Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2018-06-20-000253-a b4c853075cb146158eaaa5d8cf1307a4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковба

+380442078070 kovbatv@koas.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35919304
Вебсайт: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київ обл., м. Київ, б-р Лесі Українки, буд. 26
Контактна особа: Тетяна Ковба
+380442078070
kovbatv@koas.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 09:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 09:36
Початок аукціону: 02 липня 2018 11:53
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київ, м. Київ, б-р Лесі Українки, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 09:36
Документація_БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання роз`яснень
Дата подання: 20 червня 2018 17:00
Дата відповіді: 21 червня 2018 09:17
Додатку №2 тендерної документації передбачені наступні технічні характеристики «Багатофункціональний пристрій (лазерний) формату А4»: «7. Ресурс стартового картриджу – не менше 3 500 стор. 8. Додатковий оригінальний картридж – ресурс не менше 3500 стор.» На підставі вищевикладеного прошу надати відповідь: Чи можливо запропонувати один оригінальній картридж ресурсом не менше 7000 сторінок замість одного стартового картриджу – ресурсом не менше 3 500 сторінок та додаткового оригінального картриджу – ресурсом не менше 3500 сторінок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. Так можливо.
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 20 червня 2018 23:30
Дата відповіді: 21 червня 2018 09:31
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. У Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на закупівлю багатофункціональних пристроїв не має посилання на певну торгівельну марку або виробника. Запропонований Учасником товар повинен відповідати характеристикам наведеним у Додатку №2 до Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 87 456,00
UAH з ПДВ
83 080,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 94 898,00
UAH з ПДВ
83 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 10:57
ПРОПОЗИЦІЯ ОНОВЛЕНА.PDF
25 червня 2018 17:04
ВІДГУК+ДОГОВОР ДСА.pdf
25 червня 2018 17:04
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 83 080,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 17:05

Документи

03 липня 2018 17:05
Електронний підпис
03 липня 2018 17:04
протокол 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
83 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 17:05
Електронний підпис
03 липня 2018 17:04
протокол 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2018 12:08
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 липня 2018 12:07
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 14:51
Договір БФП.pdf укладений
09 липня 2018 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшившення суми Договору на 0,16 грн. (нуль грн. 16 коп.) в тому числі ПДВ 0,03 грн.
Номер договору про закупівлю: 0907/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 0907/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML