Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок(монітор,миша,клавіатура,колонки,блок живлення)
Очікувана вартість
17 640,00 UAH
UA-2018-06-20-000488-b 1e30658e3fbe4d9196cd1b202e26f60a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горай Віктор Борисович

+380414942492 archiv2807@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Архівний сектор Ємільчинської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 36004518
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., Селище міського типу Ємільчине, вулиця Військова, 9
Контактна особа: Горай Віктор Борисович
+380414942492
archiv2807@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 14:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 14:52
Початок аукціону: 03 липня 2018 15:34
Очікувана вартість: 17 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Системний блок(монітор,миша,клавіатура,колонки,блок живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, смт.Ємільчине, вулиця Військова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 14:47
ОГОЛОШЕННЯ сист блок ar.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 20 червня 2018 22:07
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 21 червня 2018 14:47
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс" 13 277,00
UAH з ПДВ
12 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 13 287,00
UAH з ПДВ
12 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРСЕР" 14 499,66
UAH з ПДВ
12 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна 14 750,00
UAH з ПДВ
13 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 15 468,00
UAH з ПДВ
13 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галімова С.П. 15 150,00
UAH з ПДВ
14 352,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бондарець Олег Петрович 14 590,00
UAH з ПДВ
14 413,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2018 16:56
Документи Ортекс.pdf
30 червня 2018 16:56
Контактна інформація.pdf
30 червня 2018 16:56
Статут.pdf

Публічні документи

02 липня 2018 14:39
nds_doc_col_fax.JPG
02 липня 2018 14:39
213840.JPG
02 липня 2018 14:39
213818.JPG

Публічні документи

27 червня 2018 18:49
пакет документов.pdf
27 червня 2018 18:49
Сертиф на ПК.pdf
27 червня 2018 18:49
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2018 15:22
Проект договору.pdf
30 червня 2018 15:22
підпис власноруч.pdf
30 червня 2018 15:22
умови договору.pdf
30 червня 2018 15:22
цінова пропозиція.pdf
30 червня 2018 15:22
scan-sertifikata.pdf
30 червня 2018 15:22
Сертифікат Intel.pdf
30 червня 2018 15:22
Гарантія.pdf
30 червня 2018 15:22
гарантійний лист.pdf
30 червня 2018 15:21
згода обробка даних.pdf
30 червня 2018 15:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2018 15:21
Витяг.pdf
30 червня 2018 15:21
платник податку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільна фірма "Ортекс"

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ТОВ "ПАРСЕР"

ФОП Зубарик Наталія Олександрівна

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Галімова С.П.

ФОП Бондарець Олег Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Переможець 12 697,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 11:26

Документи

10 липня 2018 11:26
Електронний підпис
10 липня 2018 11:24
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
12 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2018 11:26
Електронний підпис
10 липня 2018 11:24
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 16:00
договір Ортекс.pdf укладений
12 липня 2018 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 12 697,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 464,00 UAH)