Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо свинини охолоджене (м’якиш)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2018-06-20-002609-a ● 2a7c35bbafbd4bbb86f11107c211a3d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Гребінківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057406 |
Вебсайт: | http://hrebinka.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37400, Україна , Полтавська обл., Гребінка, вул. Ярослава Мудрого,35 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Інна 380664476979 Grebinka18-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2018 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2018 13:11 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
М’ясо свинини охолоджене (м’якиш)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2166 кілограми
М’ясо свинини охолоджене (м’якиш)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37400, Україна, Полтавська область, Гребінківський р-н, Навчальні заклади підпорядковані Виконавчому комітету Гребінківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2018 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2018 12:21 |
зміни до Тендерної документації 2.doc | |
27 червня 2018 12:20 |
Проект договору із змінами.doc | |
27 червня 2018 12:19 |
Тендерна документація із змінами 2.doc | |
25 червня 2018 15:15 |
зміни до Тендерної документації.doc | |
25 червня 2018 13:40 |
зміни до Тендерної документації.doc |
27 червня 2018 12:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 червня 2018 12:21 |
зміни до Тендерної документації 2.doc
|
|||||||||
27 червня 2018 12:20 |
Проект договору із змінами.doc
|
|||||||||
27 червня 2018 12:19 |
Тендерна документація із змінами 2.doc
|
|||||||||
25 червня 2018 15:15 |
зміни до Тендерної документації.doc
|
|||||||||
25 червня 2018 13:40 |
зміни до Тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-20-002609-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАКАРЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2934302222
Дата подання: 25 червня 2018 07:45
Щодо форми пропозиції
Згідно пункт 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати: «Лист-пропозицію (за підписом уповноваженої особи учасника), що повинна містити найменування та код за ЄДРПОУ учасника, найменування запропонованого на торги товару, зазначеного у додатку 2, загальну ціну пропозиції із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку).
Лист-пропозиція надається виключно за формою згідно із Додатком 2 даної тендерної документації.». В Додатку 2 тендерної документації міститься форма «Тендерна пропозиція» та вимога: «Учасник не повинен відступати від даної форми». Оскільки п. 6 розділу 3 тендерної пропозиції містить лише роз'яснення щодо способу заповнення загальної ціни пропозиції (із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку)), просимо надати роз'яснення щодо заповнення колонок «Ціна за одну одиницю (з ПДВ), грн.» та «Сума загальна (з ПДВ), грн.». таблиці форми «Тендерна пропозиція» (із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку)) та внести відповідні зміни в тендерну документацію для можливості надання відповідної інформації учасниками не платниками ПДВ без порушення вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Лист-пропозиція надається виключно за формою згідно із Додатком 2 даної тендерної документації.». В Додатку 2 тендерної документації міститься форма «Тендерна пропозиція» та вимога: «Учасник не повинен відступати від даної форми». Оскільки п. 6 розділу 3 тендерної пропозиції містить лише роз'яснення щодо способу заповнення загальної ціни пропозиції (із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку)), просимо надати роз'яснення щодо заповнення колонок «Ціна за одну одиницю (з ПДВ), грн.» та «Сума загальна (з ПДВ), грн.». таблиці форми «Тендерна пропозиція» (із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку)) та внести відповідні зміни в тендерну документацію для можливості надання відповідної інформації учасниками не платниками ПДВ без порушення вимог тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2018 15:03
Вашу вимогу враховано та внесено зміни до тендерної документації
Надання роз'яснення Щодо форми пропозиції
Номер вимоги: UA-2018-06-20-002609-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАКАРЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2934302222
Дата подання: 25 червня 2018 07:52
Про усупення дискримінаційної вимоги
Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам замовника учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «Копії особистих санітарних книжок водія транспортного засобу та осіб, що супроводжують товар (виконують навантажувально-розвантажувальні роботи) із чинним медичним оглядом.». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як вона обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, в яких транспортування, супровід та виконання наванантажувально-розвантажувальних робіт виконує один працівник (водій-експедитор). Просимо усунути дане порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 14:54
Ця вимога прописана в д додатку 3 до Тендерної документації, а не 5 як ви зазначили у зверненні.
В даному випадку необхідно надати Довідку в довільній формі про те, що транспортування, супровід товару та виконання навантажувально-розвантажувальних робіт виконує один працівник та копію його особистої санітарної книжки.
В даному випадку необхідно надати Довідку в довільній формі про те, що транспортування, супровід товару та виконання навантажувально-розвантажувальних робіт виконує один працівник та копію його особистої санітарної книжки.
Про усупення дискримінаційної вимоги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2018 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
205 336,80
UAH з ПДВ
|
194 463,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Лідія |
238 476,60
UAH з ПДВ
|
194 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" |
220 715,40
UAH з ПДВ
|
202 282,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
226 260,36
UAH з ПДВ
|
202 304,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чілінгарян Оганес Бахшиєвич |
259 920,00
UAH з ПДВ
|
204 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
256 021,20
UAH з ПДВ
|
221 581,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕРЖИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ " |
227 430,00
UAH з ПДВ
|
227 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фірма "Степ" |
255 588,00
UAH з ПДВ
|
230 678,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Переможець |
194 463,48
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 13:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2018 10:48
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2018 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2018 12:51
|
Договір №585.pdf | укладений |
23 липня 2018 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 2 пункту 4 статті 36 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VII «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 3.2 Договору, Сторони дійшли згоди про збільшення ціни на 10% за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 585 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |