Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000550-b 5b625ab74544433d99f8e9b05ead3968
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кипоренко Оксана Василівна

+380432505075 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02011031
Вебсайт: http://vokl.org
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Кипоренко Оксана Василівна
+380432505075
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 15:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 15:14
Початок аукціону: 27 червня 2018 15:26
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,54%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2018
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 15:09
технічне завдання комп..PDF
19 червня 2018 15:09
перелік документів.doc
19 червня 2018 15:09
ДОГОВІР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 червня 2018 21:40
Дата відповіді: 20 червня 2018 09:38
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.В закупівлі не вказана марка товару,тому ми будемо розглядати усі пропозиції відповідно до характеристик,вказаних в технічному описі закупівлі.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 20 червня 2018 17:28
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 12 873,00
UAH з ПДВ
12 473,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 12 812,00
UAH з ПДВ
12 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 13:15
_Дубина_ Санкції.pdf
26 червня 2018 13:15
Досвід виконання (1).pdf
26 червня 2018 13:15
Цінова_пропозиція!.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
Переможець 12 473,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 09:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
12 473,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір комп..PDF укладений
17 липня 2018 10:12