Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протизсувні роботи на схилі озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі
Очікувана вартість
11 821 950,00 UAH
UA-2018-06-19-002831-a ● 579747b7e3d140cb9f8710812a7a0fc7
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович 380442357105 kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами проведеної процедури відкритих торгів (оголошення № 139661, ВДЗ №122 (01.07.2016) від 01.07.2016) був визначений переможець на виконання будівельно-монтажних робіт - ТОВ «Ягуар».
За результатами проведеної процедури закупівлі було укладено Договір підряду № 4-кт від 10.10.2016 р. на суму 65 017 726,91 грн. з ПДВ.
Відповідно до Експертного звіту № 28-0891-15-А від 30.08.2016р., який виданий Філією Укрдержбудекспертиза ДП «Укрдордержбудекспертиза», кошторисна вартість об’єкту склала 86 142 531,00 грн. з ПДВ.
Проектом будівництва зазначеного об’єкту передбачено виконання будівельних робіт за умови стану рівня води озера на горизонтальній відмітці 110,0. У зв’язку з підняттям рівня води до відмітки 110,85, в результаті чого відбулось підтоплення зони будівництва, роботи були призупинені у кінці 2017 року. За цих умов виникла необхідність коригування проектної документації.
У січні місяці 2018 року Дочірнім підприємством «Інститут «Київінжпроект» ПАТ «Київпроект» виконано коригування проектно-кошторисної документації та отримано експертний звіт №01-0041-18/ЦБ від 30.03.2018р., виданий Філія «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест» на загальну кошторисну вартість об’єкту 110 928,652 тис.грн. з ПДВ.
Коригування проектної документації також обумовлено необхідністю отримання нової уточненої топографо-геодезичної зйомки (у тому числі донної частини озера), необхідністю улаштування під’їзних доріг в межах будівельного майданчика з урахуванням підняття рівня води в озері Глинка, збільшення обсягів засипки річкового піску в озеро для влаштування монтажної площадки, коригування місцеположення насосної станції поливального водопроводу з урахуванням виконаних будівельних робіт на суміжних територіях, виконання додаткових робіт по влаштуванню тимчасової дренажної системи, які не були враховані в початковому проекті. Крім того коригування проектної документації робочого проекту пов'язане зі зміною будівельних норм, відсутністю в попередньому проекті матеріалів і обладнання, що застосовуються в даний час, виявленням додаткових об'ємів в результаті проведення підготовчих робіт та зсуву ґрунту який відбувся 03.01.2018 року.
На початку 2018 року, у зв’язку з різким таненням снігу, дощами, і як наслідок зволоженням існуючого схилу, на об’єкті відбувся значний зсув поверхневого ґрунту, що було задокументовано представниками КП «Київбудреконструкція», НДІБК, проектувальниками та представниками КП «СУППР». Відповідно виникла необхідність у розробці заходів усунення наслідків зсуву (додаткових робіт) та врахування їх у кошторисній документації.
Вартість первинного договору складає 65 017 726,91 грн. з ПДВ.
Вартість додаткових робіт складає 11 821 950,0 грн. з ПДВ.
Враховуючи те, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, керуючись п. 6 ч. 2 ст. 35 та ст. 12 Закону в наявності є усі підстави для проведення переговорної процедури для укладення договору.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № 139661 від 11.11.2016.
2. Експертний звіт № 28-0891-15-А від 30.08.2016 року.
3. Експертний звіт № 01-0041-18/ЦБ від 30.03.2018 року.
4. Лист комунального підприємства «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» від 05.01.2018 № 8/1-4.
За результатами проведеної процедури закупівлі було укладено Договір підряду № 4-кт від 10.10.2016 р. на суму 65 017 726,91 грн. з ПДВ.
Відповідно до Експертного звіту № 28-0891-15-А від 30.08.2016р., який виданий Філією Укрдержбудекспертиза ДП «Укрдордержбудекспертиза», кошторисна вартість об’єкту склала 86 142 531,00 грн. з ПДВ.
Проектом будівництва зазначеного об’єкту передбачено виконання будівельних робіт за умови стану рівня води озера на горизонтальній відмітці 110,0. У зв’язку з підняттям рівня води до відмітки 110,85, в результаті чого відбулось підтоплення зони будівництва, роботи були призупинені у кінці 2017 року. За цих умов виникла необхідність коригування проектної документації.
У січні місяці 2018 року Дочірнім підприємством «Інститут «Київінжпроект» ПАТ «Київпроект» виконано коригування проектно-кошторисної документації та отримано експертний звіт №01-0041-18/ЦБ від 30.03.2018р., виданий Філія «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест» на загальну кошторисну вартість об’єкту 110 928,652 тис.грн. з ПДВ.
Коригування проектної документації також обумовлено необхідністю отримання нової уточненої топографо-геодезичної зйомки (у тому числі донної частини озера), необхідністю улаштування під’їзних доріг в межах будівельного майданчика з урахуванням підняття рівня води в озері Глинка, збільшення обсягів засипки річкового піску в озеро для влаштування монтажної площадки, коригування місцеположення насосної станції поливального водопроводу з урахуванням виконаних будівельних робіт на суміжних територіях, виконання додаткових робіт по влаштуванню тимчасової дренажної системи, які не були враховані в початковому проекті. Крім того коригування проектної документації робочого проекту пов'язане зі зміною будівельних норм, відсутністю в попередньому проекті матеріалів і обладнання, що застосовуються в даний час, виявленням додаткових об'ємів в результаті проведення підготовчих робіт та зсуву ґрунту який відбувся 03.01.2018 року.
На початку 2018 року, у зв’язку з різким таненням снігу, дощами, і як наслідок зволоженням існуючого схилу, на об’єкті відбувся значний зсув поверхневого ґрунту, що було задокументовано представниками КП «Київбудреконструкція», НДІБК, проектувальниками та представниками КП «СУППР». Відповідно виникла необхідність у розробці заходів усунення наслідків зсуву (додаткових робіт) та врахування їх у кошторисній документації.
Вартість первинного договору складає 65 017 726,91 грн. з ПДВ.
Вартість додаткових робіт складає 11 821 950,0 грн. з ПДВ.
Враховуючи те, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, керуючись п. 6 ч. 2 ст. 35 та ст. 12 Закону в наявності є усі підстави для проведення переговорної процедури для укладення договору.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № 139661 від 11.11.2016.
2. Експертний звіт № 28-0891-15-А від 30.08.2016 року.
3. Експертний звіт № 01-0041-18/ЦБ від 30.03.2018 року.
4. Лист комунального підприємства «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» від 05.01.2018 № 8/1-4.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2018 17:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 червня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, відповідно до скоригованої проектної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Протизсувні роботи на схилі озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02000, Україна, Київська область, Київ, схил озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
19 червня 2018 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" #31571594 |
Переможець |
11 813 966,91
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 12:31
|
додаткова угода 3 від 28.08.2019 до дог 11-18-кт.pdf | укладений |
28 серпня 2019 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2018 16:43
|
додаткова угода 1 від 21.09.2018 до дог 11-18-КТ озеро Глинка.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2018 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2018 14:31
|
Додаток №3 (частина 2) до договору №11_18-КТ від 16.07.2018.pdf | укладений |
16 липня 2018 14:26
|
Додаток №3 (частина 1) до договору №11_18-КТ від 16.07.2018.pdf | укладений |
16 липня 2018 14:26
|
Додатки №1,2,4 до договору №11_18-КТ від 16.07.2018.pdf | укладений |
16 липня 2018 14:26
|
Договір №11_18-КТ від 16.07.2018.pdf | укладений |
16 липня 2018 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, в порядку, визначеному Договором, Сторони домовились внести зміни в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору виклавши п. 2.1. Договору в такий редакції: «2.1. Строк виконання робіт, визначений цим Договором, наступний: Початок робіт – з моменту укладання Договору. Закінчення робіт – 31 січня 2019 р.» 2. Сторони домовились внести зміни в пункт 4.1. Договору та викласти у наступній редакції: «4.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до річних кошторисних призначень – проміжними платежами, на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень та фактичного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника в межах витрат, передбачених договірною ціною, у сумі - 11 525 092,16 грн. (одинадцять мільйонів п’ятсот двадцять п’ять тисяч дев’яносто дві грн. 16 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 1 920 848,69 грн. (з них виконано та оплачено – 5 026 006, 78 грн. (п’ять мільйонів двадцять шість тисяч шість грн. 78 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 837 667,80 грн. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2019 році у сумі 288 874,75 грн. (двісті вісімдесят вісім тисяч вісімсот сімдесят чотири грн. 75 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 48 145,79 грн., буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень на 2019 рік та фактичного надходження коштів на реєстраційних рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. 3. Сторони вирішили внести зміни до розділу 17 «Інші умови договору» Договору, виклавши п. 17.2. в такій редакції: «17.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє до 31.12.2019 року, але в будь якому разі по повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт Додаток № 4 – План фінансування робіт 5. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 6. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт Додаток № 4 – План фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 11/18-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/18-КТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 липня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
5 509 232,20
UAH (в тому числі ПДВ 918 205,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з розірванням Договору підряду № 4-кт від 10.10.2016 року на виконання основних робіт по об'єкту: "Протизсувні роботи на схилі озера Глинка у районі провулку Академіка Філатова у Печерському районі, в порядку, визначеному даним Договором, Сторони дійшли згоди розірвати цей Договір у зв'язку з неможливістю та недоцільністю Підрядником його подальшого виконання. Умови розірвання викладені у додатковій угоді № 3 від 28.08.2019 р., що додається. |