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2018 16:58 |
Початок аукціону: | 03 липня 2018 15:32 |
Очікувана вартість: | 1 329 843,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 649,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
"Капітальний ремонт народного дому с.Товщів Пустомитівського району Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81139, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н, с.Товщів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2018 16:53 |
НД Товщів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-20-002742-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Західатомбудсервіс", Код ЄДРПОУ:36090447
Дата подання: 10 липня 2018 08:45
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІЕЛЬ
ТОВ «Західатомбудсервіс», як учасник допорогової процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт народного дому с.Товщів Пустомитівського р-ну Львівської обл. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), після прийнятого рішення тендерним комітетом Вашої устаови та здійснення аналізу усіх документів, виявив ряд грубих порушень при обранні переможця процедури закупівлі.
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), зазначено, що під час здійснення допорогових закупівель, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, участь у процедурі, яку проводить Відділ культури Пустомитівської РДА по предмету «Капітальний ремонт народного дому с.Товщів Пустомитівського р-ну Львівської обл. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) взяли два учасники з наступними пропозиціями:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" 1 297 970,27 UAH з ПДВ 1 297 970,27 UAH з ПДВ
ТОВ "Західатомбудсервіс" 1 329 643,20 UAH з ПДВ 1 329 643,20 UAH з ПДВ
За результатами розгляду поданих пропозицій, ви як Замовник даної процедури закупівлі, визнав переможцем Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд".
Підстави подання скарги:
Після детального вивчення пропозиції Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд", ТОВ "Західатомбудсервіс" як учасник торгів, вважаємо, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” івд 13.04.2016 р. N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», та основне - всупереч вимог вашої документації, яку сам же ж Замовник затвердив та розмістив в електронній системі публічних закупівель «Prozorro». Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив наше право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б пропозиція Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" була б відхилена.
Розглянувши тендерну пропозицію переможця Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд", ми прийшли до висновку, що дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти.
1. Всупереч вимог п. 5.2. Розділу І Документації, у складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені.
2. Всупереч вимог п. 1.3. Розділу V Документації, у складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін.
3. Всупереч вимог п. 2.3. Розділу V Документації, у складі пропозиції учасника відсутній лист-згода з усіма положеннями даної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуються на виконання всіх вимог, передбачених цією документацією.
4. Всупереч вимог п. 3.4. Розділу V Документації, у складі пропозиції учасника відсутнє письмове підтвердження, про те, що учасник не підпадає під дію таких нормативно-правових актів: Закону України «Про санкції», Указу Президента України №133/2 017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Проаналізувавши вимоги вашої документації та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що тендерний комітет Замовника створює для Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у пропозиції Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель (Наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 р. N 35), однією із підстав дискваліфікації учасника є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Отже, в даному випадку Відділ культури Пустомитівської РДА зобов’язаний був відхилити пропозицію Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, а саме умовам, які були передбачені у Документації для проведення допорогової закупівлі.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог законодавства про публічні закупівлі, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі п. 14.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель (Наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 р. N 35), Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1) відмінити рішення про про визначення Переможцем Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд";
2) відхилити пропозицію Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" як таку, що не відповідає вимогам документації замовника;
3) здійснити розгляд пропозиції ТОВ «Західатомбудсервіс»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), зазначено, що під час здійснення допорогових закупівель, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, участь у процедурі, яку проводить Відділ культури Пустомитівської РДА по предмету «Капітальний ремонт народного дому с.Товщів Пустомитівського р-ну Львівської обл. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) взяли два учасники з наступними пропозиціями:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" 1 297 970,27 UAH з ПДВ 1 297 970,27 UAH з ПДВ
ТОВ "Західатомбудсервіс" 1 329 643,20 UAH з ПДВ 1 329 643,20 UAH з ПДВ
За результатами розгляду поданих пропозицій, ви як Замовник даної процедури закупівлі, визнав переможцем Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд".
Підстави подання скарги:
Після детального вивчення пропозиції Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд", ТОВ "Західатомбудсервіс" як учасник торгів, вважаємо, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” івд 13.04.2016 р. N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», та основне - всупереч вимог вашої документації, яку сам же ж Замовник затвердив та розмістив в електронній системі публічних закупівель «Prozorro». Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив наше право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б пропозиція Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" була б відхилена.
Розглянувши тендерну пропозицію переможця Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд", ми прийшли до висновку, що дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти.
1. Всупереч вимог п. 5.2. Розділу І Документації, у складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені.
2. Всупереч вимог п. 1.3. Розділу V Документації, у складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін.
3. Всупереч вимог п. 2.3. Розділу V Документації, у складі пропозиції учасника відсутній лист-згода з усіма положеннями даної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуються на виконання всіх вимог, передбачених цією документацією.
4. Всупереч вимог п. 3.4. Розділу V Документації, у складі пропозиції учасника відсутнє письмове підтвердження, про те, що учасник не підпадає під дію таких нормативно-правових актів: Закону України «Про санкції», Указу Президента України №133/2 017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Проаналізувавши вимоги вашої документації та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що тендерний комітет Замовника створює для Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у пропозиції Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель (Наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 р. N 35), однією із підстав дискваліфікації учасника є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Отже, в даному випадку Відділ культури Пустомитівської РДА зобов’язаний був відхилити пропозицію Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, а саме умовам, які були передбачені у Документації для проведення допорогової закупівлі.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог законодавства про публічні закупівлі, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі п. 14.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель (Наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 р. N 35), Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1) відмінити рішення про про визначення Переможцем Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд";
2) відхилити пропозицію Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" як таку, що не відповідає вимогам документації замовника;
3) здійснити розгляд пропозиції ТОВ «Західатомбудсервіс»
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 липня 2018 17:22
Для відхилення пропозиції немає підстав
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2018 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" |
1 297 970,27
UAH з ПДВ
|
1 297 970,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Західатомбудсервіс" |
1 329 643,20
UAH з ПДВ
|
1 329 643,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" #30477237 |
Переможець |
1 297 970,27
UAH з ПДВ
|
06 липня 2018 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 149.pdf | укладений |
26 липня 2018 18:16
|