Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аеродромний пожежний автомобіль
Aerodrome fire truck
Aerodrome fire truck
Очікувана вартість
12 500 000,00 UAH
UA-2018-06-19-002769-a ● 8395468acddd445692f0ed56a414f256
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Єфімова Олена Сергіївна +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility Enterprise "International Airport Zaporizhzhya" |
National ID: | 01130561 |
Contact point: |
Yefimova Olena +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 червня 2018 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2018 14:48 |
Очікувана вартість: | 12 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,08% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 19 червня 2018 15:59 |
Enquiries until: | 10 липня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,08 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аеродромний пожежний автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Aerodrome fire truck
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 28 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2018 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2018 16:14 |
ЗТД .doc | |
11 липня 2018 16:14 |
Додаток 4-1.doc | |
11 липня 2018 16:14 |
ТД пожежний автомобіль-1.docx |
11 липня 2018 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2018 16:14 |
ЗТД .doc
|
|||
11 липня 2018 16:14 |
Додаток 4-1.doc
|
|||
11 липня 2018 16:14 |
ТД пожежний автомобіль-1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.4
Дата подання: 09 липня 2018 18:15
Дата відповіді: 11 липня 2018 16:16
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.4. «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» вказано, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Проте, в додатку №1 (Форма «Тендерна пропозиції») – цей термін встановлено у розмірі 120 днів з дати розкриття пропозиції.
Просимо вказати, який термін дії тендерної пропозиції встановлено вірно: 90 чи 120 календарних днів та внести необхідні зміни в тендерну документацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін дії - 90 днів. Зміни внесені у тендерну документацію.
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.8
Дата подання: 09 липня 2018 18:16
Дата відповіді: 11 липня 2018 16:17
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.8 вказано, що «Запасні частини повинні надаватися протягом усього встановленого терміну експлуатації, не менше 10 років з дати укладення договору на обслуговування»
Просимо вказати, яким чином повинні надаватися запасні частини – за плату чи безкоштовно?
Відповідь: Після завершення гарантійного періоду - на платній основі.
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.10
Дата подання: 09 липня 2018 18:17
Дата відповіді: 11 липня 2018 16:18
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.10 вказано, що «Протягом гарантійного терміну Постачальник гарантує здійснення замовлення запасних частин і надає Покупцю прямий доступ до інформації про наявність запчастин на Центральному складі Виробника, (включаючи кількість і точну вартість запчастин, а також терміни і методи здійснення поставки на територію Покупця).
Просимо роз’яснити, доступ до якого саме інформаційного джерела потрібен вашому підприємству? Як планується здійснюватися доступ до цієї інформації – особистим спілкуванням чи за допомогою електронних засобів комунікації? Наприклад, на складі нашого підприємства інформаційна мережа не має зв’язків із зовнішніми споживачами інформації.
Якщо мова йдеться про Центральний склад Виробника базового шасі, то Учасник, який пропонує пожежний автомобіль і не є виробником базового шасі, не може відповідати за надання доступу до відповідних інформаційних джерел.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Даний пункт вилучено з тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:10
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, є вимога, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі у м. Запоріжжя та гарантійний лист про підтвердження технічного обслуговування шасі у м. Запоріжжя.
Враховуючи те, що у м. Запоріжжя присутні представництва та сервісні центри обмежених виробників базових шасі, та з метою запобігання дискримінаційних ознак у тендерній документації, просимо внести відповідні зміни та розширити коло підприємств, які могли би проводити гарантійні та технічні обслуговування шасі, до меж обласного центру.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи те, що у м. Запоріжжя присутні представництва та сервісні центри обмежених виробників базових шасі, та з метою запобігання дискримінаційних ознак у тендерній документації, просимо внести відповідні зміни та розширити коло підприємств, які могли би проводити гарантійні та технічні обслуговування шасі, до меж обласного центру.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 16:21
Постачальник під час гарантійних зобов'язань за власні кошти повністю бере на себе витрати по транспортуванню спецтехніки до місця ремонту та технічного обслуговування на території України. після гарантійного періоду витрати сплачує Покупець. Зміни викладені у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:11
Додатк №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9 вказано, що «Постачальник гарантує здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів з дати отримання заявки».
При виготовленні пожежного автомобіля використовуються комплектуючі, вузли та агрегати, запасні частини в тому числі й імпортного виробництва з різним терміном поставки від 3 тижнів до 3,5 місяців, що значно перевищує заявлені 30 календарних днів. Ваша вимога, щодо здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів, вимагає з Учасника утримувати на складських запасах збільшений резерв запасних частин, які будуть старіти, витрачати свій ресурс і можливо не будуть використані, та й ще несуть за собою додаткові витрати.
Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та при визначенні терміну поставки запасних частин враховувати терміни, які визначають постачальники цих частин.
Розгорнути
Згорнути
При виготовленні пожежного автомобіля використовуються комплектуючі, вузли та агрегати, запасні частини в тому числі й імпортного виробництва з різним терміном поставки від 3 тижнів до 3,5 місяців, що значно перевищує заявлені 30 календарних днів. Ваша вимога, щодо здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів, вимагає з Учасника утримувати на складських запасах збільшений резерв запасних частин, які будуть старіти, витрачати свій ресурс і можливо не будуть використані, та й ще несуть за собою додаткові витрати.
Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та при визначенні терміну поставки запасних частин враховувати терміни, які визначають постачальники цих частин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 16:24
Дана техніка є спецвиробом, який задіяний у пожежно-рятувальних роботах, тому ремонт техніки повинен проводитись у найкоротший термін, термін поставки не може бути збільшений.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:12
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1 вказано, що «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Правила «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010р.) - доставки до пункту призначення, відповідно до п.3.2 цього Договору, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, Аеропорт, протягом 4 -го кварталу 2018 року».
Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців.
Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше.
Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців.
Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше.
Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Скасована
Дата: 10 липня 2018 09:37
Причина: Уточнення.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:13
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11 вказано, що «Обов'язково збереження прав по гарантії в разі підключення:
- обладнання моніторингу транспортного засобу,
- обладнання об'єктивного контролю режимів роботи Товару та контролю витрат палива».
Враховуючи, що вищеперелічені дії будуть пов’язані із втручанням до електричної системи не самого аеродромного пожежного автомобіля, а до електричної системи базового шасі, на якому цей спеціальний автомобіль виготовляється, просимо вас внести в тендерну документацію відповідні зміни та доповнити даний пункт договору застереженням щодо обов'язкового отримання Покупцем попередньої письмової згоди Виробника базового шасі на підключення таких обладнань.
Розгорнути
Згорнути
- обладнання моніторингу транспортного засобу,
- обладнання об'єктивного контролю режимів роботи Товару та контролю витрат палива».
Враховуючи, що вищеперелічені дії будуть пов’язані із втручанням до електричної системи не самого аеродромного пожежного автомобіля, а до електричної системи базового шасі, на якому цей спеціальний автомобіль виготовляється, просимо вас внести в тендерну документацію відповідні зміни та доповнити даний пункт договору застереженням щодо обов'язкового отримання Покупцем попередньої письмової згоди Виробника базового шасі на підключення таких обладнань.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 16:25
Пункт 6.11 додатку №4 оновлено з урахуванням Вимоги
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 10 липня 2018 09:38
Додаток №4 Проекта договору про закупівлю, п. 5.1
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1 вказано, що «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Правила «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010р.) - доставки до пункту призначення, відповідно до п.3.2 цього Договору, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, Аеропорт, протягом 4 -го кварталу 2018 року».
Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців.
Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше.
Також, звертаємо вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117, п.1, пп.4 розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів можуть здійснювати попередню оплату за Товар у разі закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки на строк не більше шести місяців. Крім того, п.2. Цієї постанови, при закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки, дозволяється переносити її поставку на наступний бюджетний рік.
Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців.
Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше.
Також, звертаємо вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117, п.1, пп.4 розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів можуть здійснювати попередню оплату за Товар у разі закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки на строк не більше шести місяців. Крім того, п.2. Цієї постанови, при закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки, дозволяється переносити її поставку на наступний бюджетний рік.
Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 16:25
Термін поставки у тендерній документації змінено до 180 календарних діб.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008", Код ЄДРПОУ:35577474
Дата подання: 30 липня 2018 09:40
ЗАЯВА звернення з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Проаналізувавши протокол тендерного комітету КП «»Міжнародний аеропорт Запоріжжя» від 25.07.2018 р. вбачаємо, підстави та обґрунтування для відхилення тендерних пропозицій не достатньо необґрунтованими оскільки:
По-перше, проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 містить в собі посилання на ціну предмету закупівлі, відповідно був поданий нами до тендерної документації в розділі цінова пропозиція, що передбачає відкриття даного документу після аукціону.
По-друге, посилання про не надання гарантійного листа про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі на територій України не законне, оскільки зазначений документ завантажено в систему. Назва документу Додаток 5 Гарантійний лист №4 про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі.
По – трете до системи завантажено реєстр аналогічних договорів та аналогічні договори, але внаслідок збою в архівному файлі, імовірно через великий обсяг, аналогічні договори в систему завантажені не були.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 містить в собі посилання на ціну предмету закупівлі, відповідно був поданий нами до тендерної документації в розділі цінова пропозиція, що передбачає відкриття даного документу після аукціону.
По-друге, посилання про не надання гарантійного листа про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі на територій України не законне, оскільки зазначений документ завантажено в систему. Назва документу Додаток 5 Гарантійний лист №4 про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі.
По – трете до системи завантажено реєстр аналогічних договорів та аналогічні договори, але внаслідок збою в архівному файлі, імовірно через великий обсяг, аналогічні договори в систему завантажені не були.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2018 16:49
1.Згідно умов, визначених в тендерній документації Замовника, проект договору не відноситься до фінансової частини, яка розкривається після аукціону (до фінансових відносяться договірна ціна та розрахунки до неї, а також форма тендерної пропозиції). Також в тендерній документації не вказано, щоб Учасник при подачі проекту договору у складі своєї пропозиції повинен заповнювати пункти з ціновою складовою.
2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Нові Будівельні Технології-2008» присутні два файли – «Додаток 5 Гарантійний лист № 3.pdf» (вих. № 18/07-8 від 18.07.2018) та «Додаток 5 Гарантійний лист №4.pdf» (вих. №18/07-9 від 18.07.2018), в яких зміст тексту стосується технічного обслуговування шасі. В жодному документі не йдеться про гарантійні зобов’язання на шасі, що було передбачено у вимогах тендерної документації Замовника.
3. Можливо існує імовірність, що через збій не всі документи були завантажені у складі тендерної пропозиції учасника, і тендерний комітет Замовника з порозумінням відноситься до цієї проблеми, проте даний момент не є причиною порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», і факт відсутності даних документів залишається фактом, і являється однією з підстав дискваліфікації учасника.
Додатково повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час кваліфікації беруться до уваги лише ті документи, що були завантажені учасниками до завершення прийому пропозицій, а саме до 20.07.2018р.
2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Нові Будівельні Технології-2008» присутні два файли – «Додаток 5 Гарантійний лист № 3.pdf» (вих. № 18/07-8 від 18.07.2018) та «Додаток 5 Гарантійний лист №4.pdf» (вих. №18/07-9 від 18.07.2018), в яких зміст тексту стосується технічного обслуговування шасі. В жодному документі не йдеться про гарантійні зобов’язання на шасі, що було передбачено у вимогах тендерної документації Замовника.
3. Можливо існує імовірність, що через збій не всі документи були завантажені у складі тендерної пропозиції учасника, і тендерний комітет Замовника з порозумінням відноситься до цієї проблеми, проте даний момент не є причиною порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», і факт відсутності даних документів залишається фактом, і являється однією з підстав дискваліфікації учасника.
Додатково повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час кваліфікації беруться до уваги лише ті документи, що були завантажені учасниками до завершення прийому пропозицій, а саме до 20.07.2018р.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 липня 2018
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" |
12 480 000,00
UAH з ПДВ
|
12 408 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" |
12 420 000,00
UAH з ПДВ
|
12 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" #24571799 |
Переможець |
12 408 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 14:05
|
Додаткова угода 2 (1).PDF | зміни до договору |
01 березня 2019 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2018 08:46
|
додатк уг 1 (1).pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2018 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2018 17:02
|
договір № 51.pdf | укладений |
21 серпня 2018 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо здійснення покращення товару без збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткове покращення якості Товару |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |