Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-06-20-000653-a ● 66c7f980bb944e778d497c9797b51762
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2018 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 15:28 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 10:41 |
Умови закупівлі вікна № 229.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-20-000653-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:37568828
Дата подання: 11 липня 2018 07:20
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-06-20-000653-a
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №308від 09.07.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівліUA-2018-06-20-000653-a Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва
Відповідно до протоколу розкриття №308 від 09.07.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
«Копії документів , а саме аналогічний договір 3/66 від 16.10.2017р- належним чином не завірений, відсканований не в кольоровому форматі що не відповідає умовам закупівлі.
Нагадуємо в закупівлі замовник вимагає : 5) для документального підтвердження інформації, викладеної в довідці (п.п.4) необхідно додати копії договорів та акти виконаних робіт;
Жодного слова про скановані документи в кольоровому форматі!!!!!
Вибачте, але це упередженість!!!! відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
2.Відсутній договір з виробником. ТОВ«УНК «МЕГАПОЛІС» надало Сертифікат «Дилера» (який підтверджує відносини )
Нагадаємо: Дилери - агенти фірми-виробника або дистриб'ютора, що виступають в ролі учасників його дилерської мережі, таким чином, дилер є останньою ланкою посередницької товаропровідної ланцюжка і знаходиться в безпосередніх відносинах з покупцем. https://ru.wikipedia.org/wiki/.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття №308 від 09.07.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
«Копії документів , а саме аналогічний договір 3/66 від 16.10.2017р- належним чином не завірений, відсканований не в кольоровому форматі що не відповідає умовам закупівлі.
Нагадуємо в закупівлі замовник вимагає : 5) для документального підтвердження інформації, викладеної в довідці (п.п.4) необхідно додати копії договорів та акти виконаних робіт;
Жодного слова про скановані документи в кольоровому форматі!!!!!
Вибачте, але це упередженість!!!! відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
2.Відсутній договір з виробником. ТОВ«УНК «МЕГАПОЛІС» надало Сертифікат «Дилера» (який підтверджує відносини )
Нагадаємо: Дилери - агенти фірми-виробника або дистриб'ютора, що виступають в ролі учасників його дилерської мережі, таким чином, дилер є останньою ланкою посередницької товаропровідної ланцюжка і знаходиться в безпосередніх відносинах з покупцем. https://ru.wikipedia.org/wiki/.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 09:56
Шановний учаснику! Будь ласка уважно ознайомтеся з протоколом відхилення та тендерною документацією. п.18 умов закупівель вимагалося 18) Якщо учасник не є виробником надати договір з виробниками на склопакети, профіль та фурнітуру діючі на термін виконання робіт. Також в умовах закупівель зазначалася інформація, що до складання документів.
Вимога/скарга не задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-20-000653-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:37568828
Дата подання: 11 липня 2018 10:57
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-06-20-000653-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлюUA-2018-06-20-000653-aКапітальний ремонт фасаду (заміна вікон) у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС цінова пропозиція - 499 999 грн.
2. ТОВ"УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"- 547 545,60 грн.
3. ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" цінова пропозиція -646 500 грн
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" . Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
1. п.2. Очікувана вартість закупівлі робіт:
700 000,00 грн. (сімсот тисяч грн.,00) з ПДВ (ціна визначається як динамічна з урахуванням гл.10 утримання служби замовника в розмірі 2,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість експертизи кошторисної документації).
ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" Надає кошторисні документи у твердій ціні .
Нагадуємо: Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) - договірна ціна, визначена як приблизний кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору підряду. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) - договірна ціна, визначена як твердий кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва за фіксовану ціну.
Тобто учасник не виконав головну умову закупівлі-цінова пропозиція.
2. Замовник вимагає:6) скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії);
ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надає ліцензії.
Вікна - це конструктивні елементи зданій , отже, їх заміна навіть при відсутності необхідності ремонтувати весь об'єкт - капітальний ремонт, (що прописано в закупівлі) діяльність по здійсненню якого пов'язана зі створенням об'єктів архітектури, чи то пак підлягає ліцензуванню.( ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" № 687-ХІV госпдіяльність по створенню об'єктів архітектури підлягає ліцензуванню.
Відповідно до Державних Будівельних Норм ДБН:
До будівель і споруд класу СС3, як правило, слід відносити:
- будівлі університетів, інститутів, шкіл, дошкільних закладів тощо;
вих. №111від 10.07.2018р. Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. вул. Пітерська, 12, м. Київ, 03087 Начальнику Управління освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації Голові тендерного комітету Хижчук С.С.
Середня загальноосвітня школа № 229 м. Києва була заснована в 1981р. В школі в 18 класах навчається 437 учнів. Педагогічний колектив34 .( http://www.solor.gov.ua/learn/16)
За класами наслідків(відповідальності) СЗШ № 229 м. Києва відноситься до класу СС3
Тобто , виконувати роботи з Капітального ремонту фасаду (заміна вікон) СЗШ № 229
повинні підприємства які мають будівельну ліцензію.(Аналогічні роботи в файлі з сайту ДАБІ надаємо ).
3.Замовник вимагає: «Технічні вимоги до виробів (металопластикових вікон)»
2. Товщина ПВХ зовнішньої стінки 2,8мм
Учасник ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надає у технічних вимогах інформацію, що товщина ПВХ зовнішньої стінки 2,7 що не відповідає вимогам закупівлі.
3. Опір теплопередачі – не менше 0,75 Вт/м0С. Надати розрахунок енергоефективності від виробника
Розрахунок енергоефективності взагалі не надається .
4. Замовник вимагає: 18) Якщо учасник не є виробником надати договір з виробниками на склопакети, профіль та фурнітуру діючі на термін виконання робіт.
Учасник ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надає жодного документу на підтвердження договірних відносин.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника
ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ".
Виникає питання чому тендерний комітет на чолі Хіжчук С.С. НЕ бачить, або не хоче бачити, явних порушень які приведуть до значних витрат бюджетних коштів.
Чому ні закони, ні накази не виконуються , для одних учасників різні умови і різні вимоги.
Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення електронної закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності, ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" дискваліфікувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС цінова пропозиція - 499 999 грн.
2. ТОВ"УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"- 547 545,60 грн.
3. ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" цінова пропозиція -646 500 грн
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" . Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
1. п.2. Очікувана вартість закупівлі робіт:
700 000,00 грн. (сімсот тисяч грн.,00) з ПДВ (ціна визначається як динамічна з урахуванням гл.10 утримання служби замовника в розмірі 2,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість експертизи кошторисної документації).
ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" Надає кошторисні документи у твердій ціні .
Нагадуємо: Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) - договірна ціна, визначена як приблизний кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору підряду. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) - договірна ціна, визначена як твердий кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва за фіксовану ціну.
Тобто учасник не виконав головну умову закупівлі-цінова пропозиція.
2. Замовник вимагає:6) скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії);
ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надає ліцензії.
Вікна - це конструктивні елементи зданій , отже, їх заміна навіть при відсутності необхідності ремонтувати весь об'єкт - капітальний ремонт, (що прописано в закупівлі) діяльність по здійсненню якого пов'язана зі створенням об'єктів архітектури, чи то пак підлягає ліцензуванню.( ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" № 687-ХІV госпдіяльність по створенню об'єктів архітектури підлягає ліцензуванню.
Відповідно до Державних Будівельних Норм ДБН:
До будівель і споруд класу СС3, як правило, слід відносити:
- будівлі університетів, інститутів, шкіл, дошкільних закладів тощо;
вих. №111від 10.07.2018р. Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. вул. Пітерська, 12, м. Київ, 03087 Начальнику Управління освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації Голові тендерного комітету Хижчук С.С.
Середня загальноосвітня школа № 229 м. Києва була заснована в 1981р. В школі в 18 класах навчається 437 учнів. Педагогічний колектив34 .( http://www.solor.gov.ua/learn/16)
За класами наслідків(відповідальності) СЗШ № 229 м. Києва відноситься до класу СС3
Тобто , виконувати роботи з Капітального ремонту фасаду (заміна вікон) СЗШ № 229
повинні підприємства які мають будівельну ліцензію.(Аналогічні роботи в файлі з сайту ДАБІ надаємо ).
3.Замовник вимагає: «Технічні вимоги до виробів (металопластикових вікон)»
2. Товщина ПВХ зовнішньої стінки 2,8мм
Учасник ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надає у технічних вимогах інформацію, що товщина ПВХ зовнішньої стінки 2,7 що не відповідає вимогам закупівлі.
3. Опір теплопередачі – не менше 0,75 Вт/м0С. Надати розрахунок енергоефективності від виробника
Розрахунок енергоефективності взагалі не надається .
4. Замовник вимагає: 18) Якщо учасник не є виробником надати договір з виробниками на склопакети, профіль та фурнітуру діючі на термін виконання робіт.
Учасник ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надає жодного документу на підтвердження договірних відносин.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника
ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ".
Виникає питання чому тендерний комітет на чолі Хіжчук С.С. НЕ бачить, або не хоче бачити, явних порушень які приведуть до значних витрат бюджетних коштів.
Чому ні закони, ні накази не виконуються , для одних учасників різні умови і різні вимоги.
Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення електронної закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності, ФЛП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" дискваліфікувати.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2018 09:59
Шановний ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» (далі-Учасник) На вашу вимогу від 11.07.2018 що до неправомірного на вашу думку рішення комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №309 від 09. 07. 2018 р) щодо закупівлі ««ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) у СШ № 229 за адресою: вул. Виборзька, 57 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляємо наступне: комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівля капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» 1. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна-кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна)- договірна ціна, визначена як приблизний кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору підряду. Твердий кошторис (тверда договірна ціна)- договірна ціна, визначена як твердий кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Під час укладання договору питання договірної ціни буде вирішене. 2. Окремо зазначимо, що Учасником надано лист пояснення, що до обов’язкового ліцензування об’єктів лише IV та V категорії складності. Договір з виробником 02-01/2018 від 02.01.2018, про відсутність якого ви наголошуєте міститься у складі пропозиції учасника. Виходячи з зазначеного вище, вважаємо прийняте рішення вірним, а вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2018 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС |
652 003,80
UAH з ПДВ
|
499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" |
547 545,60
UAH з ПДВ
|
547 545,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
671 341,27
UAH з ПДВ
|
646 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС #34146385 |
Рішення скасоване |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 17:16
|
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС #34146385 |
Відхилено |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 17:19
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" #37568828 |
Відхилено |
547 545,60
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 17:23
|
ФОП "ПОВСТЕН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3118519495 |
Переможець |
646 500,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ №2 до №283.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2018 14:48
|
SCAN_ДУ № договор № 283.pdf | зміни до договору |
23 липня 2018 12:05
|
SCAN_договір №283.pdf | укладений |
17 липня 2018 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 283 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 283 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |