Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

календар перекидний настінний - 3 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
303 006,00 UAH
UA-2018-06-20-000603-b 1f1de92a778245348a5b24fe81a3e88d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 19:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 11:21
Очікувана вартість: 303 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9090 UAH

Інформація про предмет закупівлі

календар перекидний настінний - 3 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
календар перекидний настінний - 3 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49124, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Лісопаркова 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 15:31
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на роз'яснення
Дата подання: 26 червня 2018 16:03
Дата відповіді: 02 липня 2018 14:57
Прохання надати роз'яснення щодо технічних характеристик предмета закупівлі: Кліше для тиснення одне? Тиснення на всіх13 аркушах? Тиснення металізованою фольгою 150*80, тиснення – срібло, це просто вказано колір фольги?
Відповідь: Добрий день! Роз'яснення щодо технічних характеристик предмета закупівлі: кліше для тиснення повині бути два різні; тиснення на кожній сторінці; колір тиснення (фольги) - срібло.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-20-000603-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 липня 2018 12:11
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» є неправомірним та безпідставними
У протоколі розгляду тендерних пропозицій № 240720182611410-2 від 24.07.2018р. вказані підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український папір», які слід вважати неправомірним та безпідставними, а саме:

1) На вимогу п.1 Додатку 3, Вашої тендерної документації: «декларацію про відповідність постачальника, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а)». Нами, безпосередньо виробником, було надано декларацію про відповідність згідно з формою ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006. Адже дана продукція не підлягає сертифікації, про що нами був наданий офіційний лист на ім’я директора ТОВ «Український папір від ДП «Київоблстандартметрологія».
Форма, надана нами є формальною (несуттєвою) помилкою згідно з інформацією у Вашій тендерній документації:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:»
« - надання у складі тендерної пропозиції на вимогу додатку 3 тендерної документації оригіналу декларації про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006, і видана акредитованим органом з сертифікації продукції або безпосередньо виробником продукції замість декларації про відповідність, зразок якої представлено у додатку 3а тендерної документації».
Ваша ж форма декларації про відповідність Додатку 3а є грубим порушенням ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 (ISO/ІЕС 17050-1:2004, IDТ) Національний стандарт України Держспоживстандарт України, в якій термін дії не може вказуватись, так як вона безстрокова .

2) В п.2 Додатку 3 Вашої ТД вказано: «Копії нормативних документів або витяги з них, відповідно до яких виготовляється продукція: титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, гарантії виробника».
На підтвердження чого нами було надано СОУ, в якому все це вказано, та яке все це регулює.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/27888 від 11.09.2017р., виписане на ім’я ТОВ «Український папір», підтверджує, що ми є виробником даної продукції, та виготовляємо її саме згідно цього СОУ.

3) У Додатку 1 Вашої ТД необхідно було вказати підтверджуючу інформацію з Додатку 6, що і було повністю нами відтворено у формі «Тендерна пропозиція». У Вашій ТД не встановлено, у якому саме вигляді необхідно було прописувати, надавати чи вказувати «інформацію про нормативний документ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2018 14:19
На Вашу вимогу повідомляємо таке.
По-перше, визнаємо, що причина відхилення пропозиції через те, що відсутні документи на вимогу п.2 Додатку 3 тендерної документації, - була зазначена помилково.Просимо вибачення за прикру помилку.
Водночас, решта причин выдхилення, зазначених в протоколі розгляду № 240720182611410-2 від 24.07.2018, мають місце, а саме:
– в наданій учасником на вимогу п.1 Додатку 3 тендерної документації декларації про відповідність постачальника не зазначений термін дії ( стосовно Ваших заперечень з цього приводу слід зазначити, що в Тендерній документації міститься інформація: "Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД. Жодного звернення щодо наявності будь-яких заперечень стосовно змісту додатку 3 Вашого боку не було, таким чином, вся необхідна інформація, яка вимагалась в Тендерній документації , мала бути представлена в повному обсязі) ;
- в наданій учасником на вимогу Додатку 1 формі «Тендерна пропозиція» відсутня інформація про нормативний документ ( В додатку 1 Тендерної документації чітко зазначено, що "Учасник не повинен відступати від даної форми". Тобто інформація, що містилася в тендерній пропозиції, мала відповідати назві відповідних розділів(колонок). Таким чином, в колонці з назвою "ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інші документи, що підтверджують якість товару" мали бути дані стосовно тих нормативних документів, за якими виготовляється продукція, але не опис технічних характеристик.
Сподіваємось на порозуміння та співпрацю в подальшому
Номер вимоги: UA-2018-06-20-000603-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 27 липня 2018 12:15
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможця
Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ ВІЗІОН» (далі -Учасник) код ЄДРПОУ- 30832330, що обраний переможцем згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №240720182611410-3 від 24.07.2018р. не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано форму тендерної пропозиції, яка заповнена не відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме відсутні «назва учасника із зазначенням юридичної адреси та офіційної чинної електронної адреси ( за наявністю), а також відсутня фраза «надає свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю…». Таблицю з цінами теж заповнено не повністю у колонці «ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інші документи, що підтверджують якість товару» потрібно було вказати нормативні документи яким відповідає запропонована продукція, але Учасник вказує тільки сертифікат якості, а інформація щодо нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ) відсутня. Загальна вартість цифрами вказано 21200,00 грн., а словами вказано двісті одинадцять тисяч гривень 00 копійок». 2.Довідка, щодо інформації про наявність працівників містить суперечливу інформацію стосовно кількості працюючих на підприємств, а саме у довідці написано «В штаті налічується 39 працівників…», а далі наведено таблицю з переліком посад та кількістю одиниць (працівників) в якій зазначено, «Всього- 38»
3.Банківська гарантія Учасника, яку надано в складі тендерної пропозиції не містить інформацію платіжні реквізити бенефіціара, що були наведені у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. 4.Учасник надав невідповідну інформацію стосовно підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: в складі пропозиції Учасника надано копію СОУ 22.2-02477019-16:2010 «Календарі друковані. Технічні умови», до речі копію не завірено печаткою та підписом Учасника, а інформація про відповідність продукції даному СОУ відсутня у Деклараціях постачальника про відповідність та у Сертифікатах якості на продукцію. Натомість у Деклараціях постачальника про відповідність вказано, що об’єкт декларації, що є предметом закупівлі відповідає вимогам СОУ 22.2-02477019-08:2013 «Вироби друковані канцелярські паперові чи картонні Загальні технічні вимоги» копію якого не надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ ВІЗІОН». У сертифікатах якості наданих учасником у складі тендерної пропозиції вказано, що запропонована продукція відповідає ТУ У 22.1-24438494-001.2008 копію якого теж відсутня. Дана інформація про відповідність запропонованої продукції СОУ 22.2-02477019-08:2013 та ТУ У 22.1-24438494-001.2008 відсутня у формі тендерної пропозиції. 5.Тендерна пропозиція Учасника надана без використання електронного цифрового підпису, що є грубим порушенням законодавства України.Так, відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Таким чином, можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ ВІЗІОН» є неналежним чином оформленою з суттєвими порушеннями процедури такого оформлення. Виходячи з вищенаведеного ТОВ " КОНВІ ПРІНТ " звертається до Замовника даної процедури закупівлі з вимогою встановити наявність порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №240720182611410-3 від 24.07.2018р. про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВКФ ВІЗІОН», а також відхилити пропозицію даного У;часника на підставі не відповідності вимогам Замовника зазначеним у Тендерній документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2018 16:49
1. В Тендерній документації ТОВ ВКФ «Візіон» (код ЄДРПОУ 30832330) надано форму тендерної пропозиції, в якій: в графі «ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інші документи, що підтверджують якість товару» учасником тендеру було вказано паспорт якості, який саме підпадає під «інші документи, що підтверджують якість товару». А в самому паспорті якості вже вказано нормативні документи яким відповідає запропонована продукція (ГОСТ, ДСТУ, ТУ). Також надано підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: в складі пропозиції Учасника надано копію СОУ 22.2-02477019-16:2010 «Календарі друковані. Технічні умови» - прошито ниткою, вказано повна нумерація сторінок та завірено печаткою підприємства. Наступний СОУ 22.2-02477019-08:2013 – є новітньою версією вищевказаного СОУ, дана інформація не потребує підтвердження і роздрукування примірника по новому СОУ. За інформацією з протоколу робочої групи служби-замовника – ДВЦ «Придніпров’я» , - обидва ці СОУ являються складовими частинами ТУ У 22.1-24438494-001.2008.
2. Щодо довідки про чисельність персоналу – то в тексті вказано 39 чоловік, а чисельність персоналу нараховується 38 – дана інформація не являє собою істотної помилки та ніяк не може бути вплинути на весь процес по виготовленню друкарської продукції, що підтверджується довідкою про набутий досвід в виготовленні подібної продукції.
3. Банківська гарантія, надана ТОВ ВКФ «Візіон» відповідає всім визначеним умовам. Платіжні реквізити бенефіциара - необов'язковий атрибут в Гарантії, як і при укладенні Договорів. При відсутності реквізитів Договори та Гарантії мають таку ж юридичну силу, як і при наявності платіжних реквізитів.

Документи подані скаржником

27 липня 2018 12:15
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКФ "Дин Альт" 202 200,00
UAH з ПДВ
150 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 210 000,00
UAH з ПДВ
150 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Візіон 211 200,00
UAH з ПДВ
150 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ" 243 990,00
UAH з ПДВ
243 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 15:06
Тендерна пропозиція.jpg
09 липня 2018 15:06
Свідоцтво.jpg
09 липня 2018 15:06
Свідоцтво ПДВ.jpg
09 липня 2018 15:06
Договор.pdf
09 липня 2018 15:05
Довідка про ОЗ.jpg
09 липня 2018 15:05
Витяг.pdf

Публічні документи

09 липня 2018 13:20
Електронний підпис
09 липня 2018 13:18
ISO.jpg
09 липня 2018 13:18
ЭДРПОУ.rar
09 липня 2018 13:18
Техн.характ..pdf
09 липня 2018 13:18
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2018 13:18
СЭС.zip
09 липня 2018 13:18
Статут.pdf
09 липня 2018 13:18
СОУ_Календар.pdf
09 липня 2018 13:18
Сертифікат якості.pdf
09 липня 2018 13:18
Свiдоцтво.rar
09 липня 2018 13:18
Проект договору.pdf
09 липня 2018 13:18
Посадова особа.zip
09 липня 2018 13:18
платник ПДВ.jpg
09 липня 2018 13:18
Лист гарантія.pdf
09 липня 2018 13:18
Забезпечення.zip
09 липня 2018 13:18
Довідки.zip
09 липня 2018 13:18
Довідка_учасника.pdf
09 липня 2018 13:18
Довідка_ст.17.pdf
09 липня 2018 13:18
Довідка_аналог.дог..pdf
09 липня 2018 13:18
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2018 13:18
Витяг з ЄДР.rtf

Публічні документи

27 липня 2018 11:55
Тендерна пропозиція-1
24 липня 2018 16:47
Тендерна пропозиція-1
09 липня 2018 15:10
Довідка з ДПІ.jpg
09 липня 2018 15:10
Технічні умови.pdf
09 липня 2018 15:10
СЕС Фарба.rar
09 липня 2018 15:10
CЕС Бумага.rar
09 липня 2018 15:10
Наказ Фролова.7z
09 липня 2018 15:10
Лист для клієнтів.7z
09 липня 2018 15:10
Гарантія 4272-18.7z
09 липня 2018 15:10
Банківська ліцензія.7z
09 липня 2018 15:10
Протокол.jpg
09 липня 2018 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2018 15:10
Протокол.rar
09 липня 2018 15:10
Договір.rar
09 липня 2018 15:10
Довідка1.jpg
09 липня 2018 15:10
Довідка.jpg
09 липня 2018 15:10
Довідка щодо санкцій.jpg
09 липня 2018 15:10
Довідка про Статут.jpg
09 липня 2018 15:10
Довідка про персонал.jpg
09 липня 2018 15:09
Декларація.jpg
09 липня 2018 15:09
Декларация2.jpg
09 липня 2018 15:09
STATUT.pdf
09 липня 2018 15:09
свидетельство НДС.jpg
09 липня 2018 15:09
приказ и протокол.pdf
09 липня 2018 15:09
Опись.jpg
09 липня 2018 15:09
Выписка-2.pdf
09 липня 2018 15:09
Выписка-1.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 18:52
Електронний підпис
10 липня 2018 18:51
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2018 18:51
Наказ Фролова.7z
10 липня 2018 18:51
Лист для клієнтів.7z
10 липня 2018 18:51
Банкiвська лiцензiя.7z
10 липня 2018 18:51
4379-18.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКФ "Дин Альт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Візіон

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВКФ "Дин Альт"
#21865891
Відхилено 150 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 150 840,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Візіон
#30832330
Переможець 150 900,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 16:40

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Візіон
#30832330
150 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:27
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 15:48
ТОВ ВКФ Візіон - договір.pdf укладений
15 серпня 2018 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 119 751,00
UAH з ПДВ