Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт скверу з елементами благоустрою та озеленення на розі вулиць Небесної Сотні і Лятошинського в м. Житомирі(код ДК 021:2015-45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Очікувана вартість
4 941 889,00 UAH
UA-2018-06-19-001774-a 2e11e292b6344d17a23d7706b2d98fda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волокіта

+380982592333 zelenbud2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13555047
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, пр.Кавалерійський, 13
Контактна особа: Олександр Волокіта
+380982592333
zelenbud2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 14:38
Очікувана вартість: 4 941 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 418,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт скверу з елементами благоустрою та озеленення на розі вулиць Небесної Сотні і Лятошинського в м. Житомирі(код ДК 021:2015-45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10000, Україна, Житомирська область, Житомир, на розі вулиць Небесної сотні і Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Елітбуд-1 4 786 480,60
UAH з ПДВ
4 786 480,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 4 937 722,00
UAH з ПДВ
4 937 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 4 940 396,00
UAH з ПДВ
4 940 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2018 17:41
Електронний підпис
04 липня 2018 17:39
15. Гарантія.rar
04 липня 2018 17:39
22. Санкції.pdf
04 липня 2018 17:39
21. Істотні умови.pdf
04 липня 2018 17:39
19. Проект договору.pdf
04 липня 2018 17:39
18. Персональні дані.pdf
04 липня 2018 17:39
16. Субпідрядник.PDF
04 липня 2018 17:39
14. Статут.pdf
04 липня 2018 17:39
09. Договірна ціна.pdf
04 липня 2018 17:39
05. Довідка строк дії.pdf
04 липня 2018 17:39
03. Працівники.pdf
04 липня 2018 17:39
02. Обладнання.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 17:00
Електронний підпис
13 липня 2018 16:57
Електронний підпис
13 липня 2018 16:51
Довідка податкової
04 липня 2018 16:15
Електронний підпис
04 липня 2018 16:14
Гарантія.rar
04 липня 2018 16:13
Договір.pdf
04 липня 2018 11:49
Електронний підпис
04 липня 2018 11:48
РЕЄСТР.pdf
04 липня 2018 11:48
Технічна частина.pdf
03 липня 2018 19:00
Договір.pdf
03 липня 2018 18:58
Електронний підпис
03 липня 2018 18:57
Субпідрядники.pdf
03 липня 2018 18:57
Статут.pdf
03 липня 2018 18:57
Повноваження.pdf
03 липня 2018 18:57
Стаття 17.pdf
03 липня 2018 18:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 17:19
Електронний підпис
04 липня 2018 17:17
7. Копії договорів 4ч..pdf
04 липня 2018 17:17
7. Копії договорів 3ч..pdf
04 липня 2018 17:17
7. Копії договорів 2ч..pdf
04 липня 2018 17:17
7. Копії договорів 2.pdf
04 липня 2018 17:17
7. Копії договорів 1ч..pdf
04 липня 2018 17:17
7. Копії договорів 1.pdf
04 липня 2018 17:17
ІІ частина.rar
04 липня 2018 17:17
І частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Елітбуд-1

ТОВ АртХаус

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Елітбуд-1
#33555092
Відхилено 4 786 480,60
UAH з ПДВ
11 липня 2018 09:21
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 4 937 722,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 09:59

Документи

11 липня 2018 09:21
Електронний підпис
11 липня 2018 09:16
Протокол № 46.pdf

Документи

13 липня 2018 09:59
Електронний підпис
13 липня 2018 09:56
ПРОТОКОЛ 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
4 937 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2018 09:59
Електронний підпис
13 липня 2018 09:56
ПРОТОКОЛ 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 09:54
Додаткова угода 7.PDF зміни до договору
22 жовтня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 17:08
Додаткова угода6.PDF зміни до договору
07 червня 2019 17:07
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 16:40
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
03 червня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:23
001.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 13:21
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 10:38
Дод.угода №3.jpg зміни до договору
06 грудня 2018 10:22
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 08:57
001.jpg зміни до договору
14 листопада 2018 08:49
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2018 09:05
ДУ №1(1).jpg зміни до договору
01 серпня 2018 09:03
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 15:08
договір.pdf укладений
24 липня 2018 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п 3.1 розділу ІІІ "Сума визначена у договорі""Договору абзацом 2 наступного змісту: "сума бюджетних асигнувань виникає згідно кошторисних призначень на 2018 рік та становить 3000000,00(Три мільйона гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 500000,00(П'ятсот тисяч гривень 00 копійок)" за рахунок коштів соціально - економічного розветку та 1937722,00 грн.(один мілліон дев'ятсот тридцять сім тисяч сімсот двадцять дві гривні 00 копійок ) при наступному надходженні.
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ст.36 Закону України № 922-VII від 25.12.2015 року "Про публічні закупівлі" та п.5.3. Договору про закупівлю робіт №120/18 від 24.07.2018року Сторони дійшли згоди і вирішили продовжити строк виконання робіт до 31 грудня 2018 згідно оновленого календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п 3.1 розділу ІІІ "Сума визначена у договорі""Договору абзацом 2 наступного змісту: "сума бюджетних асигнувань виникає згідно кошторисних призначень на 2018 рік та становить 4000000,00(Чотири мільйона гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 666666,67(Шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок)" за рахунок коштів соціально - економічного розветку та 937722,00 грн.(дев'ятсот тридцять сім тисяч сімсот двадцять дві гривні 00 копійок ) при наступному виділені коштів.
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк виконання робіт до 31.05.19
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку з затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти абзац 2 п. 3.1 розділу ІІІ «Сума визначена у договорі» Договору у наступній редакції: «Сума бюджетних асигнувань згідно кошторисних призначень на 2019 рік становить 937 722,00 грн. (Дев’ятсот тридцять сім тисяч сімсот двадцять дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 156 287, 00 грн. (Сто п’десят шість тисяч двісті вісімдесят сім гривень 00 копійок)» за рахунок коштів соціально – економічного розвитку.
Номер договору про закупівлю: 120/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 937 722,00
UAH (в тому числі ПДВ 822 953,67 UAH)