Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
40 243,80 UAH
UA-2018-06-20-000349-a ● 1b69798d534f4f94b543eb1a2ec697be
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Синельниківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01989160 |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, вул.Миру 52 |
Контактна особа: |
Кисляк Світлана Федорівна +380566340883 sincrb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2018 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2018 09:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 09:58 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 15:16 |
Очікувана вартість: | 40 243,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 402,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 шт
дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 13:07 |
Оголошення.doc |
20 червня 2018 09:53 |
Додаток 3 Проект договору та специфікація.doc |
20 червня 2018 09:53 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc |
20 червня 2018 09:53 |
Додаток 1 Медико-технічні вимоги.doc |
20 червня 2018 13:07 |
Оголошення.doc
|
||
20 червня 2018 09:53 |
Додаток 3 Проект договору та специфікація.doc
|
||
20 червня 2018 09:53 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
|
||
20 червня 2018 09:53 |
Додаток 1 Медико-технічні вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-20-000349-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 04 липня 2018 16:02
Вимога!
Класична схема! Замовник-корупціонер в котрий десяток раз провів корупційну закупівлю, акцептувавши найдорожчу пропопозицію "свого" постачальника, з наступним отриманням хабаря в розмірі 40% від загальної суми закупівлі. За нашою інформацією, саме таку цифру посадові особи вимагають від постачальників дезінфікуючих засобів. Ще до початку аукціону Замовник сформував за допомогою "свого" постачальника дискримінаційне медико-технічне завдання на продукцію одного постачальника та виробника з зазначенням унікальних характеристик цієї продукції, які відрізняють її від решти виробників ринку дезінфектантів. Дискримінаційні вимоги: склад з зазначенням меж масової долі активно-діючих речовин, переліку речовин, які не повинні міститись в засобах для відсіву кокурентів, час витримки, термін придатності робочих розчинів і т.д.) Жоден наказ МОЗ не регулює, які речовини в дезінфікуючих засобах повинні міститись та який час експозиції повинен бути, але "фахівці-корупціонери" Замовника набагато умніші за фахівців МОЗ, бо такі вимоги до закуповуємої продукції дають аргументи для відхилення небажаних пропозиції Учасників, які не пропонують "відкат". Термін придатності хлорвмістких засобів вони зазначили не менше 6 діб, бо так прописано в методичних вказівках у засобі "свого" постачальника. річ у тім, що хлорвмісткі засоби використовуються абсолютновсіма ЛПЗ України саме в той день, коли і готується розчин, бо основна сфера застосування - дезінфекція поверхонь, санітарно-технічного устаткування та дезінфекція біологічних та медичних відходів, а при цих режимах розчин застосовується одноразово. Але Замовник, мабуть, стерилізує дороговартісний медичний інструмент в хлорвмістких засобах "свого" постачальника! Мабуть! Ось, наприклад, одне з формулювань "фахівців" Замовника, чому вони відхилили нашу економічно найвигіднішу пропозицію: в засобі "Санідез" 500 табл., а не 350, як того вимагала документація - і далі йде розмірковування, чому 500 табл. гірше за 350 шт. Це ж треба ТАКЕ писати. Нажаль, можемо констатувати, що мізків у представників Замовника небагато для написання навіть такої нісенітниці, а робиться це наступним чином: за нього ЦЕ пише "свій" постачальник, а представники Замовника, навіть, не вникаючи в суть - друкують. Якщо спитати у "фахівців" замовника чим їм не підходять такі компоненти як ПГМГ чи ЧАС, вважаємо, що вони не то що не нададуть відповідь, вони, навіть не знають, що це таке і як ці назви розшифровуються,хіба що можуть спитати у "свого" постачальника. 40% відкату -ось головний аргумент на користь "свого" постачальника. Ще раз наголошуємо, що Замовник сформував медико-технічне завдання на продукцію таким чином, що одночасно йому відповідають лише одні торгові марки одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині НЕдискримінаційного підходу до Учасників. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! На нашу думку, своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2018 14:18
Відповідь на вимогу надана.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-20-000349-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 липня 2018 14:58
Щодо відповіді корупціонера!
Коли читаеш таку сповідь посадових осіб-корупціонерів - сльози на глазах виступають, особливо сподобався момент з "Біблією". Де Біблія, а де ви?! Не блюзнірствуйте! Ще раз акцентуємо увагу, що наявність дискримінаційних вимог під конкретного виробника- факт! Учасник не намагався конкурувати в ціні в процесі аукціону, бо впевнений у перемозі - факт! Акцептована пропозиція учасника - нггайдорожча - факт! Хіба це недокази вашої заангажованості, корупціонеру???!!! Ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів для притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб- корупціонерів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2018 09:11
Шановний Учаснику!
Ви продовжуєте висловлювати свої власні припущення , непідкреплені фактами та юридичними даними. Наголошуємо ще раз, такі дії несуть за собою притягнення до цивільної або кримінальної відповідальності. Згідно статті 297 Цивільного кодексу України кожен має право на повагу до його гідності та честі.
Чому, Ви не готові прийняти рішення замовника, в якому надана обгрунтована невідповідність вашої пропозиції. Ви продовжуєте тиснути на Замовника лише за допомогою набору якихось звинувачень та погроз для задоволення своїх власних комерційних інтересів любою ціною.
В той час, як ми намагаємось виконувати Закони України та накази МОЗ, для цього використовуємо в своїй практиці перевірені у дії засоби.
Рекомендуємо, уважно переглянути Протокол відхилення Вашої пропозиції та відповідь на попередню Вашу вимогу.
Наголошуємо ще раз,що розробляючи документи для проведення торгів через систему електронних закупівель, ми керувались наказом ДП«Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.06.2017 №49)(далі - Порядок), а саме п.6.3 Порядку, коли під час Оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі та дорученнями голови Дніпропетровської ОДА №07-57/0/35-16 від 09.06.2016 «Про впровадження процедури електронних закупівель».
На сьогоднішній день це єдині документи, які регулюють порядок проведення допорогових закупівель та носять рекомендаційний характер.
Відповідно до п.6.4. Порядку Замовник «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/ або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників» . Це є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип виробника товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує.
Ваші звинувачення щодо корупції та дискримінації не мають жодного підґрунтя, бо зв'язок між компаніями – це не наша компетенція.
Неспроможність будь-якого потенційного Учасника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Наголошуємо ще раз, що нам потрібен виключно той товар, який вказано у даній закупівлі.
Виходячи з цього , ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі товару конкретного виробника, який би задовольняв нас у процесі роботи з ним, забезпечував належне та ефективне виконання лікарнею своїх обов’язків без ризику для здоров’я медичного персоналу і пацієнтів та ефективного використання бюджетних коштів. П.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» дає нам на це право.
Відповідно до п.6.9. Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Тендерна документація – це Біблія закупівлі для Учасника. Все, що в ній Замовник передбачає, Учасник має виконувати умова в умову. Не більше і не менше, не краще і не гірше, а саме так, як передбачав Замовник, прописавши медико-технічні вимоги згідно конкретних потреб.
Враховуючи цей факт Замовник прописав у тендерній документації, що : «Нам потрібен виключно той товар, який вказано у даній закупівлі», зауважив, що «Аналоги не пропонувати», виклавши причини та залишив за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.
Відповідно до п.6.5 Порядку Учасник не скористався можливістю звернутися до Замовника у період уточнень із запитаннями про вимоги, які ним встановлені і які саме засоби необхідні лікарні. Отже, Учасник уважно ознайомився з документацією і йому все було зрозуміло.
Тим самим , втративши цей час для роз’яснень Учасник продовжує звинувачувати Замовника в неправомірних діях щодо відхилення своєї пропозиції.
Враховуючи ці факти Ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку та відволікає від прямих обов’язків.
Замовник в жодному разі не обмежував Учасників в прийнятті участі в даних торгах, але запропоновані ними дезінфікуючі засоби повинні були відповідати Вимогам зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі в тендерній документації.
Будь-ласка, приходьте на торги, але з продукцією, яку ми перевірили у роботі та яка відповідає медико-технічним характеристикам та складу діючих речовин відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів.
Ще раз наголошуємо, ми будемо раді розглядати кращі пропозиції та запропоновану Вами у скарзі пропозицію , не у вигляді « 40% хабаря», а у вигляді знижки на Вашу пропозицію.
З вищевикладеного зрозуміло, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Ви продовжуєте висловлювати свої власні припущення , непідкреплені фактами та юридичними даними. Наголошуємо ще раз, такі дії несуть за собою притягнення до цивільної або кримінальної відповідальності. Згідно статті 297 Цивільного кодексу України кожен має право на повагу до його гідності та честі.
Чому, Ви не готові прийняти рішення замовника, в якому надана обгрунтована невідповідність вашої пропозиції. Ви продовжуєте тиснути на Замовника лише за допомогою набору якихось звинувачень та погроз для задоволення своїх власних комерційних інтересів любою ціною.
В той час, як ми намагаємось виконувати Закони України та накази МОЗ, для цього використовуємо в своїй практиці перевірені у дії засоби.
Рекомендуємо, уважно переглянути Протокол відхилення Вашої пропозиції та відповідь на попередню Вашу вимогу.
Наголошуємо ще раз,що розробляючи документи для проведення торгів через систему електронних закупівель, ми керувались наказом ДП«Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.06.2017 №49)(далі - Порядок), а саме п.6.3 Порядку, коли під час Оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі та дорученнями голови Дніпропетровської ОДА №07-57/0/35-16 від 09.06.2016 «Про впровадження процедури електронних закупівель».
На сьогоднішній день це єдині документи, які регулюють порядок проведення допорогових закупівель та носять рекомендаційний характер.
Відповідно до п.6.4. Порядку Замовник «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/ або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників» . Це є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип виробника товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує.
Ваші звинувачення щодо корупції та дискримінації не мають жодного підґрунтя, бо зв'язок між компаніями – це не наша компетенція.
Неспроможність будь-якого потенційного Учасника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Наголошуємо ще раз, що нам потрібен виключно той товар, який вказано у даній закупівлі.
Виходячи з цього , ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі товару конкретного виробника, який би задовольняв нас у процесі роботи з ним, забезпечував належне та ефективне виконання лікарнею своїх обов’язків без ризику для здоров’я медичного персоналу і пацієнтів та ефективного використання бюджетних коштів. П.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» дає нам на це право.
Відповідно до п.6.9. Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Тендерна документація – це Біблія закупівлі для Учасника. Все, що в ній Замовник передбачає, Учасник має виконувати умова в умову. Не більше і не менше, не краще і не гірше, а саме так, як передбачав Замовник, прописавши медико-технічні вимоги згідно конкретних потреб.
Враховуючи цей факт Замовник прописав у тендерній документації, що : «Нам потрібен виключно той товар, який вказано у даній закупівлі», зауважив, що «Аналоги не пропонувати», виклавши причини та залишив за собою право вибору кращого з запропонованих товарів.
Відповідно до п.6.5 Порядку Учасник не скористався можливістю звернутися до Замовника у період уточнень із запитаннями про вимоги, які ним встановлені і які саме засоби необхідні лікарні. Отже, Учасник уважно ознайомився з документацією і йому все було зрозуміло.
Тим самим , втративши цей час для роз’яснень Учасник продовжує звинувачувати Замовника в неправомірних діях щодо відхилення своєї пропозиції.
Враховуючи ці факти Ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку та відволікає від прямих обов’язків.
Замовник в жодному разі не обмежував Учасників в прийнятті участі в даних торгах, але запропоновані ними дезінфікуючі засоби повинні були відповідати Вимогам зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі в тендерній документації.
Будь-ласка, приходьте на торги, але з продукцією, яку ми перевірили у роботі та яка відповідає медико-технічним характеристикам та складу діючих речовин відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів.
Ще раз наголошуємо, ми будемо раді розглядати кращі пропозиції та запропоновану Вами у скарзі пропозицію , не у вигляді « 40% хабаря», а у вигляді знижки на Вашу пропозицію.
З вищевикладеного зрозуміло, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2018 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
35 018,00
UAH з ПДВ
|
35 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
40 243,44
UAH з ПДВ
|
40 243,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
35 018,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2018 15:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
40 243,44
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
16 липня 2018 13:56
|