Охоронні послуги (охорона будівлі)
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2018-06-19-001200-a e9b41f8a6e254f79a40ab8fa78f69798
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження замовника: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа замовника: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 14:10
Початок аукціону: 02 липня 2018 12:02
Початок аукціону: 02 липня 2018 12:02
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 місяць
Пост охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2018 17:07
Проект договору.docx
19 червня 2018 11:46
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до проекту договору
Дата подання: 21 червня 2018 16:52
Дата відповіді: 22 червня 2018 14:00
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель всі питання та пропозиції, які виникають в Учасника торгів, стосовно умов проекту Договору розглядаються Замовником та у разі їх прийнятності можуть бути затверджені Замовником на етапі «Період уточнень». На підставі викладеного надаємо наступні пропозиції щодо внесення змін до проекту договору: 1. У пункт 5.4. необхідно додати речення наступного змісту: «У акті, що складається Сторонами за підсумками обстеження Об’єкта, зазначається вичерпний перелік майна, що передається Замовником під охорону постів Виконавця.». Згідно умов проекту договору Виконавець приймає під охорону майно Замовника, а тому необхідно визначити вичерпний перелік вказаного майна. 2. Другий абзац пункту 5.14. необхідно викласти у наступній редакції: «заходити в приміщення, за умови наявності, справності та включення в роботу технічних засобів охорони в них, які здані під охорону із записом у Журналі (крім випадків настання надзвичасної ситуації, що передбачена пунктом 5.12 або вчинення будь-якого правопорушення відносно Об’єкту або його складових), приводити сторонніх осіб, вживати алкогольні напої, наркотичні засоби;». Редакція викладена у проекті договору не враховує можливості здійснення охоронником огляду приміщень із відкритим доступом у неробочій час. 3. Пункт 7.7. необхідно викласти у наступній редакції: «7.7. За прострочення виконання Виконавцем зобов’язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через шість місяців від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.», оскільки нарахування штрафних санкцій протягом року суперечить ст. 232 Господарського кодексу України. 4. Пункт 7.8. необхідно викласти у наступній редакції: «7.8. Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов'язань за цим Договором, підлягають відшкодуванню у повній сумі з врахуванням розміру штрафних санкцій у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.», оскільки для відшкодування зазначених збитків необхідно об’єктивно та неупереджено дослідити причини виникнення збитків та наявність вини працівників Виконавця. 5. Пункт 7.9. необхідно викласти у наступній редакції: «7.9. Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов'язань за Договором, підлягають відшкодуванню у повній сумі понад встановлені Договором штрафні санкції у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.», оскільки для відшкодування зазначених збитків необхідно об’єктивно та неупереджено дослідити причини виникнення збитків та наявність вини працівників Виконавця. 6. Пункт 11.8. необхідно викласти у наступній редакції: «11.8. Одностороннє розірвання Договору допускається лише у випадках невиконання/неналежного виконання Виконавцем або Замовником зобов’язань за Договором.», оскільки можливість дострокового розірвання договору лише Замовником протирічить принципам права.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Київська міська клінічна лікарня №12 повідомляє що не вбачає потреби у зміні пунктів проекту договору , і надає роз’яснення.
«Відповідно до підпункту 3.1 пункту 6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель всі питання та пропозиції, які виникають в Учасника торгів, стосовно умов проекту Договору розглядаються Замовником та у разі їх прийнятності можуть бути затверджені Замовником на етапі «Період уточнень». На підставі викладеного надаємо наступні пропозиції щодо внесення змін до проекту Договору:
1. У пункт 5.4. необхідно додати речення наступного змісту: «У Акті, що складається Сторонами за підсумками обстеження Об’єкта, зазначається вичерпний перелік майна, що передається Замовником під охорону постів Виконавця.». Згідно умов проекту Договору Виконавець приймає під охорону майно Замовника, а тому необхідно визначити вичерпний перелік вказаного майна.
- У пункті 5.4. проекту Договору йдеться про Акт технічної укріпленності об’єкту, а не Акт передачі майна Замовника під охорону .
Державне регулювання зазначеного питання визначено порядоком укладення Договорів ст. 179 Господарського Кодексу України.
Зокрема, що стосується питання укладення Договорів на охорону та приймання-передавання об'єктів, підприємств, установ, організацій під охорону слід зазначити:
При зверненні Власника до Суб`єкта охоронної діяльності із проханням про прийняття об'єкта під охорону створюється комісія у складі представників Власника, Суб`єкта охоронної діяльності та інших зацікавлених Сторін (далі - Комісія).
Комісія проводить обстеження об'єкта з метою узгодження виду охорони, визначення кількості постів, потреби обладнання засобами сигналізації і пожежогасіння, технічного укріплення (далі - технічні засоби охоронного призначення), виходячи з розмірів території, яку займає об'єкт, технології виробництва продукції та інших умов забезпечення збереження майна.
Результати обстеження оформлюються Актом обстеження технічної укріпленості у двох примірниках, в якому вказуються пропозиції Власнику щодо усунення виявлених недоліків і рекомендації стосовно технічного укріплення об'єкта. Перший примірник Акта вручається Власнику для виконання пропозицій за результатами обстеження, а другий - залишається у Суб`єкта охоронної діяльності.
Акт технічної укріпленості і рекомендації дозволяють визначити оптимальну кількість ресурсів, необхідних для якісної охорони об’єкта. Мова йде як про кількість постів фізичної охорони, так і про установку або доопрацювання системи охоронної, тривожної, пожежної сигналізації. Акт технічної укріпленності дасть відповідь на питання, а чи потрібні на об’єкті система відеоспостереження та контролю доступу, яким чином краще буде організувати режими патрулювання об’єкта і систему контролю несення служби. Крім того, на основі Акта ТУ складається інструкція охоронця на об’єкті – що і як він повинен робити в різних штатних і позаштатних ситуаціях.
1. Другий абзац пункту 5.14. необхідно викласти у наступній редакції: «заходити в приміщення, за умови наявності, справності та включення в роботу технічних засобів охорони в них, які здані під охорону із записом у Журналі (крім випадків настання надзвичасної ситуації, що передбачена пунктом 5.12 або вчинення будь-якого правопорушення відносно Об’єкту або його складових), приводити сторонніх осіб, вживати алкогольні напої, наркотичні засоби;». Редакція викладена у проекті договору не враховує можливості здійснення охоронником огляду приміщень із відкритим доступом у неробочій час.
У пункті 5.14. проекту Договору йдеться про дії, які заборонено вчиняти працівникам охорони під час здійснення заходів охорони .
Врегулювання питання щодо дії працівників охорони у випадках настання надзвичайних ситуацій, у тому числі входу до приміщень, які знаходяться під охороною за допомогою технічних засобів охорони, здійснюється шляхом спільного опрацювання та впровадження Інструкції з внутрішньо-об’єктового та пропускного режиму на об’єкті охорони, що передбачено пунктом 3.1. Якість наданих Послуг має відповідати вимогам чинного законодавства України та Інструкції з внутрішньо-об’єктового та пропускного режиму на об’єкті охорони (далі – Інструкція).
1. Пункт 7.7. необхідно викласти у наступній редакції: «7.7. За прострочення виконання Виконавцем зобов’язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через шість місяців від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.», оскільки нарахування штрафних санкцій протягом року суперечить ст. 232 Господарського кодексу України.
Питання щодо припинення нарахування штрафних санкцій передбачено частиною 6 статті 232 ГК України, разом з цим, виходячи з положень відповідних статей ЦК України неустойка є оперативним способом боротьби з неналежним виконанням зобов'язання, яким можна скористатися відразу, як тільки буде здійснено правопорушення, не чекаючи настання негативних наслідків, які ним викликані.
Саме через "оперативність" неустойки, як способу боротьби з порушенням Договору у ст. 258 ЦК України встановлено скорочений строк позовної давності в один рік для вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені).
За ст. 261 перебіг строку позовної давності за зобов'язаннями з визначеним строком виконання починається із спливом строку виконання; за зобов'язаннями, строк виконання яких не визначено або визначено моментом вимоги, перебіг позовної давності починається від дня, коли у кредитора виникає право пред'явити вимогу про виконання зобов'язання (якщо при цьому боржникові надається пільговий строк для виконання такої вимоги, перебіг позовної давності починається із спливом цього строку).
Таким чином, виходячи з положень ст. 258 та 261ЦК України пунктом 7.7 проекту Договору визначено «За прострочення виконання Виконавцем зобов’язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через рік від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.
1. Пункт 7.8. необхідно викласти у наступній редакції: «7.8. Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов’язань за цим Договором, підлягають відшкодуванню у повній сумі з врахуванням розміру штрафних санкцій у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.», оскільки для відшкодування зазначених збитків необхідно об’єктивно та неупереджено дослідити причини виникнення збитків та наявність вини працівників Виконавця.
5. Пункт 7.9. необхідно викласти у наступній редакції: «7.9. Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов’язань за Договором, підлягають відшкодуванню у повній сумі понад встановлені Договором штрафні санкції у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.», оскільки для відшкодування зазначених збитків необхідно об’єктивно та неупереджено дослідити причини виникнення збитків та наявність вини працівників Виконавця.
Врегулювання питання щодо відшкодування збитків завданих Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов’язань за Договором «у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду», передбачене пунктами 7.11. та 7.11.1 проекту Договору
- факти крадіжки, знищення або пошкодження майна Замовника сторонніми особами, що проникли на Об'єкт, та розмір нанесених збитків, що допущені з вини Виконавця, встановлюється у порядку, визначеному цим Договором відповідно до чинного законодавства України:
- при наявності письмової заяви Замовника Виконавцю про заподіяні збитки, уповноважені представники Виконавця зобов'язані взяти участь в знятті залишків майна та у визначенні розміру цих збитків, які порівнюються з даними бухгалтерського обліку Замовника на день події. Зняття залишків товарно-матеріальних цінностей повинно бути проведене терміново після прибуття представників Сторін цього Договору на Об’єкт та з дозволу старшої посадової особи оперативно-слідчої групи органу внутрішніх справ.
Таким чином, пунктами 7.11 та 7.11.1 визначено, що відшкодування збитків завданих Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до чинного законодавства України за умов наявності письмової заяви Замовника про заподіяні збитки та доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.
6. Пункт 11.8. необхідно викласти у наступній редакції: «11.8. Одностороннє розірвання Договору допускається лише у випадках невиконання/неналежного виконання Виконавцем або Замовником зобов’язань за Договором.», оскільки можливість дострокового розірвання договору лише Замовником протирічить принципам права.
Чинним законодавством України передбачено зміну або розірвання Договору може бути вчинено за згодою Сторін, у разі односторонньої відмови від нього (односторонньої зміни умов) або судовим рішенням на вимогу однієї із Сторін.
За загальним правилом, зміна або розірвання Договору в односторонньому порядку не допускаються, що відповідає самій природі Договору як двосторонньої (чи багатосторонньої) домовленості. Однак окремі договірні відносини, пов'язані із тимчасовим вибуттям із володіння майна, із ризиком виробничої діяльності, із завчасним замовленням послуг, можуть ставити одну Сторону у значну залежність від волі іншої або створювати для однієї із Сторін значні ризики. Також передумовою для односторонньої зміни Договору або відмови від нього незалежно від особливостей відносин Сторін є порушення Договору. Стаття 236 як оперативно-господарські санкції називає односторонню відмову від виконання зобов'язання (що може бути втілено у відмові від усього Договору) та встановлення в односторонньому порядку додаткових гарантій належного виконання зобов'язань (що і є зміною договірних зобов'язань).
У зв'язку з цим можливість односторонньої зміни або розірвання Договору допускається в обмеженому ряді випадків. Повноваження Сторони на односторонню зміну або розірвання Договору мають бути встановлені законом або безпосередньо в Договорі. Одностороння відмова від Договору не потребує узгодження та як самостійний юридичний факт зумовлює його розірвання, а одностороння заява про зміну Договору, - відповідно, змінює його. При цьому у переважній більшості випадків такі зміни чи припинення зобов'язань за Договором, що проведені в односторонньому порядку, вчиняються із попередженням у певний строк, що захищає іншу Сторону від можливих втрат і збитків.
Окрім прямо передбачених законом випадків, коли позбавлення права на односторонню відмову від Договору зумовлює нікчемність відповідної умови, сторони можуть зазначати в Договорі, що норма закону про право в односторонньому порядку змінити або розірвати Договір на відносини Сторін не поширюється.
Також Сторони мають беззаперечне право самостійно за взаємною згодою наділяти одну із Сторін або обидві Сторони правом на односторонню відмову від нього. Виходячи із принципу свободи Договору, а також враховуючи, що закон визнає односторонню відмову або зміну Договору - за наявності в ньому такої умови - як юридичний факт, можна стверджувати, що обмеження повноважень Сторін у цьому питанні можливе тільки у випадку, коли це прямо встановлено законом.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-19-001200-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 02 липня 2018 17:46
цінові пропозиції учасників ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" та ТОВ "СБ ВІП ГАРД" не відповідають вимогам документації замовника
Звертаємо увагу тендерного комітету, що цінова пропозиція ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» не відповідає умовам документації, а саме:

- п.п. 1.8. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Документ, підтверджуючий виконання аналогічного Договору, наданого згідно з пп.1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп.1.1., а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший документ).
* Лист-відгук/рекомендаційний (завірений в установленому порядку) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного Договору та, по можливості, номеру та дати Договору; П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
В порушення вимог документації учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» не надано до аналогічних договорів № СМ-11, № СМ-21, № СМ-24 (на які є посилання в довідці учасника від 27.06.2018 № 127) документів, підтверджуючих їх виконання.

- п.п. 2.2. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність в Учасника групи швидкого реагування та пульту централізованої охорони або копію діючого(их) Договору(ів) про надання вказаних послуг сторонніми організаціями.
В порушення вимог документації учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» надано договір з сторонньою організацією про надання послуг з виїзду групи швидкого реагування без додатків № 1 №2, № 3 (п. 11.1 договору), які є його невід’ємними частинами (п. 10.5 договору). Договір надано в неповному об’ємі.

- п.п. 2.2. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Довідку (складена в довільній формі), з посиланням на те, що суб'єкт господарювання (Учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
В порушення вимог документації, учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» в складі пропозиції не надано зазначену довідку.

- п.п. 2.3. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати довідку (складена в довільній формі) з посиланням на те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
В порушення вимог документації, учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» в складі пропозиції не надано зазначену довідку.


Звертаємо увагу тендерного комітету, що цінова пропозиція ТОВ «СБ ВІП ГАРД» не відповідає умовам документації, а саме:

- п.п. 1.3. документації, замовником вимагалось, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
В порушення вимог документації учасником ТОВ «СБ ВІП ГАРД» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в форматі Word документу (не сканована копія) на якому відсутня печатка учасника та підпис уповноваженої особи учасника. Також Витяг не містить нумерації сторінок з зазначенням номеру витягу на кожній сторінці (порушено форму Витягу, який видається уповноваженим органом);

- п.п. 2.2. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність в Учасника групи швидкого реагування та пульту централізованої охорони або копію діючого(их) Договору(ів) про надання вказаних послуг сторонніми організаціями.
В порушення вимог документації учасником ТОВ «СБ ВІП ГАРД» надано договір з сторонньою організацією про надання послуг з виїзду групи швидкого реагування без додатку №1 (п. 3.1.7 договору), без додатку №2 (п. 2.1. договору), без додатку № 4 (п. 3.3.4 договору), без додатку 5 (п. 3.3.10 догов
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
04 липня 2018 17:04
Київська міська клінічна лікарня №12 надає відповідь на вимогу:
1 - п.п. 1.8. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Документ, підтверджуючий виконання аналогічного Договору, наданого згідно з пп.1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп.1.1., а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший документ).
* Лист-відгук/рекомендаційний (завірений в установленому порядку) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного Договору та, по можливості, номеру та дати Договору; П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
В порушення вимог документації учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» не надано до аналогічних договорів № СМ-11, № СМ-21, № СМ-24 (на які є посилання в довідці учасника від 27.06.2018 № 127) документів, підтверджуючих їх виконання.
Відповідь - Учасником боло надано до аналогічних договорів № СМ-21, № СМ-24 акти надання послуг, що являється документами виконнання договорів.
2- п.п. 2.2. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність в Учасника групи швидкого реагування та пульту централізованої охорони або копію діючого(их) Договору(ів) про надання вказаних послуг сторонніми організаціями.
В порушення вимог документації учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» надано договір з сторонньою організацією про надання послуг з виїзду групи швидкого реагування без додатків № 1 №2, № 3 (п. 11.1 договору), які є його невід’ємними частинами (п. 10.5 договору). Договір надано в неповному об’ємі.
Відповідь - Учасником було надано договір з сторонньою організацією про надання послуг з виїзду групи швидкого реагування, що відповідає вимогам документації, інформація в додатках може носити конфеденційний характер.
3- п.п. 2.2. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати Довідку (складена в довільній формі), з посиланням на те, що суб'єкт господарювання (Учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
В порушення вимог документації, учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» в складі пропозиції не надано зазначену довідку.
- п.п. 2.3. документації замовником вимагалось, що Учасник повинен надати довідку (складена в довільній формі) з посиланням на те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
В порушення вимог документації, учасником ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» в складі пропозиції не надано зазначену довідку.
Відповідь - Учасником було надано довідку в довільній формі (Довідка СТ17) що містить дану інформацію.
Також повідомляємо, що пропозиція компанії "СБ ВІП Гард" не розглядалася.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" 65 400,00
UAH з ПДВ
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ ВІП ГАРД" 64 032,00
UAH з ПДВ
46 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 86 112,00
UAH з ПДВ
70 633,92
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-005" 88 320,00
UAH з ПДВ
70 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 89 099,20
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" 87 600,00
UAH з ПДВ
74 586,24
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група охоронних компаній "Конгрес" 99 360,00
UAH з ПДВ
77 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 15:54
sign.p7s
02 липня 2018 15:53
цінова проп_оновлена.pdf
27 червня 2018 12:12
sign.p7s
27 червня 2018 12:11
цінова_проп.pdf
27 червня 2018 12:11
статут.pdf
27 червня 2018 12:11
протокол.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора9.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора8.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора7.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора6.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора4.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора3.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора2.pdf
27 червня 2018 12:11
Паспорт директора1.pdf
27 червня 2018 12:11
паспорт директора 5.pdf
27 червня 2018 12:11
наказ.pdf
27 червня 2018 12:11
Мат_тех_база.pdf
27 червня 2018 12:11
Лист_Гарантія_погодж.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір_СМ-16_2.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-24_2.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-24_1.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-24.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_8.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_7.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_6.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_5.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_4.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_3.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_2.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-21_1.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-16_5.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-16_4.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ16_3.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-16_1.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-11_5.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-11_4.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-11_3.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-11_2.pdf
27 червня 2018 12:11
Договір СМ-11_1.pdf
27 червня 2018 12:11
Дог_реагування_ГШР4.pdf
27 червня 2018 12:11
Дог_реагування_ГШР3.pdf
27 червня 2018 12:11
Дог_реагування_ГШР2.pdf
27 червня 2018 12:11
Дог_реагування_ГШР1.pdf
27 червня 2018 12:11
Довідка_Працівники.pdf
27 червня 2018 12:11
Довідка_досвід.pdf
27 червня 2018 12:11
Довідка СТ17.pdf
27 червня 2018 12:11
Довідка ПДВ.pdf
27 червня 2018 12:11
Довідка Ліцензія.pdf
27 червня 2018 12:11
відгук.pdf
27 червня 2018 12:11
Витяг2.pdf
27 червня 2018 12:11
Витяг1.pdf
27 червня 2018 12:11
Акт5.pdf
27 червня 2018 12:11
Акт4.pdf
27 червня 2018 12:11
Акт3.pdf
27 червня 2018 12:11
Акт2.pdf
27 червня 2018 12:11
Акт1.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 10:19
sign.p7s
27 червня 2018 10:17
цінова пропозиція.pdf
27 червня 2018 10:17
Статут.pdf
27 червня 2018 10:17
ст 17.pdf
27 червня 2018 10:17
наявність спецзасобів.pdf
27 червня 2018 10:17
Наявність працівників.pdf
27 червня 2018 10:17
Ліцензія.pdf
27 червня 2018 10:17
відсутність судимості.pdf
27 червня 2018 10:17
Аналогічний договір.pdf
27 червня 2018 10:17
Document_USR_1003769016.rtf

Публічні документи

27 червня 2018 12:20
фото форменого одягу.pdf
27 червня 2018 12:20
цінова пропозиція.pdf
27 червня 2018 12:20
наказ на директора.pdf
27 червня 2018 12:20
копія Статуту.pdf
27 червня 2018 12:20
копія Витягу.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 10:08
sign.p7s
27 червня 2018 10:07
Технічне.pdf
27 червня 2018 10:07
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2018 10:07
Про ліцензію.pdf
27 червня 2018 10:07
Про ГШР та ПЦС.pdf
27 червня 2018 10:07
Про аналогічні.pdf
27 червня 2018 10:07
Інші документи.pdf
27 червня 2018 10:07
Відгук.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 11:14
Тенічні вимоги.pdf
23 червня 2018 11:14
Статут.pdf
23 червня 2018 11:14
Розрахунок .pdf
23 червня 2018 11:14
Протокол.pdf
23 червня 2018 11:14
Пропозиція .pdf
23 червня 2018 11:14
Наказ.pdf
23 червня 2018 11:14
Ліцензія.pdf
23 червня 2018 11:14
Лист відгук.pdf
23 червня 2018 11:14
Згода с договором.pdf
23 червня 2018 11:14
Договір с актами.pdf
23 червня 2018 11:14
Довідка досвід.pdf
23 червня 2018 11:14
До ст. 17.pdf
23 червня 2018 11:14
Відомості.pdf
23 червня 2018 11:14
Витяг ЄДРПОУ Самсон.pdf
23 червня 2018 11:14
Витяг єд.податок .pdf

Публічні документи

25 червня 2018 11:31
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"
#40517265
Переможець 41 500,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"
#40517265
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ Смарт Сити Груп послуги охорони 16.07.2018р..pdf укладений
16 липня 2018 14:29
Додаткова угода №1 до договору №33.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку