Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів нової української школи
Очікувана вартість
651 362,00 UAH
UA-2018-06-19-003327-a a6f96a37baef45c3a097db92748af99e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипка Наталія Василівна

380577372572 sheludko.alla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Вебсайт: http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа: Скрипка Наталія Василівна
380577372572
sheludko.alla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 15:33
Очікувана вартість: 651 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 256,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів нової української школи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Закупівля комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Плеханівська, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 09:09
Додаток №3 тех_кіл_якісн_харак.docx
19 червня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 17:19
проект договору_ком_техн.doc
19 червня 2018 17:19
Додаток №2.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №6.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №1.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №4.docx
19 червня 2018 17:18
ТД_поч.техніка.docx
27 червня 2018 09:09
Додаток №3 тех_кіл_якісн_харак.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №3 тех_кіл_якісн_харак.docx
19 червня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 17:19
проект договору_ком_техн.doc
19 червня 2018 17:19
Додаток №2.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №6.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №1.docx
19 червня 2018 17:19
Додаток №4.docx
19 червня 2018 17:18
ТД_поч.техніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 20 червня 2018 11:58
Дата відповіді: 20 червня 2018 14:06
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за питання. Ваше питання розглянуто Тендерним комітетом Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради та прийнято до уваги

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-19-003327-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", Код ЄДРПОУ:42049352
Дата подання: 27 червня 2018 08:12
Тендер під загрозою зриву
Згідно з тендерною документацією, вартість 1 комплекту повинна складати 13 тис грн. Але, вартість ноутбука з об'ємом пам'яті 8Гб та жорстким диском 250+Гб складає 10,5-15 тис грн , вартість БФП з такими характеристиками - 4,5-5 тис грн., ламінатор, який вміє ламінувати плівку 150 мкр - 2,5-3 тис грн. Додайте 1000+ грн на плівку та папір та ще 1,5-2 тис на чорнила. Загальна вартість одного комплекту (на складі у імпортерів, без логістики, без витрат та прибутку продавця) складає 20 тис грн, або 1млн грн за весь заявлений Вами об'єм закупки. Наведені ціни - це мінімальні оптові ціни імпортера для дилерів. Що робити? Змініть вимоги до ноутбука з 8Гб до 4Гб пам'яті, змініть вимоги до ламінатора з пліки А5 150 мкр до 75-100мкр. Розглянути можливість постачання БФП Epson + система безперевної подачи чорнил сторонного виробника. З повагою, компанія Полішоп.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2018 15:25
На вашу вимогу UA-2018-06-19-003327-a.c1 Тендерний комітет повідомляє, що зазначені характеристики не є дискримінаційними, адже ми не зазначаємо якусь конкретну марку і не обмежуємо Постачальників в їх пропозиціях
На вашу вимогу UA-2018-06-19-003327-a.c1 Тендерний комітет повідомляє, що зазначені характеристики не є дискримінаційними, адже ми не зазначаємо якусь конкретну марку і не обмежуємо Постачальників в їх пропозиціях

Документи

27 червня 2018 15:24
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 477 988,50
UAH з ПДВ
477 988,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 575 000,00
UAH з ПДВ
575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2018 15:27
Електронний підпис
10 липня 2018 15:26
проект договору.pdf

Публічні документи

08 липня 2018 18:07
Електронний підпис
08 липня 2018 18:07
ІПН.pdf
08 липня 2018 18:07
Паспорт L3050_UG_00.pdf
08 липня 2018 18:07
Сертифікат Lenovo _4_.pdf
08 липня 2018 18:07
Висновок Epson.pdf
08 липня 2018 18:07
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2018 18:07
Договір4.pdf
08 липня 2018 18:07
Декларація Lenovo.pdf
08 липня 2018 18:07
Лист відгук.pdf
08 липня 2018 18:07
Паспорт.pdf
08 липня 2018 18:07
Довідка санкції.pdf
08 липня 2018 18:07
Довідка про рахунок.pdf
08 липня 2018 18:07
Паспорт Lenovo.pdf
08 липня 2018 18:07
Довідка про витяг.pdf
08 липня 2018 18:07
Паспорт senator_um.pdf
08 липня 2018 18:07
Договір бібліотека.pdf
08 липня 2018 18:07
Довідка.pdf
08 липня 2018 18:07
Пропозиція4.pdf
08 липня 2018 18:07
Довідка1.pdf
08 липня 2018 18:07
Витяг.pdf
08 липня 2018 18:07
Витяг ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 477 988,50
UAH з ПДВ
13 липня 2018 14:46

Документи

13 липня 2018 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
477 988,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2018 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2018 10:36
дод.угода техн.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 10:35
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 09:45
договір_поч.техн.pdf укладений
31 липня 2018 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 146
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 477 988,50
UAH