Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000755-a 50350a4b1c6c43f1a32e64cf4760e95a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Вебсайт: http://kyivhistorymuseum.org
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 11:55
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сервер повинен забезпечувати швидку роботу з великим обсягом архівних даних та можливість додавання жорстких дисків під архіви. Вимоги до серверу: 19’’, 2U, ОС Linux + Windows 2012, ОЗП 32GB, сучасний Raid з батареєю, 4 жорстких диска (по 1 ТВ) для швидкого дзеркалювання та 2 блоки живлення для зменшення ризиків по втраті архівної та поточної інформації. Сервер повинен мати налаштоване програмне забезпечення на обох встановлених віртуальних машинах з різними операційними системами: програмне забезпечення під роботу бухгалтерії музею на одній машині, та програмне забезпечення під роботу системи зберігання відцифрованної інформації музейного комплексу на другій машині.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сервер повинен забезпечувати швидку роботу з великим обсягом архівних даних та можливість додавання жорстких дисків під архіви. Вимоги до серверу: 19’’, 2U, ОС Linux + Windows 2012, ОЗП 32GB, сучасний Raid з батареєю, 4 жорстких диска (по 1 ТВ) для швидкого дзеркалювання та 2 блоки живлення для зменшення ризиків по втраті архівної та поточної інформації. Сервер повинен мати налаштоване програмне забезпечення на обох встановлених віртуальних машинах з різними операційними системами: програмне забезпечення під роботу бухгалтерії музею на одній машині, та програмне забезпечення під роботу системи зберігання відцифрованної інформації музейного комплексу на другій машині.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

программное обеспечение
Дата подання: 19 червня 2018 13:36
Дата відповіді: 21 червня 2018 10:01
Просим уточнить, какое программное обеспечение имеется в виду под следующими словами из ТЗ: "програмне забезпечення під роботу бухгалтерії музею на одній машині, та програмне забезпечення під роботу системи зберігання відцифрованної інформації музейного комплексу на другій машині" и под какой операционной системой они должны быть развернуты? Это программное обеспечение у Вас уже есть или Вы хотите его приобрести в рамках этого тендера, или речь идет о бесплатных продуктах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Для ОС Linux - це Apache, MySQL, PHP, Samba та можливо інші продукти необхідні для роботи серверу з ПЗ зберігання інформації від філіалів музею.
- Для ОС Windows - це встановлення бухгалтерського та допоміжного ПЗ та перенесення всіх бухгалтерських програм з робочих місць бухгалтерії на сервер, та частково документів (при необхідності), з формуванням можливості одночасного доступу, включаючи ПЗ надання звітності, 1С з конфігурацією та ПЗ бухгалтерського обліку музею встановленого на одному з ПК зараз (це ПЗ зараз працює і було написано спеціально під музей)
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 червня 2018 22:05
Дата відповіді: 21 червня 2018 09:59
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так можна пропонувати. Нас також задовольнять сервера на основі НP або DELL з аналогічними характеристиками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНТ-ДШ" 77 693,00
UAH з ПДВ
77 693,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Українські Інфосистеми" 140 310,00
UAH з ПДВ
127 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 137 225,00
UAH з ПДВ
131 545,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 19:12
Загальні відомості.pdf
25 червня 2018 19:12
Згода з договором.pdf
25 червня 2018 19:12
Пропозиція2.pdf
25 червня 2018 19:12
Довідка ст. 17.pdf
25 червня 2018 19:12
Документи_ГРАНТ-ДШ.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 18:36
Проект договору.pdf
25 червня 2018 18:36
Статут.pdf
25 червня 2018 18:36
Специфікація.pdf
25 червня 2018 18:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2018 18:36
Наказ і протокол.pdf
25 червня 2018 18:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНТ-ДШ"

ТОВ "Українські Інфосистеми"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАНТ-ДШ"
#37585623
Відхилено 77 693,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 15:49
ТОВ "Українські Інфосистеми"
#39210567
Переможець 127 008,00
UAH з ПДВ
09 липня 2018 15:55

Документи

05 липня 2018 15:49
Scan.pdf

Документи

09 липня 2018 15:54
переможець№47.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українські Інфосистеми"
#39210567
127 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2018 15:54
переможець№47.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 2.pdf укладений
13 липня 2018 15:33