Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000215-c b929114a32e74cdab82d92289d7541d6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Галина Адамівна

+380965574617 bistrichi_shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бистрицький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Березнівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 35708226
Місцезнаходження: 34644, Україна , Рівненська обл., Березнівський район, с.Бистричі,вул. Надслучанська, 296
Контактна особа: Марчук Галина Адамівна
+380965574617
bistrichi_shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 11:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 11:13
Початок аукціону: 27 червня 2018 14:16
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34644, Україна, Рівненська область, с. Бистричі, вул. Надслучанська, 296
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 11:09
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 червня 2018 22:01
Дата відповіді: 20 червня 2018 16:43
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах до товару прописано технічні характеристики,за якими здійснюватиметься закупівля. Під словом "еквівалент" варто розуміти наступне - "комплектуючі параметри яких є не меншими за ті, що вказані у технічних характеристиках до очікуваного товару.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 20 червня 2018 17:57
Дата відповіді: 21 червня 2018 14:08
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Повідомляємо, що на комп'ютерну техніку, яка вказана при закупівлі, буде встановлено програмне забезпечення вільного користування, зокрема ОС Linoxs та офісний пакет Libre Office.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чемерик Андрій Ігорович 108 684,00
UAH з ПДВ
108 684,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 111 963,60
UAH з ПДВ
111 963,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2018 11:23
Пропозиція Ноутбук HP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чемерик Андрій Ігорович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чемерик Андрій Ігорович
#3451605770
Відхилено 108 684,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 111 963,60
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:54

Документи

03 липня 2018 15:43
протокол 16

Документи

03 липня 2018 15:54
Електронний підпис
03 липня 2018 15:51
протокол 17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
111 963,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 15:54
Електронний підпис
03 липня 2018 15:51
протокол 17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 11:43
договір 27.pdf укладений
11 липня 2018 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2018 — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 111 963,60
UAH з ПДВ