Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-06-19-002202-a ● 794641e860064476939a9ac269bb3731
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188292 |
Місцезнаходження: | 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А |
Контактна особа: |
Любовь Леонидовна Гурова +380974209889 krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2018 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2018 14:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2018 14:39 |
Початок аукціону: | 06 липня 2018 15:47 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, ул. Владимира Великого , 42 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 липня 2018
—
12 вересня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2018 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 14:49 |
ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ новый.doc | |
19 червня 2018 14:49 |
Меню для постачання страв під час проведення ремонтних робіт.doc | |
19 червня 2018 14:49 |
dodatok (1).doc |
19 червня 2018 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2018 14:49 |
ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ новый.doc
|
|||
19 червня 2018 14:49 |
Меню для постачання страв під час проведення ремонтних робіт.doc
|
|||
19 червня 2018 14:49 |
dodatok (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
приготовление еды.
Дата подання: 19 червня 2018 15:48
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:55
Добрый день!
Еду необходимо готовить на пищеблока Заказчика или на территории Исполнителя и доставлять готовой?
Відповідь: Добрый день! Да, конечно , все готовится на территории исполнителя и доставляется в готовом виде к нам в учереждение!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-19-002202-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАРНА СТРАВА", Код ЄДРПОУ:39422516
Дата подання: 23 липня 2018 16:08
Дата подання: 23 липня 2018 16:08
Оскарження рішення Замовника
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції.
Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.».
Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат"Дніпропетровської обласної ради" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Комунальним закладом "Криворізький дитячий будинок-інтернат"Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код 55510000-8 Послуги їдалень (згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-19-002202-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Керуючись вимогами тендерної документації від 19.06.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі прийняло чотири учасники, що підтверджується протоколом № 2 від 11.07.2018р. узгодження закупівлі про відхилення ТОВ «ГАРНА СТРАВА» (що додається):
№ Учасники Пропозиція
1 ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» 600 000,00
2 ТОВ «ГАРНА СТРАВА» 684 000,00
3 ФОП Кузнєцов Павло Федорович 685 000,00
4 ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА " 685 000,00
06.07.2018 року о 16 год. 20 хв. був завершений аукціон торгів.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Внаслідок відхилення учасника закупівлі ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
Однак, 11 липня 2018 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, що оформлено протоколом №2 з надуманих та безпідставних позицій, що нібито наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, а саме, «фірма знаходиться у м. Дніпро, що не відповідає розділу 1 п. 5 тендерної документації».
Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний характер та не передбачені умовами тендерної документації.
Як вбачається з умов тендерної документації, а саме, п.5 розділу 1 передбачено, «місце приготування їжі – за адресою Виконавця, місце поставки – за адресою Замовника (вул. Володимира Великого, 42а). Відстань адреси, за якою будуть готуватися страви повинна бути не більше 3 км від будинку-інтернату».
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, вимогами тендерної документації не передбачено надання будь-яких підтверджуючих документів про те, що учасник повинен мати приміщення в якому буде готуватися їжа на відстані не більше 3 км від будинку-інтернату. Крім цього, ТОВ «ГАРНА СТРАВА», у разі визначення його переможцем закупівлі, нічого не мішало б взяти поряд з приміщенням Замовника відповідне приміщення та забезпечувати гарячим харчуванням дітей.
Разом з тим, внаслідок таких протиправних дій Замовника, останнім визначено переможцем закупівлі пропозицію, що не є найбільш економічно вигідною - ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", оскільки різниця між нашою безпідставно відхиленою пропозицією та ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" складає 1 000,00 грн.! В результаті таких маніпулятивних дій, що спотворюють здорову конкуренцію між учасниками закупівлі місцевий (обласний) бюджет може зазнати значних збитків в різниці між поданими тендерними пропозиціями учасників закупівлі на суму - 1 000,00 грн., що є неприпустимим в умовах складної економічної ситуації в країні. Вчинення таких протиправних дій вже підтверджується оприлюдненим в системі електронних закупівель «Prozorro» протоколу № 4 від 16.07.2018р. в якому передбачається повідомлення про намір укласти Договір із ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА".
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме, не містить ряду документів таких як:
1. Довідка щодо наявності складських приміщень та наявність матеріально-технічної бази.
2. Довідка щодо наявності власних (орендованих спеціалізованих транспортних засобів, яким буде здійснюватись постачання продуктів харчування.
3. Довідка щодо підтвердження наявності працівників не містить технолога.
4. Гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників.
5. Копія штатного розпису.
6. Копії першої і останньої заповнених сторінок трудових книжок
7. Копії санітарних книжок.
8. Копія аналогічного договору, оригінал відгуку копії банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги..
9. Довідка щодо відсутності порушення справи про банкрутство.
10. Оригінал довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів.
11. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.
12. Копія Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.
13. Витяг про реєстрацію учасника як платника податків.
14. Лист – згода на обробку персональних даних учасника.
15. Лист – згода на обробку персональних даних працівників.
16. Гарантійний лист що учасник не зареєстрований в офшорних зонах.
17. Меню для постачання страв під час проведення ремонтних робіт (додаток 7).
18. Гарантійний лист щодо відповідності товару технічним умовам та державним стандартам.
19. Копії документів, що підтверджують якість товарів (копії декларацій).
20. Проект Договору про закупівлю.
21. Довідка про відомості учасника.
22. Договір оренди складського приміщення.
23. Договір оренди обладнання.
24. Документи на Автомобіль (Договір оренди, технічний паспорт, пояснення).
25. Копія балансу за 2017 рік.
26. Копія балансу за квартал 2018р.
27. Копія 1 ДФ за останній звітний період.
28. Довідка про те, що підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі відсутні.
29. Гарантійний лист про відповідність якості товару (додаток 4).
30. Довідка про відповідність вимогам, встановленим ч.1,2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (додаток 5).
31. Технічне завдання (додаток 6).
32. Лист – згода із технічним завданням.
33. Калькуляція.
34. Довідка про дотримання законодавства про захист довкілля.
35. Пояснення по Виписці з ЄДР.
36. Довідка пояснення стосовно звіту про рух грошових коштів.
37. Лист - інформація про відкриті рахунки.
38. Довідка з банку про стан рахунку.
39. Довідка з банку про відкриті рахунки.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не мав права відхиляти нашу тендерну пропозицію з підстав, які не були прямо передбачені вимогами за Документацією!
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання. Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору.
Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Звертаємо увагу, що позиція Замовника щодо відхилення нашої пропозиції базується лише на формальних обставинах, з метою знівелювати результат торгів на користь ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", зачепившись за позиції, які по-суті були ліквідовані прийняттям Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року на відміну від дії старого Закону України «Про здійснення державних закупівель» від №1197-VII 10.04.2014 року.
Відтак, усі твердження Замовника за протоколом відхилення носять суто формальний характер, не підкріплені достатньою доказовою базою та вимогами Документації, спотворюють та розширюють такі вимоги по суті, з метою прийняття незаконного рішення про відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції, що як наслідок вже призвело до незаконного визначення переможця торгів - ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" згідно оприлюдненого протоколу № 4 від 16.07.2018р. (додається). Незаконність дій Замовника торгів стосовно безпідставного, неаргументованого і надуманого відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА", а також подальше прийняття рішення про визначення переможця торгів ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", нівелюють всі намагання законодавця щодо впровадження системи електронних закупівель «Prozorro» усунути бюрократичні підстави для дискваліфікації учасників закупівлі та спрямувати процес здійснення публічних закупівель з метою максимальної економії коштів місцевих та Державного бюджетів України, як це визначено в принципах здійснення закупівель за статтею 3 Закону.
Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА" та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Із вищенаведеної інформації випливає, що Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат"Дніпропетровської обласної ради" при проведенні Процедури закупівлі, не аргументовано та незаконно відхиливши нашу тендерну пропозицію, грубо порушив наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції як учасника закупівлі, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів - ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА".
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що наша тендерна пропозиція визначена системою як найбільш економічно вигідна та відповідає усім вимогам за Документацією. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код 55510000-8 Послуги їдалень (згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-19-002202-a за адресою www.prozorro.gov.ua та
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного та неаргументованого відхилення (дискваліфікації) найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА" за протоколом № 2 тендерного комітету від 11.07.2018р. я такого, що суперечить Закону;
3. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможцем ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" згідно оприлюдненого протоколу № 4 від 16.07.2018р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації;
4. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2018 17:06
Рішення від 25.07.2018 № 7469+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 17:06
інформація про перенесення розгляду скарги за Процедурою закупівлі UA-2018-06-19-002202-a.pdf
Дата публікації: 31 липня 2018 20:32
перенесення дати розгляду скарги UA-2018-06-19-002202-a.b1.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2018 16:35
Рішення від 02.08.2018 № 7816.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2018 13:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2018 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" |
699 999,30
UAH з ПДВ
|
684 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кузнєцов Павло Федорович |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
685 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА " |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
685 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" #21904823 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 16:30
|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" #39422516 |
Відхилено |
684 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 16:28
|
ФОП Кузнєцов Павло Федорович #2946205118 |
Відхилено |
685 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 15:01
|
ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
" #2807919120 |
Переможець |
685 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2018 08:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 липня 2018 14:51 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів в зв'язку з неможливостю усунення порушень |
Документи:
27 липня 2018 14:51
|
Електронний підпис |
27 липня 2018 14:44
|
001.jpg |