Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Інгульської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул.Садова, 49, с.Інгулка Баштанського району, заміна вікон
Очікувана вартість
14 491,00 UAH
UA-2018-06-20-000663-b b3cc73bfb9d64ce2b9300b12174ba8a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мадіяров Вадим Едуардович

+380515827154 servisosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти" Баштанської районної ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 39737507
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., місто Баштанка, вулиця Полтавська, 41
Контактна особа: Мадіяров Вадим Едуардович
+380515827154
servisosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 12:15
Очікувана вартість: 14 491,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Інгульської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул.Садова, 49, с.Інгулка Баштанського району, заміна вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56101, Україна, Миколаївська область, Баштанський район, вул.Садова,49, с.Інгулка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 15:59
Оголошення Інгулка(1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-20-000663-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3196118327
Дата подання: 09 липня 2018 14:52
Оскарження визнання переможцем ТОВ УКРОТК
ФОП Шевченко Олена Володимирівна має заперечення щодо кваліфікації учасника ТОВ УКРОТК переможцем в тендерній закупівлі:
Капітальний ремонт Інгульської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул.Садова, 49, с.Інгулка Баштанського району, заміна вікон
Ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-20-000663-b


у зв’язку з численними порушеннями вимог тендерної документації Замовника, а саме:

1.Відповідно до вимог Замовника Учасник має надати: Копія листа-відгука (кольорова копія) про якість виконаних робіт Учасником від Замовника, що зазначений в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист – відгук оформлюється на бланку Замовника, затверджується підписом керівника Замовника та печаткою Замовника, а також має вихідну дату та номер.

1.1.В наданому листі від виконавчого комітету Павлоградської міської ради – в шапці документу відсутні вихідний номер та дата листа, а також даний лист ,відповідно до вимог Замовника , не містить печатки.

1.2. В наданому листі від ПАТ КБ «Приватбанк» ,відповідно до вимог Замовника , відсутній підпис уповноваженої особи.
Отже, на нашу думку, дані листи не можуть бути зараховані до відповідності вимог тендерної документаціїї Замовника.

2. Санітарно-епідеміологічний висновок на профілі для віконних блоків – надано протермінованим, строк дії якого закінчився 24.05.2017року

3. Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме у частині «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ» міститься вимога: «гарантійний лист про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України; включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені; а також про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін (відсканований оригінал).», Учасником ТОВ УКРОТК даний Гарантійного лист не надано.
В зв’язку із численними порушеннями вимог тендерної документації до Закупівлі, ФОП Шевченко О.В. вимагає у Замовника скасувати визнання переможцем ТОВ УКРОТК по вказаній закупівлі.

З повагою, ФОП Шевченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 17:22
На Ваше оскарження визначення переможця повідомляємо, що кваліфікація учасника проведена згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 п.п.9.1 та 9.3, дотримано всі законодавчі норми та конкурентне середовище. Керуючись частиною 1 статті 19 Конституції України, нормами Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерного комітету не виникає обов"язку вживати заходи реагування на усунення порушень, щодо переможця процедури закупівлі, в тому числі в порядку визначеному ст.30, 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Помилки вважаються формальними та не впливають на зміст пропозиції.
- якщо ПАТ КБ "Приватбанк" надає листи через електронну адресу, то уповноважена особа підписується за допомогою електронно-цифрового підпису, тому відповідно підпис доступний для перегляду тільки замовнику довідки;
- учасник надав для перегляду декілька санітарно-епідеміологічних висновків на профілі для віконних блоків, термін дії яких не закінчився;
- так як учасником було підписано і поставлено печатку в додатку 2 , тендерний комітет одноголосно прийняв рішення, що учасник погоджується з умовами, в тому числі, що його ціна буде розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРОТК" 12 290,40
UAH з ПДВ
12 290,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 14 073,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Филонич Андрій Сергійович 14 300,00
UAH з ПДВ
14 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 16:18
Електронний підпис
27 червня 2018 16:07
Статут.pdf
27 червня 2018 16:07
ПДВ.pdf
27 червня 2018 16:07
Лист-гарантія.pdf
27 червня 2018 16:07
Дефектний акт.pdf
27 червня 2018 16:07
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 15:18
Електронний підпис
27 червня 2018 15:17
частина -2.zip
27 червня 2018 15:17
частина -1.zip
27 червня 2018 15:17
частина -3.zip

Публічні документи

27 червня 2018 16:10
Сертификат Axor.pdf
27 червня 2018 16:10
Протокол-S600.pdf
27 червня 2018 16:10
Працівники.jpg
27 червня 2018 16:10
Інструмент.jpg
27 червня 2018 16:10
Досвід.rar
27 червня 2018 16:10
Sert_steklopakety_Steko.pdf
27 червня 2018 16:10
Profil_PVC_S600.pdf
27 червня 2018 16:10
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРОТК"

ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Филонич Андрій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРОТК"
#39289870
Переможець 12 290,40
UAH з ПДВ
05 липня 2018 15:14

Документи

05 липня 2018 15:14
Електронний підпис
05 липня 2018 15:12
IMG_20180705_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРОТК"
#39289870
12 290,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2018 15:14
Електронний підпис
05 липня 2018 15:12
IMG_20180705_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 15:54
договір.pdf укладений
13 липня 2018 15:51