Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (ноутбуки)
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2018-06-19-003530-a 4198ad54c6b34b79b08f0a5e368d77c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр

+380958991028 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Олександр
+380958991028
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 19:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 19:30
Початок аукціону: 27 червня 2018 14:26
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 18:32
Проект договору.doc
19 червня 2018 18:32
Кваліфікаційні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 червня 2018 20:45
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:29
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш товар має відповідати технічними вимогам, зазначеним під час оголошення закупівлі у прикріпленому документі "Кваліфікаційні вимоги.doc"
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 20 червня 2018 16:23
Дата відповіді: 20 червня 2018 16:45
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інформацію. Надану інформацію взято до уваги Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУМПАН ІГОР БОРИСОВИЧ 21 200,00
UAH з ПДВ
21 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 23 800,00
UAH з ПДВ
23 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2018 10:16
Свід.реєстр..jpeg
23 червня 2018 10:16
Відповідність товару.jpeg
23 червня 2018 10:16
Сертифікат.pdf
23 червня 2018 10:16
Свідоцтво.jpeg
23 червня 2018 10:16
Сертифікат2.pdf
23 червня 2018 10:16
ЦІНОВА пропозиці1.doc
23 червня 2018 10:16
Договор відділ освіти.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУМПАН ІГОР БОРИСОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУМПАН ІГОР БОРИСОВИЧ
#2493009496
Переможець 21 200,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 14:41

Документи

04 липня 2018 14:41
Електронний підпис
04 липня 2018 14:41
1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУМПАН ІГОР БОРИСОВИЧ
#2493009496
21 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2018 14:41
Електронний підпис
04 липня 2018 14:41
1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 13:23
4.pdf укладений
09 липня 2018 13:20
3.pdf укладений
09 липня 2018 13:20
2.pdf укладений
09 липня 2018 13:20
1.pdf укладений
09 липня 2018 13:20