Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code 34140000-0 – high payload vehicles (combined road machine with exact batching salt-spreading equipment and rotary blade)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Київський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
Код ЄДРПОУ: | 03445665 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., вул. Народного Ополчення, 11 А |
Контактна особа: |
Грещук Ігор 0677064388 kievoblavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ДП "Київський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
National ID: | 03445665 |
Contact point: |
Ігор 0677064388 kievoblavtodor@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2018 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2018 15:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2018 15:35 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2018 15:51 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2018 15:51 |
Очікувана вартість: | 310 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 19 червня 2018 15:35 |
Enquiries until: | 10 липня 2018 15:35 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2018 15:35 |
Planned auction date: | 28 серпня 2018 15:51 |
Information
Estimated total value: | 310 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 550 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 11:34 |
тендер 2018.doc | |
19 червня 2018 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 15:39 |
180326 Додаток 2 ДОГОВІР.doc |
20 червня 2018 11:34 |
тендер 2018.doc
|
||||
19 червня 2018 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 червня 2018 15:39 |
180326 Додаток 2 ДОГОВІР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ємність баків для соляного розчину не менше 2800 літрів.
З повагою, Грещук І.С!
Стосовно п. 2.2 кабіна суцільнометалева, не менше трьох місць.
Інформуємо Вас, що у зимовий період комбіновані дорожні машини з солерозкидальним обладнанням точного дозування будуть використовуватися для ліквідації слизькості на покритті доріг та очищення від снігу. Для забезпечення використання даних автомобілів цілорічно, для уникнення їх простою, у літній період зазначені дорожні машини будуть переобладнані для виконання робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання. Зокрема може бути встановлено навісне обладнання для виконання робіт з ліквідації ямковості пневмоструменевим методом. Під час виконання таких робіт, відповідно до технологічних карт ТТК 03450778-154:2013 (типова технологічна карта на виконання робіт з ямкового ремонту, забивання тріщин та просадок асфальтобетонного покриття
струменевим методом з використанням машин Savalco SR 800, Strassmayr Patchmatic STP 1008, TURBO 5000 на базі автомобіля МАЗ, УЯР-01 на базі автомобіля КрАЗ-65055, ДН-011), ТК 218-03449261-016-Patchmatic STR 1008 (1)-2003 (технологічна карта на ямковий ремонт, ліквідацію (забивання) тріщин та осідань асфальтобетонного покриття з застосуванням причіпної дорожньо-ремонтної машини Patchmatic STR 1008) та ТТК 03450778-169:2013 (типова технологічна карта на прочищення та заливання тріщин в асфальтобетонному покритті за допомогою бітумізатора Б 400.02 Е Крокус) необхідно укомплектувати дорожню бригаду 4 робітниками, а саме машиніст, помічник машиніста та 2 дорожніх робітника. З огляду на те, що водій може одночасно суміщати іншого робітника, то дорожня бригада для виконання робіт з ліквідації ямковості пневмоструменевим методом має складатися як мінімум з трьох працівників. Тому, для економії технічних та людський ресурсів, вважаємо за доцільне закупівлю комбінованих дорожніх машин з трьохмісним компонуванням кабіни.
Водночас, Товариством не зазначено в чому саме полягає дискримінаційність цієї вимоги та не зазначено чим можуть бути порушені його права чи законні інтереси ( частина 1 статі 18 Закону України «Про публічні закупівлі).
До того ж, трьохмісне компонування кабіни не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки на ринку вантажних автомобілів існує велика кількість виробників, які пропонують саме таку комплектацію.
Стосовно п. 2.3. - компонування: капот моторного відсіку та кабіна автомобіля повинні забезпечувати вільний доступ до вузлів двигуна при перебуванні снігоочисного відвалу в піднятому положенні для можливості проведення термінових ремонтних робіт.
В формулюванні самого пункту чітко викладені вимоги, що випливають з узагальненого багаторічного досвіду утримання, обслуговування та ремонту доріг і рекомендовані до закупівлі Правлінням ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». В описовій частині свого запитання Ваше Товариство перераховує переваги одного з типів компонування автомобіля. Але це не є предметом дискусії.
А про переваги або недоліки різних типів автомобілів можна прочитати в лекційних матеріалах «Автомобілі. Основи конструкції». Наприклад, Дячука М.В., Лиходія А.С. або ж інших авторів.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» наголошуємо, що Замовник вправі самостійно визначати технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із врахуванням виробничих та інших потреб Замовника. Ставимо Вас до відома, що автомобілі планується використовувати, як в населених пунктах так і за межами населених пунктів, та в регіонах, де відсутні офіційні сервісні центри по обслуговуванню вантажних автомобілів. Та враховуючи той факт, що автомобілі даної категорії планується використовувати для очистки від снігу та снігових завалів і запобігати утворенню ожеледиці на дорогах в зимовий період, як в денний так і в нічний час вважаємо, що вільний доступ до вузлів двигуна при перебуванні снігоочисного відвалу в піднятому положенні для можливості проведення термінових ремонтних робіт, як виробничу необхідність.
Враховуючи, що виробників вантажних автомобілів різного типу компонування на які можна навісити солерозкидальне обладнання точного дозування та поворотний відвал в світі є велика кількість, вважаємо за недоцільне вилучати даний пункт з тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 липня 2018 13:08
Дата подання: 15 липня 2018 09:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000032 ● cf33be53bb424d60aacf80f38b57663c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 № 166
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 166
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-06-19-000638-c 19.06.2018
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 11:49:26
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом) очікуваною вартістю 310 000 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-19-000638-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено строк виконання робіт та термін дії договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 11:58:29
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом) очікуваною вартістю 310 000 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-19-000638-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено строк поставки товару та термін дії договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення статті 4 Закону № 922-VIII, у редакції від 27.01.2018 року, пункту 4.3 Порядку заповнення тендерної документації, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "Київський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
Код ЄДРПОУ: | 03445665 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ обл., вул. Народного Ополчення, 11 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТШГ АГ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ" |
309 960 000,00
UAH з ПДВ
|
309 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТШГ АГ УКРАЇНА" |
309 996 500,00
UAH з ПДВ
|
309 996 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ" #37468941 |
Переможець |
309 960 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2018 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2018 15:15
|
IMG_20181123_0001_NEW (1).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2018 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 16:50
|
інформ.про відкриття рахунку.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
лист ПАТ АвтоКрАЗ стр.2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
лист ПАТ АвтоКрАЗ стр.1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
ЛИСТ УКРАВТОДОР.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
дод. угода стр.4.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
дод.угода стр3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
дод.угода стр.2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
дод.угода стр.1 (1).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2018 11:42
|
договір ТОВ Торговий дім АвтоКрАЗ.pdf | укладений |
21 вересня 2018 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшення ціни 2. Зміна терміну поставки згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117. |
Номер договору про закупівлю: | 01/09/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/09/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №2 додаткові банківськи реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 01/09/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/09/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |