Аеродромний пожежний автомобіль
Aerodrome fire truck
Очікувана вартість
12 500 000,00 UAH
UA-2018-06-19-002769-a 8395468acddd445692f0ed56a414f256
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження замовника: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа замовника: Єфімова Олена Сергіївна
+380617214248
airport.zp@gmail.com
Official name: Utility Enterprise "International Airport Zaporizhzhya"
National ID: 01130561
Contact point: Yefimova Olena
+380617214248
airport.zp@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 14:48
Очікувана вартість: 12 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08 %
Publication date: 19 червня 2018 15:59
Enquiries until: 10 липня 2018 10:00
Complaints submission until: до 16 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 12 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,08 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аеродромний пожежний автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Aerodrome fire truck
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 28 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 липня 2018 16:14
Електронний цифровий підпис
11 липня 2018 16:14
ЗТД .doc
11 липня 2018 16:14
Додаток 4-1.doc
11 липня 2018 16:14
ТД пожежний автомобіль-1.docx
11 липня 2018 16:14
Електронний цифровий підпис
19 червня 2018 15:57
Електронний цифровий підпис
11 липня 2018 16:14
ЗТД .doc
11 липня 2018 16:14
Додаток 4-1.doc
19 червня 2018 15:56
Додаток 4.doc
11 липня 2018 16:14
ТД пожежний автомобіль-1.docx
19 червня 2018 15:56
ТД пожежний автомобіль.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.4
Дата подання: 09 липня 2018 18:15
Дата відповіді: 11 липня 2018 16:16
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.4. «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» вказано, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Проте, в додатку №1 (Форма «Тендерна пропозиції») – цей термін встановлено у розмірі 120 днів з дати розкриття пропозиції. Просимо вказати, який термін дії тендерної пропозиції встановлено вірно: 90 чи 120 календарних днів та внести необхідні зміни в тендерну документацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін дії - 90 днів. Зміни внесені у тендерну документацію.
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.8
Дата подання: 09 липня 2018 18:16
Дата відповіді: 11 липня 2018 16:17
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.8 вказано, що «Запасні частини повинні надаватися протягом усього встановленого терміну експлуатації, не менше 10 років з дати укладення договору на обслуговування» Просимо вказати, яким чином повинні надаватися запасні частини – за плату чи безкоштовно?
Відповідь: Після завершення гарантійного періоду - на платній основі.
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.10
Дата подання: 09 липня 2018 18:17
Дата відповіді: 11 липня 2018 16:18
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.10 вказано, що «Протягом гарантійного терміну Постачальник гарантує здійснення замовлення запасних частин і надає Покупцю прямий доступ до інформації про наявність запчастин на Центральному складі Виробника, (включаючи кількість і точну вартість запчастин, а також терміни і методи здійснення поставки на територію Покупця). Просимо роз’яснити, доступ до якого саме інформаційного джерела потрібен вашому підприємству? Як планується здійснюватися доступ до цієї інформації – особистим спілкуванням чи за допомогою електронних засобів комунікації? Наприклад, на складі нашого підприємства інформаційна мережа не має зв’язків із зовнішніми споживачами інформації. Якщо мова йдеться про Центральний склад Виробника базового шасі, то Учасник, який пропонує пожежний автомобіль і не є виробником базового шасі, не може відповідати за надання доступу до відповідних інформаційних джерел.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний пункт вилучено з тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:10
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, є вимога, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі у м. Запоріжжя та гарантійний лист про підтвердження технічного обслуговування шасі у м. Запоріжжя.
Враховуючи те, що у м. Запоріжжя присутні представництва та сервісні центри обмежених виробників базових шасі, та з метою запобігання дискримінаційних ознак у тендерній документації, просимо внести відповідні зміни та розширити коло підприємств, які могли би проводити гарантійні та технічні обслуговування шасі, до меж обласного центру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 16:21
Постачальник під час гарантійних зобов'язань за власні кошти повністю бере на себе витрати по транспортуванню спецтехніки до місця ремонту та технічного обслуговування на території України. після гарантійного періоду витрати сплачує Покупець. Зміни викладені у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:11
Додатк №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9 вказано, що «Постачальник гарантує здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів з дати отримання заявки».

При виготовленні пожежного автомобіля використовуються комплектуючі, вузли та агрегати, запасні частини в тому числі й імпортного виробництва з різним терміном поставки від 3 тижнів до 3,5 місяців, що значно перевищує заявлені 30 календарних днів. Ваша вимога, щодо здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів, вимагає з Учасника утримувати на складських запасах збільшений резерв запасних частин, які будуть старіти, витрачати свій ресурс і можливо не будуть використані, та й ще несуть за собою додаткові витрати.

Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та при визначенні терміну поставки запасних частин враховувати терміни, які визначають постачальники цих частин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 16:24
Дана техніка є спецвиробом, який задіяний у пожежно-рятувальних роботах, тому ремонт техніки повинен проводитись у найкоротший термін, термін поставки не може бути збільшений.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:12
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1 вказано, що «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Правила «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010р.) - доставки до пункту призначення, відповідно до п.3.2 цього Договору, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, Аеропорт, протягом 4 -го кварталу 2018 року».

Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців.
Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше.

Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 липня 2018 09:37
Причина: Уточнення.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 09 липня 2018 18:13
Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11 вказано, що «Обов'язково збереження прав по гарантії в разі підключення:
- обладнання моніторингу транспортного засобу,
- обладнання об'єктивного контролю режимів роботи Товару та контролю витрат палива».

Враховуючи, що вищеперелічені дії будуть пов’язані із втручанням до електричної системи не самого аеродромного пожежного автомобіля, а до електричної системи базового шасі, на якому цей спеціальний автомобіль виготовляється, просимо вас внести в тендерну документацію відповідні зміни та доповнити даний пункт договору застереженням щодо обов'язкового отримання Покупцем попередньої письмової згоди Виробника базового шасі на підключення таких обладнань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 16:25
Пункт 6.11 додатку №4 оновлено з урахуванням Вимоги
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 10 липня 2018 09:38
Додаток №4 Проекта договору про закупівлю, п. 5.1
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1 вказано, що «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Правила «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010р.) - доставки до пункту призначення, відповідно до п.3.2 цього Договору, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, Аеропорт, протягом 4 -го кварталу 2018 року».

Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців.
Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше.

Також, звертаємо вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117, п.1, пп.4 розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів можуть здійснювати попередню оплату за Товар у разі закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки на строк не більше шести місяців. Крім того, п.2. Цієї постанови, при закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки, дозволяється переносити її поставку на наступний бюджетний рік.

Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2018 16:25
Термін поставки у тендерній документації змінено до 180 календарних діб.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-002769-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008", Код ЄДРПОУ:35577474
Дата подання: 30 липня 2018 09:40
ЗАЯВА звернення з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Проаналізувавши протокол тендерного комітету КП «»Міжнародний аеропорт Запоріжжя» від 25.07.2018 р. вбачаємо, підстави та обґрунтування для відхилення тендерних пропозицій не достатньо необґрунтованими оскільки:
По-перше, проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 містить в собі посилання на ціну предмету закупівлі, відповідно був поданий нами до тендерної документації в розділі цінова пропозиція, що передбачає відкриття даного документу після аукціону.
По-друге, посилання про не надання гарантійного листа про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі на територій України не законне, оскільки зазначений документ завантажено в систему. Назва документу Додаток 5 Гарантійний лист №4 про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі.
По – трете до системи завантажено реєстр аналогічних договорів та аналогічні договори, але внаслідок збою в архівному файлі, імовірно через великий обсяг, аналогічні договори в систему завантажені не були.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2018 16:49
1.Згідно умов, визначених в тендерній документації Замовника, проект договору не відноситься до фінансової частини, яка розкривається після аукціону (до фінансових відносяться договірна ціна та розрахунки до неї, а також форма тендерної пропозиції). Також в тендерній документації не вказано, щоб Учасник при подачі проекту договору у складі своєї пропозиції повинен заповнювати пункти з ціновою складовою.
2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Нові Будівельні Технології-2008» присутні два файли – «Додаток 5 Гарантійний лист № 3.pdf» (вих. № 18/07-8 від 18.07.2018) та «Додаток 5 Гарантійний лист №4.pdf» (вих. №18/07-9 від 18.07.2018), в яких зміст тексту стосується технічного обслуговування шасі. В жодному документі не йдеться про гарантійні зобов’язання на шасі, що було передбачено у вимогах тендерної документації Замовника.
3. Можливо існує імовірність, що через збій не всі документи були завантажені у складі тендерної пропозиції учасника, і тендерний комітет Замовника з порозумінням відноситься до цієї проблеми, проте даний момент не є причиною порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», і факт відсутності даних документів залишається фактом, і являється однією з підстав дискваліфікації учасника.
Додатково повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час кваліфікації беруться до уваги лише ті документи, що були завантажені учасниками до завершення прийому пропозицій, а саме до 20.07.2018р.

Документи подані скаржником

30 липня 2018 09:40
Договор 1.pdf
30 липня 2018 09:40
Договор 2.pdf
30 липня 2018 09:40
Договор 3.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2018
UA-2018-06-19-002769-a8395468acddd445692f0ed56a414f256
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження замовника: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008" Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 липня 2018 18:17
протокол розгляду.pdf
25 липня 2018 18:17
sign.p7s

Публічні документи

07 серпня 2018 17:28
Довідки з МВС.PDF
19 липня 2018 18:08
6.4 проект договору.PDF
19 липня 2018 18:08
5.2 Технічні вимоги.PDF
19 липня 2018 18:08
4.5 Паспорт директора.PDF

Документи

25 липня 2018 18:22
протокол відхилення.pdf
25 липня 2018 18:22
протокол розгляду.pdf
25 липня 2018 18:22
sign.p7s

Документи

25 липня 2018 18:26
протокол розгляду.jpg
25 липня 2018 18:26
sign.p7s

Публічні документи

20 липня 2018 09:43
ГР38ПОЖА18М.pdf.p7s.p7s
20 липня 2018 09:43
Fw[2]_ Гарантия.zip
20 липня 2018 09:08
ГР38ПОЖА18М.pdf.p7s.p7s
20 липня 2018 09:08
ГР38ПОЖА18М.pdf
20 липня 2018 09:08
Сертифікат ISO.PDF
20 липня 2018 09:08
Свидетельство МАЗ 2019.pdf
20 липня 2018 09:08
Гар. лист ТО МАЗ.jpg
20 липня 2018 09:08
Витяг ПДВ.PDF

Документи

25 липня 2018 18:24
протокол розгляду.jpg
25 липня 2018 18:24
sign.p7s

Публічні документи

07 серпня 2018 17:28
Довідки з МВС.PDF
19 липня 2018 18:08
6.4 проект договору.PDF
19 липня 2018 18:08
5.2 Технічні вимоги.PDF
19 липня 2018 18:08
4.5 Паспорт директора.PDF

Документи

25 липня 2018 18:25
протокол відхилення.jpg
25 липня 2018 18:25
протокол розгляду.jpg
25 липня 2018 18:25
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 12 480 000,00
UAH з ПДВ
12 408 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" 12 420 000,00
UAH з ПДВ
12 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 17:28
Довідки з МВС.PDF
19 липня 2018 18:08
6.4 проект договору.PDF
19 липня 2018 18:08
5.2 Технічні вимоги.PDF
19 липня 2018 18:08
4.5 Паспорт директора.PDF

Публічні документи

20 липня 2018 09:43
ГР38ПОЖА18М.pdf.p7s.p7s
20 липня 2018 09:43
Fw[2]_ Гарантия.zip
20 липня 2018 09:08
ГР38ПОЖА18М.pdf.p7s.p7s
20 липня 2018 09:08
ГР38ПОЖА18М.pdf
20 липня 2018 09:08
Сертифікат ISO.PDF
20 липня 2018 09:08
Свидетельство МАЗ 2019.pdf
20 липня 2018 09:08
Гар. лист ТО МАЗ.jpg
20 липня 2018 09:08
Витяг ПДВ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
Переможець 12 408 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 14:50

Документи

07 серпня 2018 14:49
sign.p7s
07 серпня 2018 14:49
протокол 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
12 408 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 14:49
sign.p7s
07 серпня 2018 14:49
протокол 58.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2018 17:02
договір № 51.pdf укладений
21 серпня 2018 17:01
sign.p7s зміни до договору
01 березня 2019 14:05
Додаткова угода 2 (1).PDF зміни до договору
01 березня 2019 14:05
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2018 08:46
додатк уг 1 (1).pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо здійснення покращення товару без збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове покращення якості Товару
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку