Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-06-19-001207-a 76f2604407e44571a70205ab85771cf6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тушинська

+380974074807 brus_rada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брусилівська районна рада Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 13577020
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., Брусилівський р-н, смт Брусилів, вул. Короленка, 2
Контактна особа: Валентина Тушинська
+380974074807
brus_rada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 11:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 11:44
Початок аукціону: 26 червня 2018 14:51
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12601, Україна, Житомирська область, смт.Брусилів, Небесної Сотні 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 12:32
проект договору.doc
19 червня 2018 11:59
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 червня 2018 21:55
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:26
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Але для виробничих потреб нам необхідний ноутбук модель та характеристика якого надіслана Вам в оголошенні в додатку №1 (специфікація товару).Тому аналогів та еквівалентів будь-ласка не пропонуйте.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 20 червня 2018 16:56
Дата відповіді: 21 червня 2018 10:12
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зв`яжемось з вами по телефону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс" 10 198,20
UAH з ПДВ
10 198,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 11 350,00
UAH з ПДВ
11 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лукянчук Андрій Борисович 14 500,00
UAH з ПДВ
14 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 14 983,00
UAH з ПДВ
14 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 10:27
специфікація.pdf
25 червня 2018 10:27
лист згода.pdf
25 червня 2018 10:27
Статут.pdf
25 червня 2018 10:27
Контактна інформація.pdf
25 червня 2018 10:27
Документи Ортекс.pdf

Публічні документи

24 червня 2018 12:21
лист-згода 001 (1).Pdf
24 червня 2018 12:18
цінова пропозиція 001 (5).Pdf
24 червня 2018 12:14
специфікація товару 001.Pdf
23 червня 2018 13:19
Паспорт1.Pdf
23 червня 2018 13:19
Виписка 1.Pdf
23 червня 2018 13:19
Виписка 2.Pdf
23 червня 2018 13:19
Паспорт2.Pdf
23 червня 2018 13:19
лист пояснення 001.Pdf
23 червня 2018 13:19
Лист-згода 001.Pdf
23 червня 2018 13:19
Довідка про відс 001.Pdf
23 червня 2018 13:19
Лист відгук (1).pdf
23 червня 2018 13:19
ІНН 001.Pdf
23 червня 2018 13:19
дс 001.Pdf
23 червня 2018 13:19
Гарантія 001 (3).Pdf

Публічні документи

24 червня 2018 23:28
Уставні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільна фірма "Ортекс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Лукянчук Андрій Борисович

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Переможець 10 198,20
UAH з ПДВ
02 липня 2018 15:07

Документи

02 липня 2018 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
10 198,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2018 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 10:26
договір.pdf укладений
12 липня 2018 10:24