Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція самопливного колектора каналізації Ду=600 мм по вул. Новокузнецькій м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
4 996 151,00 UAH
UA-2018-06-20-000701-c cfdf1a13b32d469eb52e7535a2a3851a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Льошкіна Анастасія

380665240155 nastalyoshkina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Льошкіна Анастасія
380665240155
nastalyoshkina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 08:00
Початок аукціону: 03 липня 2018 13:24
Очікувана вартість: 4 996 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 976,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

«Реконструкція самопливного колектора каналізації Ду=600 мм по вул. Новокузнецькій м. Запоріжжя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція самопливного колектора каналізації Ду=600 мм по вул. Новокузнецькій м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Святого Миколая,61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" 4 617 771,84
UAH з ПДВ
4 587 794,90
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕСС" 4 752 844,80
UAH з ПДВ
4 617 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2018 15:57
Електронний підпис
28 червня 2018 15:55
6.договор.rar
28 червня 2018 15:55
9. Статут від 10.04.2018.pdf
28 червня 2018 15:55
16. Копія Ліцензії.PDF
28 червня 2018 15:55
15. Копія Дозвілу.PDF
28 червня 2018 15:55
11. Витяг з ЄДР.PDF
28 червня 2018 15:55
8. Протокол.pdf
28 червня 2018 15:55
7. лист-відгук.pdf
28 червня 2018 15:55
4.2 Договор оренди.rar
28 червня 2018 15:55
3.1. Звіт.PDF
28 червня 2018 15:55
4. Довідка МТБ.PDF
28 червня 2018 15:55
5. Довідка про досвід.PDF
28 червня 2018 15:55
1. Реєстр.PDF
28 червня 2018 15:55
19. Кошториси.PDF
28 червня 2018 15:55
6.imd
28 червня 2018 15:55
2. Пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2018 16:08
Електронний підпис
01 липня 2018 16:06
відгуки.PDF
01 липня 2018 13:38
Електронний підпис
01 липня 2018 13:29
витяг з ЄДР.PDF
01 липня 2018 13:29
листи-відгуки.PDF
01 липня 2018 13:29
аналогічні договора.rar
01 липня 2018 13:29
технічні паспорти.rar
01 липня 2018 13:29
21.bdcu
01 липня 2018 13:29
21.imd
01 липня 2018 13:29
договірна ціна.rar
01 липня 2018 13:29
копія статуту.PDF
01 липня 2018 13:29
довідка з ЄДРПОУ.PDF
01 липня 2018 13:29
виписка з ЄДРПОУ.PDF
01 липня 2018 13:29
пропозиція торгів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
#24157485
Переможець 4 587 794,90
UAH з ПДВ
09 липня 2018 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
#24157485
4 587 794,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ № 10_від 13.06.19_.pdf зміни до договору
13 червня 2019 16:12
ДУ №9_31.05.2019.pdf зміни до договору
31 травня 2019 15:20
ДУ №8_15.04.2019_до Договору №1101 від 17.07.2018_колектор Новокузнецька.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2019 10:07
ДУ №7_06.03.2019_до Договору №1101 від 17.07.2018_колектор Новокузнецька_ПДВ.pdf зміни до договору
06 березня 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 13:30
ДУ №6_13.02.2019_до Договору №1101 від 17.07.2018_колектор Новокузнецька_зміна реквизитів.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 13:26
ДУ №5_07.02.2019_до Договору №1101 від 17.07.2018_колектор Новокузнецька.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 08:32
ДУ №4 от 31.01.2019_продление аванса до 08.02.2019.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 08:58
ДУ №3 от 28.12.2018_продление аванса до 31.01.2019.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:23
ДУ №2 от 26.11.2018_продление аванса до 31.12.2018.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 16:55
ДУ 1 №1101-18 від 17.07.18 ТОВ Хозхімсервіс_колектор Новокузнецкая.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 16:01
ДОГОВОРу_коллектор Новокузнецкая Хозхимсервис №1101-18 от 17.07.2018.pdf укладений
17 липня 2018 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'явку зі зверненням Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'явку зі зверненням Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`язку із зверненням Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`язку із зверненням Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`язку із зверненням Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізітів Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зверненям Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 1101/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1101/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML