Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Очікувана вартість
179 550,00 UAH
UA-2018-06-20-001474-a 01567e3535e54f61ad0c644a83839d2e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андріївна Ніколаєва

+380487202698 zakupkyoood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 02008342
Місцезнаходження: 65055, Україна , Одеська обл., м.Одеса, вул. Нежданової, 32
Контактна особа: Світлана Андріївна Ніколаєва
+380487202698
zakupkyoood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 179 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 795,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Хліб пшеничний (вищий ґатунок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11400 кілограм
Хліб пшеничний (вищий ґатунок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 13:44
ТД_Хліб.doc
20 червня 2018 13:44
Додаток 1.doc
20 червня 2018 13:44
Додаток 2.doc
20 червня 2018 13:44
Додаток 3 - Технічні вимоги.doc
20 червня 2018 13:44
Додаток 4 _Проект договора.doc
20 червня 2018 13:44
Додаток 5.doc
20 червня 2018 13:44
Додаток 6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 26 червня 2018 17:29
Дата відповіді: 27 червня 2018 14:46
Доброго дня! Надайте, будю ласка, пояснення з наступних питань: 1) У пункті 1.3 Додатку 1 до ТД вказано необхідність надання «акту санітарно-епідеміологічного обстеження виробничих потужностей та складських приміщень із обов’язковим зазначенням про їх відповідність вимогам санітарного законодавства». Якщо Учасник не є безпосереднім виробником предмету закупівлі, а лише транспортує товар до Замовника з використанням транспортного засобу, яким чином виконати вимогу щодо надання вказаного документа, адже транспортні засоби за чинним законодавством не підлягають санітарно-епідеміологічному обстеженню, про що, відповідно, не може бути складений акт? 2) У пункті 1 Додатку 3 до ТД вказано: «товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркування «без ГМО». Технічні вимоги не містять необхідності пакування предмету закупівлі, отже чому висунута вимога щодо наявності будь-яких маркувань на етикетці? 3) У пункті 1 Додатку 3 до ТД вказано: «товар має відповідати вимогам діючих держаних стандартів». Водночас у пункті 8 Додатку 3 до ТД вказано: «Учасник підтверджує відповідність умовам ДСТУ (ТУ), вимогам діючого санітарного законодавства України товарів». Отже, предмет закупівлі повинен відповідати умовам лише ДСТУ чи можлива відповідність ТУ? 4) У пункті 7 Додатку 3 до ТД вказано: «Учасник гарантує якість товару згідно сертифікатів якості відповідно до вимог УкрСЕПРО, протоколами аналізів регіональної лабораторії, гігієнічними висновками, якісними посвідченнями та іншими документами за вимогами діючого законодавства.» Більшість з перелічених документів законодавчо не передбачені для предмета закупівлі і сукупно вони ніяк не можуть бути надані, отже якими саме документами Учасник повинен гарантувати якість товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-першому питанню:
Згідно Додаток 1 до ТД передбачено, якщо Учасник не згоден надати які б то документи, то він має право щодо подання листа-пояснення з обґрунтуванням причини відсутності будь-якого документа.
По-другому питанню:
Дійсно, Замовник не вимагає пакування предмету закупівлі, але інформація про те що товар не містить генетично модифіковані організми (ГМО) повинно бути зазначено у супровідних документах, а саме декларації виробника або якісному посвідченні.
По-третьому питанню:
Учасник повинен підтвердити відповідність умовам ДСТУ або ТУ, головне, щоб Учасник чітко дотримувався вимог зазначених в нормативному документі.
По-четвертому питанню:
Якість товару посвідчується якісними посвідченнями та іншими документами за вимогами діючого законодавства, тобто на розсуд Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Львов Анатолій Володимирович 133 950,00
UAH з ПДВ
133 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 15:36
Електронний підпис
06 липня 2018 15:15
цінова пропозиція.pdf
06 липня 2018 15:15
проект договору.pdf
06 липня 2018 15:15
повноваження.pdf
06 липня 2018 15:15
стаття 17 - додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Львов Анатолій Володимирович

Інформація про відміну

Дата відміни
06 липня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій