Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПК, ДБЖ, монітори, ноутбуки, HDD, маршрутизатори, комутатори
Очікувана вартість
3 965 540,00 UAH
UA-2018-06-20-001922-a ffea2125abda4c579e08cbf759e23f04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Наталія Сергіївна

+380504749692 tender@voda.dn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Лисенко Наталія Сергіївна
+380504749692
tender@voda.dn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 15:30
Початок аукціону: 09 липня 2018 15:50
Очікувана вартість: 3 965 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 827,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ПК, ДБЖ, монітори, ноутбуки, HDD, маршрутизатори, комутатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 од.
ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
75 од.
ДБЖ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
90 од.
монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
35 од.
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 од.
HDD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
21 од.
маршрутизатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 од.
комутатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 15:08
Тендерна документація - ПК_ДБЖ_монітори_ноутбуки_на сайт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-20-001922-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 12 липня 2018 10:02
Безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "ВКП "ВСЕСВІТ"
Категорично заперечуємо проти рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВКП "ВСЕСВІТ" з наступних причин:
1. Запропонований учасником комутатор HP OfficeConnect 1920S-48G (JL382A) є повним аналогом і еквівалентом комутатора HP 1920-24G (JG924A), а по параметру "кількість портів" він кращий. Щодо питання керування комутатором по застарілому послідовному інтерфейсу повідомляємо наступне: комутатор HP OfficeConnect 1920S-48G (JL382A) керується через любий свободний порт RJ45 (котрих в два раза більше ніж в HP 1920-24G (JG924A)) через сучасний веб-інтерфейс, з функціональністю кращою, ніж керування через консоль. Таким чином, висновок тендерного комітету щодо невідповідності запропонованого аналогу вважаємо помилковим, вимагаємо його скасвання.
2. По іншим пунктам рішення тендерного комітету щодо недоліків оформлення тендерної пропозиції вважаємо, що вони віднсяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника (згідно Розділу 3 Тендерної документації, п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції).
3. Крім цього, згідно того ж пункту тендерної документації (Розділ 3, п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), тендерна пропозиція ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" містить усі зазначені документи, що вимагаються в цьому пункті. А вимога п.4 Розділу 3 щодо терміну дії тендерної пропозиції підтверджена учасником в своїй тендерній пропозиції згодою ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" з усіма умовами тендерної документації.

Виходячи з вищенаведеного, вимгаємо відминити рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВКП "ВСЕСВІТ". В іншом разі, оставляємо за собой право звернення в АМКУ для оскарження дій тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2018 15:50
Уповноважені особи КП «Компанія «Вода Донбасу» розглянули Вашу вимогу щодо безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «ВКП «ВСЕСВІТ» та повідомляють наступне.
Щодо першого пункту вимоги. Запропонована учасником модель комутатора 1920S-48G (JL382A) дійсно дозволяє здійснювати керування комутатором через Web management (сучасний веб-інтерфейс), і за цим параметром відповідає моделі, що зазначена в Технічних вимогах до предмета закупівлі, наведених в Додатку 3 до тендерної документації, HP 1920-24G (JG924A). Але з метою забезпечення безпеки підприємства та запобігання несанкціонованому доступу, мережа нашого підприємства побудована з використанням консольних серверів, що з’єднаються з комутаторами мережі через послідовний порт консолі. Тому наявність консольного порту у комутаторів є обов’язковою та важливою для нас.
Запропонована учасником модель комутатора 1920S-48G (JL382A) має можливість керування тільки через веб-інтерфейс, та не має консольного порту limited CLI, тому не відповідає технічним вимогам тендерної документації та потребам Замовника. Таким чином, за цією підставою тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ВСЕСВІТ» була правомірно відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо другого пункту вимоги. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ВСЕСВІТ» була аргументовано відхилена за зазначеною підставою.
Щодо третього пункту вимоги. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника складається у тому числі з файлів інших документів, передбачених вимогами цієї тендерної документації. В свою чергу, пунктом 4 розділу 3 тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції Учасник файлу, відсканованого з оригіналу Гарантійного листа про термін дії його пропозиції. Жодний документ, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ВСЕСВІТ», не містить інформації про термін дії його пропозиції.
Тому, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ВСЕСВІТ» була обґрунтовано відхилена з цієї підстави.
Таким чином, підстави для задоволення Вашої вимоги у законний спосіб відсутні. Уповноважені особи Замовника забезпечили формування тендерної документації та розгляд тендерної пропозиції Учасника з урахуванням тих вимог, що передбачені чинним законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 3 462 717,60
UAH з ПДВ
2 969 039,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІС ЛТД" 3 628 950,00
UAH з ПДВ
2 969 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 3 901 176,00
UAH з ПДВ
3 901 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 16:49
Електронний підпис
06 липня 2018 14:58
Електронний підпис
06 липня 2018 14:51
Наказ Фролова.7z
06 липня 2018 14:51
Лист для клієнтів.7z
06 липня 2018 14:51
Гарантія 4146-18.7z
06 липня 2018 14:51
Банкiвська лiцензiя.7z
06 липня 2018 14:51
не було притягнуто.pdf
06 липня 2018 14:51
Банкрутство.pdf
06 липня 2018 14:51
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2018 14:51
Статут.pdf
06 липня 2018 14:51
ПДВ.pdf
06 липня 2018 14:51
паспорт кки.pdf
06 липня 2018 14:51
наказ+протокол.pdf
06 липня 2018 14:51
Наказ+ протокол.pdf
06 липня 2018 14:51
лист згода.pdf
06 липня 2018 14:51
ид_код кки.pdf
06 липня 2018 14:51
Договор проект.pdf
06 липня 2018 14:51
відгук ПРогрес.pdf
06 липня 2018 14:51
Відгук Дон. Апел суд.pdf
06 липня 2018 14:51
Відгук Біла Церква.pdf
06 липня 2018 14:51
Витяг з ЭДР 04.07.2018.pdf

Публічні документи

17 липня 2018 15:55
Супровідний лист.pdf
17 липня 2018 15:55
Довідка з МВС.PDF
17 липня 2018 15:55
Довідка з ДФС.PDF
06 липня 2018 14:29
Електронний підпис

Публічні документи

06 липня 2018 15:28
Документы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІС ЛТД"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 2 969 039,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІС ЛТД"
#40525962
Переможець 2 969 040,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІС ЛТД"
#40525962
2 969 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 15:26
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 12:19
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 12:31
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 12:53
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2018 11:06
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 10:40
Договір поставки товару 11-18-100Т від 30.07.2018.PDF укладений
30 липня 2018 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 с.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.1.7. Договори Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 11-18-100Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-100Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 с.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.1.7. Договори Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 11-18-100Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-100Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 8.1. Договору поставки товару № 11-18-100Т від 30.07.2018 р. продовжити його дію на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на суму коштів не більше 20 відсотків вартості, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 11-18-100Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-100Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 с.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.1.7. Договору Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 11-18-100Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-100Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 911 367,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 894,50 UAH)