Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку офісний формату А-4)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000954-a d0d20ca4dede47b79892492503fe035d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Олегівна

+380487319848 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Олександра Олегівна
+380487319848
Lkopach@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 12:07
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку офісний формату А-4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пач
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку офісний формату А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 11:11
Проект договору закупівлі та порядок змін умов договору про закупівлю.docx
19 червня 2018 11:11
Тендерна документація.docx
19 червня 2018 11:11
ТД.pdf
19 червня 2018 11:11
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-19-000954-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 червня 2018 16:33
Технічні показники
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-06-19-000954-a на закупівлю паперу для друку офісний формату А-4, де Замовником виступає Прокуратура Одеської області.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-06-19-000954-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4, були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники паперу А-4, Непрозорість по ISO – не менше 93%, Шорсткість (мл/мин) від 230, Жорсткість ISO 5629 (mH/mHm) MD – від 108, Жорсткість ISO 5629 (mH/mHm) СD – від 45. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметри до паперу А4, 80 г/м2 та змінити – Непрозорість по ISO – не менше 92%, Шорсткість (мл/мин) від 220, Жорсткість ISO 5629 (mH/mHm) MD – від 0,47, Жорсткість ISO 5629 (mH/mHm) СD – від 0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 14:59
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом під час розроблення тендерної документації враховані всі можливі технічні характеристики паперу на українському ринку, що в результаті дало змогу розробити технічні вимоги та якісні характеристики необхідного товару для проведення закупівлі.
Інформація, викладена ТОВ «Український папір» у вимозі № UA-2018-06-19-000954-a.c1 щодо відповідності заявленим у тендерній документації параметрам лише конкретної марки паперу (між тим, Товариством з обмеженою відповідальністю «Український папір» не зазначено марку вказаного паперу), не відповідає дійсному стану речей.
Так, вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція, як мінімум декількох виробників, що працюють на українському ринку, а саме папір «Crystal PRO 80» та папір «TECNIS COPIER». Також, учасники торгів можуть надавати аналоги продукції з кращими параметрами.
З огляду на викладене, вимога ТОВ «Український папір» не підлягає задоволенню, оскільки викладена у ній інформація не підтверджується.
Тому, тендерним комітетом прийнято рішення не вносити жодних змін до тендерної документації, адже є достатня кількість учасників, які зможуть запропонувати папір відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик вказаних у Додатку 3 тендерної документації.

Документи

02 липня 2018 14:59
протокол № 92.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "компанія "Стімпекс"" 445 200,00
UAH з ПДВ
445 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ" 449 000,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063_006.jpg
12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063_005.jpg
12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063_004.jpg
12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063_003.jpg
12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063_002.jpg
12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063_001.jpg
12 липня 2018 15:02
Scan_20180712_145756063.jpg
10 липня 2018 15:40
Scan_20180710_153553867.pdf
10 липня 2018 15:40
Scan_20180710_153411711_3.pdf
10 липня 2018 15:40
Scan_20180710_153411711_2.pdf
10 липня 2018 15:40
Scan_20180710_153411711_1.pdf
10 липня 2018 15:40
Scan_20180710_153411711.pdf
05 липня 2018 18:48
працівники.rar
05 липня 2018 18:48
мат-тех база.rar
05 липня 2018 18:48
Аналогічні договора.rar
05 липня 2018 18:48
Лист імпортера ІМПАП.jpg
05 липня 2018 18:48
ISO 9001 Crystal.jpg
05 липня 2018 18:48
Висновок Cristal.jpg
05 липня 2018 18:48
Висновок Cristal 2стор.jpg
05 липня 2018 18:48
Crystal_сертификат.jpg
05 липня 2018 18:48
пропозиція 2 стор.jpg
05 липня 2018 18:48
Пропозиція папір.jpg
05 липня 2018 18:48
ліцензії.jpg
05 липня 2018 18:48
санкції.jpg
05 липня 2018 18:48
Довкілля.jpg
05 липня 2018 18:48
ст 17.rar
05 липня 2018 18:48
код доступу.jpg
05 липня 2018 18:48
Протоколи.zip
05 липня 2018 18:48
Опис.zip
05 липня 2018 18:48
Статут.zip
05 липня 2018 18:48
Витяг ПДВ.jpg
05 липня 2018 18:48
Витяг 3.07.18.rar
05 липня 2018 18:48
Наказ.jpg

Публічні документи

05 липня 2018 15:16
Банк рахунок.jpg
05 липня 2018 15:16
Статут.zip
05 липня 2018 15:16
Витяг ЕДРПОУ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "компанія "Стімпекс""

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "компанія "Стімпекс""
#38017560
Переможець 445 200,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 14:31

Документи

11 липня 2018 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "компанія "Стімпекс""
#38017560
445 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2018 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 10:31
договір папір А-4.pdf укладений
23 липня 2018 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 445 200,00
UAH з ПДВ