Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з впорядкування наявного паперового архіву державної системи правової охорони інтелектуальної власності
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2018-06-19-003204-a 2564e6fe822542c3b57572e95340a3a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: http://www.uipv.org/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 06 липня 2018 12:52
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з впорядкування наявного паперового архіву державної системи правової охорони інтелектуальної власності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, за місцезнаходженням учасника, за місцезнаходженням учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 16:56
Додаток 5.docx
19 червня 2018 16:56
Додаток 4.docx
19 червня 2018 16:56
Додаток 3.docx
19 червня 2018 16:56
Додаток 2.docx
19 червня 2018 16:56
Додаток 1.docx
19 червня 2018 16:56
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-19-003204-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Семенюк Катерина Василівна, Код ЄДРПОУ:2503003084
Дата подання: 17 липня 2018 19:24
Заперечення
Державному підприємству
«Український інститут
інтелектуальної власності»

Заперечення

Твердження Замовника викладені в протоколі № 67 від 11.07.2018 не відповідають дійсності.
Щодо пункту 1 даного протоколу. Звернемося до тлумачення слів: свердлильні верста́ти — призначені для свердління глухих і наскрізних отворів, розсвердлювання, зенкування, розвірчування, розточування і нарізування різьби; дриль – призначена для свердління невеликих отворів у металі, дереві, пластмасі,картоні тощо. Як бачимо обидва інструмента призначені для свердління. Ми працюємо з інструментом дриль, так як на відміну від верстата вона є компактнішою, мобільною, а по своїм технічним характеристикам нічим не поступається верстату.
Щодо пункту 2 протоколу №67. Згідно ст.16 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У підприємства в наявності все обладнання та матеріально-технічна база, що вимагалася Замовником з підтверджуючими документами, які були б надані під час проведення переговорів.
Пунктом 3 та 4 вищезгаданого протоколу Замовник порушує ст.16 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі»: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. До тендерної документації була додана довідка роз’яснення, про те що ФОП Семенюк К.В. є платником єдиного податку 5% в підтвердження додано копію свідоцтва, а також роз’яснення щодо відсутності у ФОП Статуту. Ці пункти протоколу вказують на не компетентність тендерної комісії.
Документи були надані нами у повному обсязі і не суперечать вимогам Замовника. Таке формулювання підкреслює упереджене ставлення Замовника. Тому вимагаємо скасувати результати вказаного протокольного рішення та переглянути нашу пропозицію.


Фізична особа підприємець К.Семенюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2018 15:06
В процесі розгляду тендерної пропозиції ФОП Семенюк К.В. тендерним комітетом встановлено, що:
1) Пунктом 1.2.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг бібліотек і архівів (послуг з впорядкування наявного паперового архіву державної системи правової охорони інтелектуальної власності) встановлено вимоги щодо мінімальної кількості обладнання, наявність якого є обов’язковою для надання послуг, а саме верстатів для свердління отворів та прошивки документів ниткою не менше 3-х шт. з наступними характеристиками:
- прошивання стопок паперу товщиною не менше 40мм;
- свердління отворів діаметром не менше 4мм;
- прошивка документів ниткою.
У складі тендерної пропозиції ФОП Семенюк К.В. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено інформацію про наявність у учасника дриля ударного та двох шуруповертів.
Як зазначено у зверненні ФОП Семенюк К.В. від 17.07.2018, свердлильні верстати — призначені для свердління глухих і наскрізних отворів, розсвердлювання, зенкування, розвірчування, розточування і нарізування різьби; дриль – призначена для свердління невеликих отворів у металі, дереві, пластмасі, картоні тощо.
Отже, обладнання зазначене ФОП Семенюк К.В. у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за своїми характеристиками забезпечує лише свердління отворів, що не відповідає вимогам зазначеним у пункті 1.2.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
2) Пунктом 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відомостей зазначених у довідці про наявність власного або орендованого обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування обладнанням (інвентарні картки обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або договір купівлі продажу (договір оренди) тощо).
У складі тендерної пропозиції ФОП Семенюк К.В. не надано жодного документу, що підтверджує право власності та/або право користування обладнанням зазначеним у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам зазначеним у пункті 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Стосовно твердження ФОП Семенюк К.В., щодо наявності документів, які підтверджують наявність обладнання, та могли бути надані учасником під час переговорів, слід зазначити, що у відповідності до частини 5 статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Отже, твердження ФОП Семенюк К.В. щодо можливості надати відповідні документи під час переговорів із замовником не відповідають нормам Закону.
3) Підпунктом 2 пункту 2 розділу V тендерної документації встановлено, що документи, які не передбачені чинними нормативно-правовими актами для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останнім в складі своєї тендерної пропозиції. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів.
У складі тендерної пропозиції ФОП Семенюк К.В. надано довідку роз’яснення від 25.06.2018 щодо ненадання учасником у складі тендерної пропозиції Статуту та копій будь яких протокольних рішень учасників засновників, в якій відсутні посилання на будь-які нормативні акти, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 2 розділу V тендерної документації.
4) Приміткою до Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
У складі тендерної пропозиції ФОП Семенюк К.В. надано довідку роз’яснення від 25.06.2018 про те, що учасник не є платником податку на додану вартість, в якій відсутні посилання на будь-які нормативні акти, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Семенюк К.В. була відхилена правомірно на підставах викладених у рішенні тендерного комітету від 11.07.2018 № 67.
В зв’язку з викладеним, вимога ФОП Семенюк К.В. щодо скасування рішення від 11.07.2018 № 67 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Семенюк К.В. на закупівлю послуг бібліотек і архівів (послуг з впорядкування наявного паперового архіву державної системи правової охорони інтелектуальної власності) викладена у зверненні від 17.07.2018, задоволенню не підлягає.

Документи

20 липня 2018 15:05
Протокол № 76 від 20.07.2018

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-19-003204-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Семенюк Катерина Василівна, Код ЄДРПОУ:2503003084
Дата подання: 22 липня 2018 10:07
Заперечення щодо переможця
Державному підприємству «Український інститут інтелектуальної власності» Заперечення Наше підприємство приймало участь в електронних торгах, які проводились 06.07.2018 Державним підприємством «Український інститут інтелектуальної власності», предметом торгів були послуги бібліотек і архівів ( послуги з впорядкування наявного паперового архіву державної системи правової охорони інтелектуальної власності), в яких визначено переможцем ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна. Згідно розділу V.Оцінка тендерної пропозиції п.1., єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Після закінчення аукціону була обрана організація для виконання робіт з ціною на 1 531 000,00 грн(один мільйон п’ятсот тридцять одну тисячу грн) більшою ніж у ФОП Семенюк К.В. (у нашого підприємства найменша ціна у сумі 899000,00). Враховуючи статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників», «не дискримінація учасників», «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» усі учасники торгів мають оцінюватись за одними критеріями. Згідно п.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники мали надати довідку, в якій мали зазначити інформацію про залучення чи не залучення субпідрядних організацій. У тендерній пропозиції оголошеного переможця ця довідка відсутня. У Договорах на оренду верстатів, комп’ютерів та принтерів, які були додані до тендерної пропозиції ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна в розділі 11 «Місцезнаходження і реквізити сторін» вказаний код ЄДРПОУ 2679911502 Цирульнєвої Оксани Анатоліївни, що не відповідає дійсності. Це наводить на думку, що договори сфальсифіковані. У Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яка подана учасником переможцем, не має виду економічної діяльності, який дає право на надання послуг, які вимагалися пропозицією. Також у пункті 3 розділу ІІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» потребувалося надати копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності, у поданій пропозиції ФОП Цирульнєва О.А. цей документ відсутній. Згідно тендерної документації замовнику потрібно надати послуги з впорядкування наявного ПАПЕРОВОГО архіву. Замовник вимагав від учасників надати договори аналогічно виконаних робіт. Учасник переможець ФОП Цирульнєва О.А надала договір, в якому вона надавала послуги із архівної експертизи, створення електронного архіву документації. Ці послуги не є аналогічними. Ці всі порушення з боку ФОП Цирульнєва О.А, на які тендерна комісія не звернула уваги, дає підставу вважати, що ця тендерна пропозиція була виставлена під конкретне підприємство – а саме ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна, адже і протягом усіх раундів даного аукціону це підприємство не змінювало свою ціну. Вимагаємо скасувати рішення Замовника та розглянути об’єктивно пропозицію ФОП Семенюк К.В. з вартістю пропозиції 899000,00 грн. Надіємося на справедливе оцінювання Учасника, бо втрачається надія щодо відкритих тендерних закупівель «Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.07.2018 № 7468.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 18:17

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семенюк Катерина Василівна 2 250 000,00
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паперовий змій - ОПТ" 2 440 800,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна 2 430 000,00
UAH з ПДВ
2 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архів-Центр" 2 450 700,00
UAH з ПДВ
2 445 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 11:21
Електронний підпис
05 липня 2018 10:56
Електронний підпис
05 липня 2018 09:11
Довідки і гарантія.rar
05 липня 2018 09:11
док. уст. рек.листи.rar
05 липня 2018 09:11
витяг.rar

Публічні документи

05 липня 2018 11:15
Електронний підпис
05 липня 2018 11:14
Статут.7z

Публічні документи

05 липня 2018 14:54
Електронний підпис
05 липня 2018 14:49
14. ДОРН. Відгук.pdf
05 липня 2018 14:49
08. Виписка із ДР.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 14:13
2 Витяг з ЄДРПОУ_16.03.17.pdf
05 липня 2018 14:13
1 Статут Архів-Центр.pdf
05 липня 2018 14:13
проект договору.pdf
05 липня 2018 14:12
03.1 Полісся_Договір.pdf
05 липня 2018 14:12
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семенюк Катерина Василівна

ТОВ "Паперовий змій - ОПТ"

ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Архів-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семенюк Катерина Василівна
#2503003084
Відхилено 899 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 14:10
ТОВ "Паперовий змій - ОПТ"
#32982646
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 13:47
ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна
#2678811502
Переможець 2 430 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 11:12

Документи

11 липня 2018 14:10
Електронний підпис

Документи

12 липня 2018 13:47
Електронний підпис

Документи

13 липня 2018 11:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цирульнєва Оксана Анатоліївна
#2678811502
2 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2018 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 14:53
Договір від 31.07.2018 № 72/2018І укладений
31 липня 2018 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 18 лютого 2019
Сума оплати за договором: 2 070 279,00
UAH з ПДВ